Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

שבוע שעבר חברה שלי עברה תאונת דרכים.

רכב מהנתיב הנגדי כנראה איבד שליטה, נכנס לנתיב הנגדי ופגע בה חזיתית ובעוד רכב.

חברה שלי, נפצעה "קל" עם שבר פתוח בברך ,פיקה שבורה ומכות "יבשות" בחזה, גב וראש.

 

היא עברה ניתוח בברך ונכון לעכשיו הרגל מגובסת ללא יכולת תנועה.

 

למיטב ידיעתי הנהג הפוגע לא נפגע ונוסעי הרכב הנוסף שהיה חלק מהתאונה.

 

מדובר במקרה שיצריך תקופת שיקום ארוכה.

 

היא לא זוכרת כלום מיום התאונה ומתקופת האשפוז שארכה 5 ימים.

 

הנהג הפוגע והנהג של הרכב הנוסף נתנו עדות היום בתחנה, וצריך להגיע חוקר על מנת לגבות עדות מחברה שלי.

עדכנתי את חברת הביטוח בנושא.

בנוסף לכל התאונה קרתה כשהיא הייתה בדרך חזרה מהעבודה.

 

 

השאלה היא, איך מתקדמים מפה?

אני צריך המלצה לעורך דין טוב שיטפל בתיק ובהמלצות מה לעשות בהמשך.

פורסם

מהיכן אתם בארץ ואוכל להמליץ לכם על עו״ד באיזורכם.

 

ממליץ לא להסתפק בייעוץ אינטרנטי או ייעוץ של חברים אלא להתייעץ עם עו״ד שעוסק בכך ויפה שעה אחת קודם.

 

גילוי נאות, אני עצמי עו״ד העוסק ומתמחה בנזקי גוף/ תאונות דרכים.

×
×
  • תוכן חדש...