Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מייבש כביסה Miele T640 -לא מייבש .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע איפה בדיוק נמצא התרמוסטט? באיזה חלק של המכונה? חלק עליון/תחתון/בצד?

פירקתי את המכונה ואין זכר לתרמוסטט...

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

[video=youtube;Q-n5Jmv-yG0]

 

החל מבערך 55 שניות הוא מדבר על אלמנט החימום ורואים את הטרמוסטט עליו.

למרות שלא מדובר במכונה שלך, אני מעריך שהסידור דומה.

פורסם

במייבש שלי , כל המעטפת שעשויה מברזל היא יציקה אחת . אני יודע שהאלמנט (גוף החימום יושב בחלק האחורי של התוף ) , לא הבנתי איך מפרקים את המעטפת ע"מ להגיע לגוף החימום ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

זאת איני יודע, ומטרת הסרטון היתה רק להראות איפה הטרמוסטט יושב פחות או יותר (על גוף החימום כנראה).

בלינק שנתתי בהודעה #10, מפורט כיצד להגיע לגוף החימום מתוך התוף של המכונה, מבפנים. איני יודע אם כך ניתן לפרק אותו ולהגיע לטרמוסטט או לא.

פורסם

בשעה טובה התרמוסטט פורק מהמייבש , אכן הגישה אליו ואל הגוף חימום היה מתוך התוף .

 

האם יש מישהו באיזור הוד השרון שאוכל להגיע עליו ע"מ שיבדוק לי אם התרמוסטט תקין ? . באם הוא ימצא תקול אקנה אחד חדש ומקורי . מצ"ב תמונות של התרמוסטט .1 (Medium).jpeg2 (Medium).jpeg3 (Medium).jpeg4 (Medium).jpeg

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

בדקו לי ברב מודד אם התרמוסטט מוליך , התוצאה : לא מוליך . האם זה אומר באופן ודאי שהוא סיים את חייו ? .

 

שוב תודה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

התרמוסטט הינו למעשה NTC חיישן טמפ' בעל התנגדות משתנה. כלומר בטמפ' של 0 מעלות צלזיוס ההתנגדות צריכה להיות בסביבות 30 קילואוהם וככול שהטמפ' עולה ההתנגדות יורדת ובטמפ' של 25 מעלות ההתנגדות צריכה להיות בסביבות 10 קילואוהם (הערכים תלויים בדגם של התרמוסטט).

 

במידה ובדקו בצורה נכונה את התנגדות התרמוסטט וההתנגדות שנמדדה היא אין סופית כלומר נתק כנראה התרמוסטט לא תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, לפי הקישור שנתתי בהודעה #10, ישנו גם NTC אבל גם TOC.

ולפי התמונות שצירף פותה"ש ותמונות באתרי חלקי החילוף, מדובר באחרון.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
לחלק ממייבשי הכביסה יש פיוז טרמי בגב המכונה.

במצב של OVERLOAD הפיוז (שנראה כמו כפתור לחיץ לפעמים) קופץ החוצה ואז לחhצה עליו עושה לפיוז מעין RESET.

 

תחפש בגב המכונה כפתור כזה.

 

 

זה בדיוק מה שקורה במייבש אצל חמותי, BEKO דגם 1570X.

 

פעם בכמה שבועות, צריך לפרק את גב המייבש וללחוץ על כפתור הריסט הפיזי שבגב הטרמוסטט.

 

עצם זה שהטרמוסטט הזה מתפקד, אומר שהוא תקין, לא? או שהוא כבר לא מדויק מבחינת טווח.

 

בכל מקרה לצערי הוא חלק מגוף החימום והכל בא קומפלט במחיר 300 שקל.

 

BEKO.jpg

 

האם יכול להיות שמשהו בעקיפין גורם לו לקפוץ? למה יש 2 טרמוסטטים צמודים במקרה הזה?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

חברים, מקפיץ לפני שאני ניגש לקנות.

 

מישהו נתקל בתופעה דומה ?

 

מדובר דרך אגב במייבש קונדנסור.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...