Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אבקש את עזרתכם במעבר על בדיקת דייהטסו סיריון 2007 לפני קנייה.

הרכב יד 2, עשה 104,000 ק"מ עם היסטוריית טיפולים במוסך מורשה, כאשר בדיוק הגיע מועד הטיפול השנתי.

הבדיקה הוזמנה ע"י, מחיר הרכב הינו 26,000 (לאחר הורדה במחיר על התיקונים שיש לבצע).

 

חשמל:

פנסים קדמיים לא תקינים - הם עובדים אך מעט מלוכלכים, המוכר מטפל בנושא.

לוח מחוונים - כנ"ל.

צמיגים - המוכר מחליף ל4 צמיגים חדשים.

 

תודה

IMG-20150126-WA0015.jpg

פורסם

בתור אחד שממש לא פוסל רכישה של רכב מהשכרה (במיוחד עד 12 חודשים בהשכרה), ושנהג בסיריון מהדגם הנ"ל שנת 2010 במשך חצי שנה, אני בהחלט ממליץ על הרכב למי שהוא עונה על דרישותיו.

 

במקרה שלך הייתי:

 

- מוודא שהג'אנטים המקוריים על הרכב ושהמאותתים במראות עובדים ("מהודר")

 

- מבקש מהמוכר הפחתה נוספת במקום החלפת צמיגים. אלה צמיגים קטנים ומשתלם לשים טובים ולהנות מהם. אני מנחש שהוא מתכנן לשים משומש שמצב טוב או חדש הזול ביותר.

 

- תאורה ומחוונים, אלא אם יש פה "סיפור רקע" טוב (אח שלו חשמלאי רכב מורשה) שאתה מאמין לו, למה אתה נותן לו לגעת לך בחשמל של הרכב כשהאיטרס היחיד שלו הוא להוציא מינימום כסף?

 

- מברר מה צפוי לי בטיפול הבא מבחינת עלויות. מבקש ממוסך הצעת מחיר ליישור קו על הדרך.

 

- מחליט כמה הרכב הזה שווה לי על הכביש מטופל לגמריי עם צמיגים חדשים. בכל זאת רכב מיני מ2007.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
האם זה דגם הבסיס או המהודר?

 

בעלות מקורית פרטית?[/QUOT

 

דגם מהודר!? הצחקת אותי...בסך הכל בגרסת ציי הרכב, היה רדיו דיסק לא מקורי במקום מערכת שמע מקורית אינטגרלית...(לא היו מאותתים במראות בדגם 2007) ואם אתה אומר שהרכב היה יד ראשונה בהשכרה, הווה אומר שהוא דווקא בגרסה הזו שציינתי...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

לא ברור אם אתה פונה אליי או לפות"ש.

 

בכל מקרה "מהודר" זה השם של רמת האבזור אני לא המצאתי. הרישיון רכב לא בהישג ידי אבל אאל"ט זה רשום שם, אז אפשר לראות באיזה דגם מדובר.

 

מה שמעניין אותי לדעת זה האם לרכב יש ESP כי כתבו פה בפורום שרק לדגם הבכיר היה ורק משנה מסויימת.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
×
×
  • תוכן חדש...