Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנושא הזה מתחלק ל-2 נושאים.

 

חלק א':

לאחותי יש יונדאי אלנטרה שנת 2000 יד ראשונה (נקנה מהיבואן לפני 14 שנה) עם קילומטראז' של 130,000 במצב מכני טוב מאוד שהיא רוצה להחליף ולקנות במקומו רכב אחר משומש. מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מהרכב והאם יש דרך למכור את הרכב לחברות טרייד אין במקום להתחיל להתרוצץ ולחפש קונה פרטי?

 

חלק ב':

היא רוצה לקנות רכב חדש עד 35K (עם אופציה להתגמש)

חשוב שהרכב יהיה קטן - מיני,אוטומט, חסכוני (כמה שאפשר) ועם שנתון כמה שיותר גבוה.

לקנות מאדם פרטי לא בא בחשבון אלא רק מחברת טרייד אין \ ליסינג.

איזה רכב אתם ממליצים ומאיפה כדאי לקנות את הרכב שאתם ממליצים?

פורסם

דווקא לרכבים זולים עם נתונים טובים לדעתי יש שוק,לכן תמכור ביד2.

 

פיאט פנדה למשל עונה על ההגדרות,תבדוק בחברות כמו אלבר,אלדן,אוויס,קל אוטו חברות כאלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דווקא לרכבים זולים עם נתונים טובים לדעתי יש שוק,לכן תמכור ביד2.

 

פיאט פנדה למשל עונה על ההגדרות,תבדוק בחברות כמו אלבר,אלדן,אוויס,קל אוטו חברות כאלו.

מעדיפה למכור את הרכב לחברה או מגרש שייקח את הרכב תמורת 7-8 אלף כשהמחירון הוא 9.3 ביד2, במקום לחפש מוכר פרטי. זה הרבה בלאגן מוכר פרטי וגם הרכב רשום על שם אבא שלי ולא רוצים לשגע אותו.

 

פיאט פנדה זה נראה לי רובוטי ובכלל הרכב לא לטעמה, הכיוון הוא סוזוקי אלטו \ קיה פיקנטו \ i10 \ סיריון..

אני מבין שקיה פיקנטו לא בתקציב בכלל (ועוד כשמדובר באוטומט)

אבל מה לגבי סיריון? האם יש הבדל בין רכב מודל 2007 לאחד ממודל 2011 ברכב עצמו?

פורסם

זה אותו רכב,רק שבמהלך השנים עבר מתיחת פנים קטנה אבל מכנית זהה,כרכב בהחלט טוב.

אלטו לדעתי בגירסה האוטומטית קצת מפספסת את המיני,היא חלשה ותהיה פחות חיסכונית מהידית או רובוטית.

יונדאי 10 כדאי לקחת עם מנוע 1.2,אמנם לא חיסכונית כמו שמיני צריכה להיות,אבל לפחות מנוע זריז יותר מאשר ה1.0.

אבל אם רוב הנסיעות הם בעיר,לא הייתי פוסל אלטו אוטומטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מעדיפה למכור את הרכב לחברה או מגרש שייקח את הרכב תמורת 7-8 אלף כשהמחירון הוא 9.3 ביד2,

 

עדיף למצוא מגרש שיקח את הרכב ב 20.0 אלף, למה להסתפק ב 7-8 בלבד?

בנאדם - תתעורר - מגרש הוא עסק שצריך להרוויח מכל עסקה. מה המחירון של לוי יצחק? תחתוך אותו בכמה אלפים טובים וזה מה שתקבלו על האוטו. אם המחירון הוא 9.3 תקבל 6.0 במקסימום, ולכן נתנו לכם עצה טובה - למכור לבד. תחתימו את אבא על טופס יפוי כח למכירה (מורידים מהאינטרנט) וקחו ממנו ת.ז. להעברת הבעלות וזהו.

אם אתם חוששים / לא רוצים לעשות את זה זה חשוד מאוד. בנוסף, איך מגרש אמור לעשות העברת בעלות?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
עדיף למצוא מגרש שיקח את הרכב ב 20.0 אלף, למה להסתפק ב 7-8 בלבד?

בנאדם - תתעורר - מגרש הוא עסק שצריך להרוויח מכל עסקה. מה המחירון של לוי יצחק? תחתוך אותו בכמה אלפים טובים וזה מה שתקבלו על האוטו. אם המחירון הוא 9.3 תקבל 6.0 במקסימום, ולכן נתנו לכם עצה טובה - למכור לבד. תחתימו את אבא על טופס יפוי כח למכירה (מורידים מהאינטרנט) וקחו ממנו ת.ז. להעברת הבעלות וזהו.

אם אתם חוששים / לא רוצים לעשות את זה זה חשוד מאוד. בנוסף, איך מגרש אמור לעשות העברת בעלות?

בגלל זה אני שואל, אולי יש מקומות שייקחו את הרכב, נקנה אצלם רכב אחר נגיד ב-30 אלף ויורידו לנו ממנו כמה אלפים, כך הם גם מרוויחים בזה שקנינו רכב אצלם. נשמע לי הגיוני שיהיה דבר כזה, אז אולי הגזמתי עם ה-7-8 אבל הרכב פשוט במצב טוב (יד ראשונה, קילומטראז' נמוך מאוד ובמצב מכני שאולי ראה מוסך פעם אחת ב-14 שנה האחרונות)

אם נראה שאין אופציה כזאת אז באמת נמכור לבד כנראה.

פורסם

אז שווה למכור לבד, אפשר לקבל מחירון משוקלל וסביר להניח שתמצאו מהר קונה שיקפוץ על המציאה.

ואז גם יש לכם קלף מיקוח טוב יותר מול החברה שתרצו לקנות בה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם המחירון של הרכב הוא 9, יתנו לכם 6 וגם זה בכפוף לרכישה של האוטו מהם ללא הנחה כמעט כלל - כך שיוצא שאתם מוסרים את היונדאי בחינם.

 

מה הבעיה לפרסם מודעה, לחכות לקונה ולמכור לראשון שמגיע? ככה יש לכם אפשרות לרכוש במזומן ולצאת עם הרכב החדש.

פורסם

רותם,

 

מגרש צריך להרוויח פעמיים, בקנייה וגם במכירה, ולא רק באחד מהם בגלל שלמישהו זה מסתדר. זה לא טרייד יבואן או ליסינג, שלעיתים אולי יש להם יותר "מאיפה לתת", כשאתה קונה רכב 0 ק"מ, או כזה שסיים סבב תפעולי, או חדש שעמד כל השנה במגרש ונמכר במבצע סוף שנה.

 

יש שוק לרכבים ישנים, אבל האנשים שרוצים אותם (ואני אכליל) הם לא מהסוג שיילך למגרש וייתן למישהו לגזור קופון על חשבונם.

 

בהנחה שהרכב שמור, ולא דפוק מכל הכיוונים, ו\או סובל מתקלות ברורות שדורשות טיפול יקר, יש לך ביד רכב שקל מאוד למכור (יחסית).

 

יפוי כח זה באמת לא דבר מסובך. אל תופתע גם אם תמכור למישהו והוא ישלוף בעצמו יפוי כח ות.ז של מישהו אחר. גם לא יפתיע אותי אם אחרי יום הרכב כבר יהיה יד שלישית. כל זה - בסדר גמור, רק תדאג שאת הכסף המזומן הוא יפקיד לך (עדיף שלא תיגע אתה בכסף) בבנק הדואר. יש אופציות אחרות אבל לא בטוח שרוכשי רכבי "מנהלים" ב10K ומטה יסכימו להן (שוב הכללתי).

 

סיריון 07-08 זאת אופציה טובה לאנשים שמרניים, שלא רוצים להתעסק יותר מידי. יבואו עוד מעט כל אנשי הצרפתיות ויסבירו מה אפשר לקבל ב35K לעומת הסיריון (אני מסכים איתם), אבל לא נראה לי שלכם זה רלוונטי.

 

נהגתי בסיריון 2010 חצי שנה. הרכב אינו חסכוני כמו שהאגדות מספרות על "רכב מיני יפני עם מנוע 1.3". במשולב אמיתי, עושה 1:13-14 .

עם זאת, אמין, נחמד, ועושה את העבודה. השני סנט שלי הם להזהיר אותך ממיתוס החסכוניות (אנשים בטוחים שהוא משמעותית יותר חסכוני מקורולה או מאזדה3), ודבר שני, לא להתפתות ל "דגם CX המהודר", שלא נותן כמעט כלום, ועולה הרבה יותר (עזוב מחירון, הוא מהודר).

 

יש סיריונים במגרשים וטריידים בתקציב שלך, הרבה מהם יוצאי ליס והשכרה. מקווה שתמצא רכב טוב שישרת אותך.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
האלנטרה תימכר מהר ובקלות בנתונים האלו

כתבתי אלנטרה? התכוונתי לנטרה.

147_b.jpg

כזה עם ספוילר מאחורה גרסאת 1.8 ליטר.

 

אבל מה שכן, אמנים המצב המכני מעולה ללא תקלות אבל יש לא מעט שריטות ושפשופים על הרכב, כמה מהן אפילו מאוד בולטות, דבר שיהפוך את המכירה להרבה יותר קשה.

פורסם

מי שקונה רכב בכזה מחיר פחות יתרגש מכאלו דברי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רותם,

 

ראשית, כמו שכבר אמרו לך, רכב עם נתונים כאלה ימכר מהר ובמחיר טוב בהרבה ממה שתקבל במגרש.

 

שנית, למה אחותך רוצה לשדרג? חיסכון כספי לא תראו מהמהלך הזה. כנראה תקבלו רכב בטוח יותר ואולי נעים יותר לשהייה.

 

בהצלחה!

פורסם
רותם,

 

ראשית, כמו שכבר אמרו לך, רכב עם נתונים כאלה ימכר מהר ובמחיר טוב בהרבה ממה שתקבל במגרש.

 

שנית, למה אחותך רוצה לשדרג? חיסכון כספי לא תראו מהמהלך הזה. כנראה תקבלו רכב בטוח יותר ואולי נעים יותר לשהייה.

 

בהצלחה!

אתה יכול לשאול אותו דבר למה אנשים מחליפים רכב כל 3 שנים.. רוצים להתחדש ומעט מאוד אנשים נשארים עם רכב עד שהוא שובק חיים שנים רבות אחרי... מה גם שהיא רוצה רכב קטן כי כולם מסביבנו מתחילים להתחדש ברכבי מיני ובת'כלס אין לה בכלל צורך ברכב גדול כמו הלנטרה.

 

מבחינת נעים יותר לשהייה, לא בהכרח.

הרכב הזה מעולה מאוד לשהייה, מאוד נוח מאובזר יחסית לאותה תקופה (4 חלונות חשמליים עם שליטה מכסא הנהג על כולם), הרבה תאי אחסון ומרווח מאוד, בטוח יותר נוח מאשר כל רכב מיני אחר שהיא תחליף אליו. אבל מן הסתם זה לא השיקול היחיד.

 

אבל זה כבר לעניין אחר, תודה רבה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...