Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא (כפי שכתוב גם בכותרת) פונטו ספייס 8v שנת 2001.

 

ברצוני להחליף את חיישן הטמפרטורה, ועל כן הזמנתי כזה מאיביי (אירופה).

ברכב זה חיישן הטמפרטורה מגיע יחד עם הבית שלו.

 

היום יצאתי לרכב על מנת לבצע את ההחלפה, אך לצערי לא הצלחתי להגיע אל הבורג

התחתון. כל ניסיונותיי לפתוח את הבורג (14 מ"מ) לא צלחו מכיוון שאני לא מצליח ליצור גישה אליו - לא

עם מפתח וגם לא עם ראצ'ט.

 

אם למישהו יש טריק או הצעה לכלי יעיל יותר למשימה, אשמח לשמוע.

בתמונה המצורפת אין הכוונה לבורג שרואים אלא לבורג דומה שנמצא בחלק התחתון.

unnamed.jpg

פורסם

אתה צודק...הגישה אליו היא קשה מאוד אך אפשרית כי עשיתי זאת כבר כמה פעמים. אתה צריך סט ראצט מאריך ובוקסה של רבע או 3/8 ותצליח לפתוח. גם עם רינג אין שם ממש מרחב תזוזה. עם המאריך זה ייתן לך אופציה לעבוד קצת רחוק מהבורג ויותר מרחב תזוזה לראצט.

פורסם (נערך)

שאלה לי אליך , זה חיישן מקורי,מה שמותקן כרגע, על הרכב ?

 

 

כי מחוויה אישית מאוד לא נעימה בקשר להחלפה שלו , אני את המקורי, לא הצלחתי לפרק התהפך העולם ! בסוף שברתי אותו לגמרי וראיתי בכלל שאין הברגה כאלו אצלי רכב יצא עם פלאנג' מים + חיישן קומפלט !

לבסוף קניתי פלנאג + חיישן מקורי מהחברה סביב ה200 שקל , לפחות יצאתי בראש שקט , על הדרך להחליף גם את הפלנאג'.

 

תידע שיוצא לך משמה נוזל קירור , אז תיהיה מוכן לכל התהליך של הוספה וניקוז וכו'

 

מקווה שעזרתי , לילה טוב !

 

פלאנג ישן ספייר שככה אמור להראות ( המקורי שלי בזבל חח)

 

ggywy4zzmzyd.jpg

עריכה אחרונה על ידי matanamos
פורסם
שאלה לי אליך , זה חיישן מקורי,מה שמותקן כרגע, על הרכב ?

 

 

כי מחוויה אישית מאוד לא נעימה בקשר להחלפה שלו , אני את המקורי, לא הצלחתי לפרק התהפך העולם ! בסוף שברתי אותו לגמרי וראיתי בכלל שאין הברגה כאלו אצלי רכב יצא עם פלאנג' מים + חיישן קומפלט !

לבסוף קניתי פלנאג + חיישן מקורי מהחברה סביב ה200 שקל , לפחות יצאתי בראש שקט , על הדרך להחליף גם את הפלנאג'.

 

תידע שיוצא לך משמה נוזל קירור , אז תיהיה מוכן לכל התהליך של הוספה וניקוז וכו'

 

מקווה שעזרתי , לילה טוב !

 

פלאנג ישן ספייר שככה אמור להראות ( המקורי שלי בזבל חח)

 

ggywy4zzmzyd.jpg

החיישן נישלף עם כל הפלאנג' שזה 2 ברגים. אין טעם לנסות ולהוציא אותו בלעדי הפלאנג'. ככה הוא גם ניקנה ממה שידוע לי בחנויות החלפים - עם הפלאנג' קומפלט. בפונטואים הישנים יותר הוא מגיע לבד כי הוא מיתחבר ישירות לראש המנוע

פורסם
אתה צודק...הגישה אליו היא קשה מאוד אך אפשרית כי עשיתי זאת כבר כמה פעמים. אתה צריך סט ראצט מאריך ובוקסה של רבע או 3/8 ותצליח לפתוח. גם עם רינג אין שם ממש מרחב תזוזה. עם המאריך זה ייתן לך אופציה לעבוד קצת רחוק מהבורג ויותר מרחב תזוזה לראצט.

ניסיתי עם קאצ'ט עם ובלי מאריך ושום ניסיון לא צלח, אולי אנסה שוב מחר.

 

matanamos - אכן זכרתי את זה משרשור שרץ פה בעבר (שלך?), כך שקניתי חיישן מקורי שמגיע עם כל הבית שלו (הפלאנג').

פורסם
החיישן נישלף עם כל הפלאנג' שזה 2 ברגים. אין טעם לנסות ולהוציא אותו בלעדי הפלאנג'. ככה הוא גם ניקנה ממה שידוע לי בחנויות החלפים - עם הפלאנג' קומפלט. בפונטואים הישנים יותר הוא מגיע לבד כי הוא מיתחבר ישירות לראש המנוע

 

אז זהו , החיישן המקורי שבא עם הפונטו , הוכנס אצלי במעיין לחץ ולא הברגה (לא ניתן להפריד ביניהם )

אבל את החיישן החדש , קניתי וניתן להפריד ביניהם עם מפתח רינג בקלות !

כרגע אצלי באוטו מותקן מקורי מהחברה , שאם ארצה אוכל להבריג החוצה את החיישן מבלי הפלאנג .

נכון הוא מחובר עם שני ברגים ומעיין קליפס (פיאט שיהיו בריאים !!!)

 

בנוסף , ניזכרתי שאם יש לך פלאנג מים שכולל בתוכו הברגה ניתן לקנות את החיישן המקורי בלבד , בעלות של כ80 שקל !

מניסיון !

פורסם
אני כמעט בטוח שיש לי בוקסה ארוכה 14" - רק ביום א' אדע.

תודה, אבל יש לי מאריך (קטן\בינוני\מפרקי), כך שזה יהיה בערך אותו דבר לדעתי.

עם מאריך בינוני אתה תצליח.

נדמה לי שניסיתי זאת, אך אנסה שוב ואעדכן. תודה (-:

פורסם

במקום להתעסק עם הבוקסות והפלאנג' ,למה לא להשאיר את החיישן במקומו. לקנות חיישן טמפ' גנרי (כזה של DEXCELL )

למשל http://www.dixell.co.il/product/XR20CX/_l1/711

יקר -כ 400 ש"ח מהיבואן בירושלים. מצמיד את הרגש ישירות לבלוק מנוע וכולל זמזם ניתן לתכנות.

אין מדד יותר טוב מזה. אמין יותר מבדיקת חום המים החוזרים ופשוט יותר להרכבה (וכנראה גם לפירוק).

פורסם

למיטב הבנתי החיישן המקורי מעביר מידע למחשב הרכב ששולט בהזרקה בהתאם לטמפ', כך שאני לא בטוח שהצעתך מתאימה.

 

כך או כך, כשמקורי עולה לי כ 160 ש"ח והגיע תוך 7 ימים ממוכר עם רייטינג מעולה, אינני רואה סיבה לחפש תחליפים.

אנסה אולי מחר פעם נוספת, אעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...