Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוקסה לאומים בגלגל פיג'ו 308


K-a-M-u-Z-u
שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

התחדשתי בפיג'ו 308 2010, היום אני עובר על הציוד שלה ומגלה שאין לי בוקסה לאומים בגלגל. יש לי מהרכב הקודם סט עם שתי בוקסות שהגדולה מהן היא בקוטר 23 מ"מ. והיא עדיין לא מתאימה. כמו כן ראיתי בספר רכב שיש בוקסה נגד גנבים. האם זו הסיבה? מדובר בבוקסה יעודית? אם כן, איפה אני משיג אחת?

חיפשתי בהום סנטר ובאוטו דיפו וזה הכי גדול שהיה.

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקסה נגד גנבים צריך רק עבור בורג אחד בכל גלגל. היית אמור לקבל כזו בוקסה עם הרכב. ובכל מקרה, מומלץ מאד להיפטר מהדבר הזה, כי קשה מאד עד בלתי אפשרי לפתוח בורג כזה עם הכלים שבאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם פיג'ו 308 שנת 2010. אצלי גם אין את הערכה נגד גנבים.

מניסיון? לא צריך את זה בכלל. פיג'ו לא מועדות לגניבות וגם לא הגלגלים שלהן (אלא אם כן יש לך ג'נטים בולטים ששווה להסתכן בשבילהם - מה שלא נראה לי שיש לפיג'ו אלא אם כן הבעלים הקודמים או אתה קניתם מיוחדים).

הביטחון הכי טוב נגד גניבות זה ביטוח מקיף. הביטוח לא יקר כלכך אם אין לך עבר של תביעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא הבנתי איזו בוקסה אני צריך. הסיפור הוא כזה:

בדקתי את כלי החלפת הגלגל והיה לי שם מפתח שקטן בהרבה מהאום שיש על הגלגלים. ניסיתי עם בוקסה אחרת שהייתה לי בקוטר של 23 מ"מ, והאום עדיין גדול יותר מהבוקסה שיש לי.

פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה, אחרי זה מצאתי גם חתיכת פלסטיק שהבנתי שהיא כנראה אמורה להסיר מכסה שיש על האומים? (תמונה מצורפת). לא ממש הבתי מה אני אמור לעשות עם זה. 87a8da8a3c36b22c46f81c71cc9b3cfb.jpg

אף אחד לא יודע על מה אני מדבר? [emoji53]

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה הברגים האמיתיים נמצאים מתחת לפקקי פלסטיק שעליך למשוך החוצה בעזרת מפתח הפלסטיק שברשותך.

להבנתי, מבלי להכיר בדיוק את הרכב המדובר, עליך להלביש את שתי זרועות הפלסטיק על ה"אום" שאתה רואה ולמשוך אותו אליך.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתב מתן כנראה התשובה הנכונה.

יצא לי ולכמה חבר'ה לשבור ראש איך לעזאזל מורידים גלגל מDS3 עם פאנצ'ר עד שמישהו קלט שה'ברגים' שאנחנו רואים הם סה"כ כיסויי פלסטיק לברגים האמיתיים שמחזיקים את הגלגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, אז אלו באמת היו כיסויי פלסטיק של הטאסה. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה. הבעיה שלא ממש הצלחתי להוציא עם מפתח הפלסטיק הזה, פשוט לא היו לשיניים על מה להתפס וגם פחדתי לשבור את המפחת, כי השיניים יחסית דקות.גם ההסברים בספר רכב לא ברורים בעליל. בסוף פשוט דחפתי פלייר שפיץ בין הכיסויים ותוך כדי משחק שחררתי אותם. אחרי זה הטאסה יצאה ובאמת היה אפשר לגשת לאומים והמפתח המקורי התאים.

לא מבין למה פיג'ו החליטה לסבך את הכל. מזל שבדקתי את זה עכשיו ולא להתקע עם זה ברגע האמת.

 

אגב, מישהו יודע להסביר בדיוק איך הפלסטיק עובד? כלומר צריך להפעיל כוח? הוא נכנס רק במיקום מסוים על המכסה (כלומר רק בשעה 15 או משהו כזה) ?

uploadfromtaptalk1418043491372.jpg

uploadfromtaptalk1418043561971.jpg

uploadfromtaptalk1418043610678.jpg

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עוד נסיון ועוד כמה תמונות.

לא הצלחתי להוציא את הכיסוי עם מפתח הפלסטיק, אז שוב הוצאתי עם פלייר. מצורפות תמונות:

1.של פנים הבורג.

2.תמונה נוספת של הכיסוי והמפתח מולבש עליו בשביל לראות איך זה תופס את הכיסוי(רק אחרי שהוצאתי אותו עם הפלייר, כי בתושבת לא הצלחתי להכניס).

3.תמונה נוספת שלי מנסה להכניס את המפתח לתושבת. ניתן לראות שאין שם רווח שיאפשר לשיניים לעבור אל מאחורי כיסוי הפלסטיק בשביל להתפס.

אז עדיין נשארתי עם הדילמה של איך לעשות את זה בלי פלייר.

חיפשתי גם סרטונים באינטרנט ולא מצאתי שום דבר בנידון.

uploadfromtaptalk1418049338779.jpg

uploadfromtaptalk1418049368074.jpg

uploadfromtaptalk1418049392385.jpg

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שבתחתית הפקק יש רגליים שכנראה דואגות להשאיר מרווח בשביל שני הקליפסים שבקצות הזרועות שבכלי הצהוב.

כשאתה דוחף את הכלי הצהוב, מה מונע ממנו להתפס על אום הפלסטיק? האם בגלל ששני החודים מגיעים לשפה התחתונה של האום ונתקעים בה? אם כן, נסה לפסק אותם באמצעות שתי הזרועות הפנימיות בכך שתכניס לשם אצבע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין המפתח הצהוב הנל משמש להוצאת כיוסיי ברגים רק בגנט אלומיניום, "מגנזיום".

 

במקרה שלך אין לך צורך כלל ולפי מה שאני מבין אין צורך כלל לישלוף את כיסוי הברגים מהטסה.

 

תנסה לישלוף את הטסה במשיכה פשוטה אליך מבלי להוציא את הפלסטיקים המכסים את הברגים, הם סתם בשביל יופי ולא תופסים כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שאין לשיניים מרווח להכנס בכלל בין השוליים(בירוק) של המכסה לבין דפנות החור בטאסה. כלומר זה הכי עמוק שקצה השיניים מגיעות ואין להן לאיפה להכנס. יש מצב שצריך לדפוק את זה פנימה? אני חושש לשבור את הפלסטיק.

uploadfromtaptalk1418056776505.jpg

uploadfromtaptalk1418056918464.jpg

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...