Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתחלה התלבטתי על קיה פיקנטו למרות שיש לה 7 שנים אחריות ,ומרגיש "יותר רכב",הוחלט לוותר עליה עקב צריכה של דלק.

 

אני מתלבט בין שתיי המכוניות הנ"ל ספארק או אלטו.

 

הספארק היא המכונית המושלמת בשבילי:

חזקה,חסכונית,מאובזרת,מודרנית.

 

האלטו סופר חסכונית ועם אמינות טובה יותר.

 

אני חושש מהספארק בנוגע לאמינות יש לנו בבית גי'פ חדש של שברולט ושברולט קרוז שניהם אחרי שנתיים די מאכזבות בנוגע לאמינות(בעיקר בעיות חשמל מעצבנות שאף אחד לא יודע לפתור אותן).

 

מה עדיף?

פורסם

אוטו זה גם עיניין רגשי,

אם אתה מתחבר למכוניות מסויימת למרות שכולם אומרים לך שהם לא אוהבים אותה אם לך היא נוחה,חזקה,מאובזרת ומודרנית אז לך על זה...

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נהגתי רק על הספארק, אבל כשישבתי בפנים הספארק הרגישה דומה לאלטו אובל קצת יותר נחמדה ומרווחת. קח גם בחשבון (אם זה משנה לך) שהאלטו עומדת להיות מוחלפת בקרוב.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אם הפנדה באמת נמכרת עכשיו ב 60 אלף,הייתי הולך עליה,מנוע חיסכוני,אם כי חלש משל הספארק,אבל מושבים נוחים יותר לדעתי.

אבל אם זאת ספארק מול אלטו,ואנחנו מדברים על המנוע ה1.2 אז הייתי הולך על הספארק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בין שתיהן - הספארק.

בקטגוריה הזאת הייתי בודק גם את היונדאי i10, די התרשמתי ממנה. שיפור מהותי מהדור הקודם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הספארק באמת טובה יחסית לפיקנטו מבחינת הדלק, אבל הפיקנטו מגיעה לך יותר מאובזרת (ואני מדבר על דברים בסייסים כמו חלונות חשמליים או מראות). אני עשיתי נהיגת מבחן על שתיהן, ולי הרגיש שהספארק יותר איטית. בכל אופן, אל תזלזל באחריות של 7 שנים. בסופו של דבר זה יכול להתקזז לך עם ההפרש של ההוצאות הדלק, מהסיבה שיהיו טיפולים שהם כלולים באחריות, ואם לא הייתה אחריות - היית מוציא על זה כסף. לגבי האלטו, זה פחון נוסע. בעצם אפילו לא פחון. זה פלסטיק נוסע. אל תתקרב...

פורסם

בדיוק כמוך, הייתי באותה הדילמה לפני כמה חודשים..

גם אני פתחתי כאן הודעה בנושא, וגם לי כולם המליצו על הספארק.

בכל זאת הלכתי ועשיתי נסיעות מבחן על הספארק והאלטו.

הספארק הרגישה לי קצת יותר מגושמת מהאלטו, ובסוף החלטתי וקניתי סוזוקי אלטו.

 

אני אישית מאוד מבסוט מצריכת הדלק (1:17) והאוטו מספיק מאובזר בשביל הצרכים שלי לפחות.

 

אני ממליץ לך לקחת את האלטו והספארק למבחן, כי כמו שרשמו כאן לפניי, רכב זה גם עניין של רגש.. ולא משנה מה נכתוב כאן לא יעשה את אותו האפקט שאתה תיקח את שני הרכבים, ותיסע בהם.

פורסם

יש סיבה שזה 7 שנים אחריות כי קל מאוד לתת אחריות לרכב שהוא בעל תיבה 4 הילוכים ומנוע פשוט וזה מחייב אותך להמשיך להיכנס למוסכי החברה שמחיר הטיפולים שם הוא לא זול.

פורסם

אני הייתי שוקל שוב. נכון צריכת דלק זה דבר חשוב, אבל ההבדלים בין צריכת הדלק בינהם לא כל כך גדולים כמו ההבדלים בנוחות נסיעה. האלטו רכב חמוד אבל הרבה מאד לא מרגישים בו נוח. הספארק אחלה, גם הפיקנטו (שלדעתי הכי נוחה בין השלושה). אל תשכח שאתה צריך להעלות עם האוטו הזה על הכביש כל יום ויש עוד שיקולים שכדאי לקחת בחשבון. זה לא שההפרשים בינהם בצריכת דלק כאלה קיצוניים

×
×
  • תוכן חדש...