Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין.

סאנרוף רגיל היה של וובסטו בהתקנה בארץ.

היה גג פנוראמי שנפתח רק לחרך כמו באיביזה - רק כאופציה בפולו יאנג.

פורסם
אין.

סאנרוף רגיל היה של וובסטו בהתקנה בארץ.

היה גג פנוראמי שנפתח רק לחרך כמו באיביזה - רק כאופציה בפולו יאנג.

 

לא מדויוק, לפולו יאנג הגג נפתח עד הסוף (הוסיף 5 אלף שקל בשביל הגג בתהליך הרכישה).

אוטו-מאניה :-)

פורסם
ממה שאני יודע הוא רק מתרומם לחרך ולא נפתח לגמרי.

 

הייתי בדיוק בסרט של פותח השרשור. אין פולו TSI 1.2 שמגיעה מהחברה עם סאנרוף/גג פנורמי. בשנתון 2012 היה דגם YOUNG ידני (1.4 אטמוספרי ) שהגיע עם פנורמי שנפתח עד הסוף, לא כמו בסיאט איביזה.

מה שכן ,בשיטוטי ביד 2 יצא לי לראות 2 TSI שעשו להם סאנרוף בהתקנה מקומית בארץ דרך צ'מפיון.

פורסם

מנצל שרשור,

מישהו יודע למה ואיך סיאט הצליחו למכור כל כך הרבה איביזות עם הסנרוף שקר הזה?

כאילו זה נראה שזה די דומה לפולו, אז למה לא לתת אפשרות של פתיחה כמו שצריך?

(מוגש כשירות לציבור לכל בעלי האיביזות הנ"ל)

Polo 2012

פורסם
מנצל שרשור,

מישהו יודע למה ואיך סיאט הצליחו למכור כל כך הרבה איביזות עם הסנרוף שקר הזה?

כאילו זה נראה שזה די דומה לפולו, אז למה לא לתת אפשרות של פתיחה כמו שצריך?

(מוגש כשירות לציבור לכל בעלי האיביזות הנ"ל)

יש לי חבר טוב שקנה איביזה עם חבילת הספורט מהיבואן, סיפר שרק בארץ הגג במצב מוטה בלבד, בחו"ל מתאפשר המצב של פתיחה לגמרי

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

במדינות עולם ראשון ושני הגג אכן נפתח לגמרי. במדינות עולם שלישי יש רק חרך ירי שמתאים למידות הטובות ולצרכים של רוכשי האיביזה ספורט.

cw-4-4-3-2.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

התמונה שצרפת היא של לאון.

קשה לי להאמין שיש להם שני מנגנונים שונים שהם מתקינים ואני דיי בטוח שבכל העולם נמכרת איביזה בדיוק עם אותו גג שמש.

×
×
  • תוכן חדש...