Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קודם כל אני מקווה שאני בפורום הנכון פשוט לא היה ברור לי היכן לשאול. אז ככה, ברשותי סיטרואן קסרה 2002 (בנזין אם זה משנה) ובה מותקנת אזעקה של קוברה עם השלט האפור הזה:

 

Items49B-931.jpg

 

השלט הזה אחראי על פתיחה וסגירה של הדלתות, הרמת חלונות ולמעשה משמש כקודן לרכב, שבלעדיו אין לי אפשרות להניע את הרכב. הוא למעשה משמש כאימבולייזר אלחוטי אם אפשר לקרוא לזה כך...

 

בנוסף לאותו שלט יש לי גם את זה:

 

Citroen_3_button_egg_shape_flip_remote.jpg

 

השלט של המפתח המקורי פותח וסוגר דלתות, ואחראי בנוסף גם על פתיחת הבגאז' בצורה אלחוטית.

 

השאלה שלי היא כזו:

 

ברצוני לבטל את השלט המקורי וגם את השלט הקטן האפור ובמקומם להכניס אחד או שניים כאלו:

 

$_57.jpg

 

השאלה שלי האם זה אפשרי? כמובן שאני מבין שכפי הנראה אני יאלץ לבטל את האזעקה וזה מקובל עלי, כי בתכלס כל מה שאני מחפש הוא מפתח קטן ולא בומבסטי שנכנס לכיס ושלט שפותח וסוגר את הדלתות. אפילו על מרים חלונות אני מוכן לוותר אם צריך.

 

אשמח לקבל המלצה ממישהו שמבין. כמו כן, ראיתי שלטים דומים לשלי עם מפתחות מתקפלים רק הרבה יותר סולידיים. האם אפשר להתאים אחד כזה? פשוט שלי מיושן וגדול ונמאס לי להסתובב כבר עם שני שלטים. אני פשוט זקוק לעזרה ממישהו שמבין טוב.

 

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
פורסם

הייתי באותו מצב בדיוק שלך כשקניתי את הקסארה.

את האזעקה תעיף, זה מיותר כל השלטים האלה על הצרור. לגבי החלפת מפתח זה יותר בעייתי בגלל הנעילה המרכזית.

תצטרך לברר עם פאר מנעולים או לחפש בגוגל מנעולנים שמבצעים התאמות כאלה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על ההקפצה אבל יש לי שאלה נוספת:

 

COBRA REMOTE-2.jpg

 

האם יש אפשרות להזמין את השלט הימני ולקודד אותו שיפתח וינעל את הרכב במקום להשתמש בשלט עם הקוד? די נמאס לי להקיש כל פעם את הקוד כשאני רוצה לפתוח את האוטו ולמען האמת אני צריך שלט נוסף ולא הצלחתי למצוא בחו"ל שלט כמו שלי ובארץ המחירים די בשמיים...

 

תודה מראש.

פורסם

השלט המקורי של הקסארה (כמו זה שבתמונה) הוא הדגם הטוב ביותר והעמיד ביותר שהיה לסיטרואן EVER.

מתוך ניסיון, השלט שלי כבר בן...13 עוד מעט, והוא המקורי. המפתח (קפיצי) עובד כמו חדש וכל יתר הכפתורים.

השלט הזה כמובן גם מכיל את הצ'יפ של האימובילייזר המקורי (אלחוטי) והוא BULLET PROFF במונחים של מכות, נפילות, עמידות הקפיץ של המפתח הקפיצי וכד'.

אל תוותר על השלט המקורי כי השלטים האחרים שהראת הם פחות טובים (הכפתורים שלהם נקרעים מהלחיצות של האצבע\ציפורן אחרי כמה זמן - ואז גם הלוח או הלחצן בפנים נדפקים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

אני מסכים איתך איציק שהשלט המקורי מאוד אמין ולמען האמת קניתי את הקסרה שלי ממישהי (יד ראשונה) שהחזיקה את הרכב במשך 5 שנים ואני מחזיק בו כ- 7 שנים ולעולם לא החלפתי סוללה לשלט. הוא די נשחק לאחרונה והקפיץ שלו כבר לא מתפקד, אבל השלט עצמו עובד יופי ואני מתכנן לרכוש לו מעטפת חדשה באיביי, עניין של כ- 70 ש"ח עד כמה שאני זוכר.

 

עם זאת, לרכב שלי מותקנת אזעקה של קוברה שהתקינו בחברה בעת רכישת הרכב והיא שולטת על נעילה מרכזית, אימוביליזר והרמת חלונות, מה שכפי הנראה לא יעבוד אם אחזור לשלט הרגיל והמקורי שכרגע רק פותח וסוגר את הדלתות והבגאז'.

 

האם יש אפשרות לנטרל את האזעקה של קוברה ולכייל שלט נוסף (מקורי) כמו זה שהצגתי בתמונה למעלה? האם יש אפשרות לגרום לו גם להרים את החלונות? האם אפשר להחזיר לו את האפשרות של אימובליזר כי כרגע הוא לא מתפקד בצורה הזו...

 

אשמח לתשובות בנושא אם אתה יודע ובא לך לשתף. תודה על העזרה אגב, מעריך את זה מאוד.

 

אני בספק, אניי ממליץ פשוט להיפטר מהאזעקה.

 

אני אשמח במידה ואפשר לגרום לשלט המקורי לבצע את כל אשר ציינתי.

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
×
×
  • תוכן חדש...