Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידון שאלות טכניות


Buki

פוסטים מומלצים

קרבורטור משתמש בעקרון הונטורי על מנת שהדלק יוכל לצאת בייתר קלות - יעול פעולה ולא בשביל לשאוב את הדלק.

בפתיחת מצערת התערובת לא הופכת ענייה אלא יש בור כמו שרשם בוקי,הסיבה לבור היא הזמן שלוקח לדיאפרגמה לטפס ולפתוח את הדיזה הראשית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

בסעפת יניקה של מנועים מודרנים ישנם פרפרים נוספים. מה מטרתם?

 

 

 

סעפת יניקה משתנה?

 

קיימות סעפות עם פרפרים שמקטים את החתך וגורמים לסחרור האוויר במהירויות ובעומסים נמוכים, לטובת בעירה יעילה יותר והקטנת זיהום אוויר.

 

יגאל, האם לזה התכוונת?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, האם לזה התכוונת?

אכן לזה,

במנועי דיזל מודרנים (ייתכן שלא רק דיזל) ישנם פרפרים שתפקידם לברור בין מסלול אויר דק וארוך לבין קצר ורחב, זאת על מנת לספק מילוי ניפחי אופטימלי לכל קשת הסל"ד והעומס.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

קיימים מנועים עם 16 שסתומים במבנה SOHC (גל זיזים יחיד) וגם מנועים עם 16 שסתומים במבנה DOHC (שני גלי זיזים, אחד לשסתומי יניקה, השני לשסתומי פליטה).

 

מה היתרון של קאמשאפט כפול על פני קאמשאפט בודד, כשמספר השסתומים הוא 4 לכל צילינדר בשני המקרים?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון הוא שכשמוכרים את הרכב לברזל יש יותר משקל :lol:

(סתם סתם, הייתי חייב).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

למרות שזה נשמע הפוך, בקאמשפט כפול יש פחות חלקים נעים. אז זה יותר אמין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

הונדה סיוויק 2003 עם נעילה מרכזית מקורית עם שלט ומעבר לכך ללא התקנות של אזעקה, שלטים וכו'.

 

 

פתחתי את הדלת באמצעות שלט. שמתי את המפתחות ואת הטלפון בפנים, סגרתי את הדלת והלכתי לנגב אבק מהחלון האחורי.

 

מפתחות עם הטלפון ננעלו בתוך האוטו.

 

מה הייתה התקלה?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחר את התשובה הנכונה...

 

1. הרכב ננעל לאחר פרק זמן מסויים בצורה אוטומטית אם לא מכנסים מפתח לסוויץ'.

2. זרקת את המפתחות עם השלט וכפתור הנעילה בשלט נלחץ.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...