Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

יש סיכוי שאבי ירכוש מאזדה מיאטה חדשה בזמן הקרוב, אך הגג הנפתח דיי מדאיג אותו.

ראיתי וקראתי על גג קשיח למיאטה. אבל האם הוא מגיע ביבוא סדיר ואפשר לקבל אותו לפי בקשה מהיבואן?

הוא מחליף את הגג הנפתח לגמרי? או שאפשר להוריד אותו ולהנות מהרודסטר כמו שצריך בקיץ?

 

תודה ויום טוב,

נועם.

פורסם

היבואן בארץ לא יביא לך גג קשיח. ייבוא אישי שלו יהיה מאוד יקר, בזמנו נקבו פה במחיר סביב 20K.

 

אין בעיה לאכסן את הגג הקשיח בקיץ ולהנות מהגג הרך. לדעתי זה מיותר בגלל שאין פה שלג, או חורף מטורף. אם כבר להביא מחו"ל שווה להביא גג נוסף למקרה והגג הקיים יסבול מהתעללות של וונדאליסטים, להביא רק את הבדל והחלון זה לא סיפור כי זה לא משהו גדול (את הברזלים וכו' מעבירים מהקיים).

 

גיא

פורסם
האם גג קשיח יוריד את עלות הביטוח?
לא ממש כי הרי לא כל הזמן תסע עם הגג הקשיח ( הרי בשביל מה קונים מכונית עם גג פתוח )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כך חשבתי =\

 

הפחד הוא יותר מהונדליזם... וכמובן שאלה של ביטוח - האם גג קשיח יוריד את עלות הביטוח?

גם אם כן, הביטוח יצטרך לבטח גם את הגג קשיח ולכשיגנבו אותו, הנזק יקר יותר מהגג הרגיל.
פורסם

מה שנכון נכון...

 

עניתם לי על השאלות, אבל אם למישהו יש נסיון עם יבוא גג קשיח - אשמח לשמוע על כך בה"פ.

 

תודה רבה וחנוכה שמח,

 

נועם.

×
×
  • תוכן חדש...