Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים , ברשות אחותי סוזוקי בלנו שלאחר יומיים שהיא עומדת ללא התנעה לא מתניעה כלל . שאלתי את אחותי לגבי המצבר והיא טוענת שהוא חדש. מה שמוזר הוא שאם אני זוכר נכון היה רשום על המצבר 45H שזה נראה לי קצת לרכב משפחתי? ברגע שמסובבים את הסויצ' יש רעש לשניה כאילו אין לסטרטר כוח להסתובב לכן מכיוון שזה לא המצבר כנראה זה הסטרטר . תודה על העזרה חברים

פורסם

נשמע כמו זליגת זרם שלאט לאט מרוקנת את המצבר בזמן שהוא עומד בחנייה.

 

ברגע שמחברים כבלים הוא מניע כרגיל? אם כן אז אין קשר לסטרטר.

 

מאיפה אתה בארץ ?

Stay Dirty

פורסם

45AH זה המצבר המתאים לבלנו 98.

תבדוק עם מד מתח את המתח בין הקטבים של המצבר. זה ייתן לך אולי אינדיקציה מסויימת על מצבו.

תניע עם כבלים וגש לחשמלאי רכב שיבדוק.

פורסם

שלום חברים , תודה רבה על היעוץ והעזרה :) אני מאשקלון . הגעתי לאחותי עם הרכב שלי ( רנו קליאו דור III) כדי להתניע עם כבלים את הרכב של אחותי והוא התניע תוך שניה לכן כנראה זה המצבר לדעתי . מה דעתכם?

פורסם

אם מניע עם כבלים אז זה כניראה המצבר.

כמה זמן הרכב עמד עד שהמצבר התרוקן?

כמה זמן הרכב עמד אחרי שכבר לא הייתה יכולת להניע?

 

מצבר חדש זה לא אינדיקציה למצבר תקין,

פריקה עמוקה ולאורך זמן היא טראומה למצבר חומצה שכזה, והחיים שלו מתקצרים משמעותית.

 

מה עשיתם אחרי שהנעתם עם כבלים?

האם הרכב נסע? האם הניע בבוקר שאחרי?

יום טוב גם לך

פורסם
אם מניע עם כבלים אז זה כניראה המצבר.

כמה זמן הרכב עמד עד שהמצבר התרוקן?

כמה זמן הרכב עמד אחרי שכבר לא הייתה יכולת להניע?

 

מצבר חדש זה לא אינדיקציה למצבר תקין,

פריקה עמוקה ולאורך זמן היא טראומה למצבר חומצה שכזה, והחיים שלו מתקצרים משמעותית.

 

מה עשיתם אחרי שהנעתם עם כבלים?

האם הרכב נסע? האם הניע בבוקר שאחרי?

 

שוב פעם תודה רבה על העזרה והתמיכה יגאל . בסופו של דבר מצאנו את הסיבה של הזליגה והיא קצר ! היו הרבה צמות מנותקות , מינוסים מחוברים למינוסים ומה רק לא היה שם ! כנראה הבעל הקודם של הרכב ביקר אצל חברו החאפר והכל נראה בהתאם :)

פורסם
שוב פעם תודה רבה על העזרה והתמיכה יגאל . בסופו של דבר מצאנו את הסיבה של הזליגה והיא קצר ! היו הרבה צמות מנותקות , מינוסים מחוברים למינוסים ומה רק לא היה שם ! כנראה הבעל הקודם של הרכב ביקר אצל חברו החאפר והכל נראה בהתאם :)

שמח שהסתדרתם :ok:

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...