Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הצמיגים שלי הן שבוע 36 ב2012 של חברה סינית jinyu, לאחרונה התפנצר הקידמי הימני(נקרע לגמרי ואי אפשר לתקן) ושמתי את הרזרבי שהוא של bridgestone אבל רק עכשיו שמתי לב שהוא שבוע 46 מ2007(!), משהו לא שמתי לב אליו כשקניתי את האוטו לפני שנה...

אני חושש שזה ממש לא בטוח לנסוע עם הרזרבי הזה ולכן שוקל להחליף את 2 הקדמיים.

 

1. אני לא ממש מכיר את הצמיגים השונים ואשמח להמלצות.

2. בנוסף אני שוקל לשים ג'אנטים, אבל לא ממש יודע האם זה משתלם מבחינת חסכון בדלק/בטיחות ופחות מעניין אותי המראה החצוני.

אשמח לדעתכם גם על זה.

 

 

הגודל שלהם לא כל כך נפוץ 175/65R15.

פורסם

אם מדובר בגלגל רזרבי במידה השונה (לרוב קטנה יותר) משאר הגלגלים , הוא נועד להביא את הרכב בשלום למקום בו ניתן לבצע תיקון.

במידה ומדובר בגלגל בגודל מלא (זהה לאלו המותקנים ברכב), ניתן לכלול אותו בסבב רוטציה (מראש) כדי לנצלו באופן מלא.

במקרה שלך עדיף להחליף זוג (שלא לומר 4 צמיגים לאור יצרנם) ולהחזיר את הברידג'סטון לשמש כרזרבי.

 

- מה התקציב שלך?

צמיג טוב כתמורה למחיר יכול להיות הפאלקן ZE914 שנמכר במידה המקורית שלך בעלות של 278 ש"ח לדוגמה באתר טיירקלאב.

יש כמובן עוד מספר אפשרויות בתקציב גבוהה יותר.

 

- יש רק עוד מידה אחת מאושרת, 185/65R15 (ע"פ http://car.mot.gov.il/ORIL/2008/3/07-1868.pdf ).

במידה ותחליט לעבור אליה, תוכל להשתמש בחישוקים הקיימים כיום, אבל תצטרך לרכוש 4 צמיגים כאלו ולאשר זאת במכון רישוי.

 

- 2 השאלות האחרונות שלך נידונו כבר בפוסטים אחרים. חפש אותם.

פורסם

1.תודה על התשובה המהירה, מצאתי את הפאלקן במחיר נמוך יותר של 262ש"ח פה, אבל זו גירסת ZE912...יש הבדל?

נגיד שהתקציב שלי הוא עד 280, גג 300ש"ח לצמיג כמובן שעדיף פחות.

 

יש עוד דוגמא לחברות צמיגים רלוונטיות?

אני מבין שאתה אומר שכדאי להחליף את כל הצמיגים?

לפי מה שאני יודע כדאי להחליף צמיגים כל 3 שנים ויש עוד שנה לשרוף את הסיניים שהיו כשקניתי את האוטו....

 

אתה לא חושב שצריך להיפטר מה

bridgestone הזה? מדאיג אותי שהוא מ2007...



 

2.אחרי חיפושים רבים לא מצאתי מידע מספיק (גם בפורום פה) על יתרונות ולמה כדאי לעבור לג'אנטים מגנזיום, אשמח לעזרה.

לצורך העניין הפאלקון האלו יתאימו למגנזיום של 15''?

 

תודה לעוזרים.

פורסם (נערך)

זה לא נקרא למצוא את הפאלקן. אלו שני דגמים שונים, והם מייצרים עוד דגמים. גם ה-ZE912 מציע תמורה טובה למחירו, אבל ה-ZE914 דגם חדש יותר ומשופר לכאורה. שים לב שבאתר טיירקלאב אתה מקבל גם החזר מסוים בדמות כרטיס מתנה.

בתקציב כזה ה-ZE914 יהיה הבחירה הטובה ביותר. שאר הצמיגים ששווים משהו (טויו CF2 או NE02, גודייר אפישנטגריפ קומפקט, יוקוהמה AE01) לפחות ע"פ האתרים, חוצים את רף ה-300 ש"ח (אבל עדין מתחת ל-400 ש"ח).

 

הדעה הגורפת בפורום היא שצמיגים סינים טהורים הם מוצר של השטן :wink:. בין אם יש אמת מוחלטת לדברים או לאו.

אין חוקיות אבסולוטית של כל 3 שנים. זה תלוי בשחיקה/בלאי ובהזדקנות של הצמיגים (לפחות זו הנראית לעין).

 

החוק מתייחס לצורך הענין לאיסור תיקון צמיג בן מעל 8 שנים.

כך שאם ללכת לפי הנ"ל, יש לך לפחות עוד שנה בשבילו, וכל עוד הוא משמש/ישמש כצמיג רזרבי נטו ולא פתרון קבוע, אני לא רואה בעיה חמורה. מקסימום, שמור בצד או החלף אותו עם אחד הסיניים (שוב כפתרון זמני במקרה של פנצ'ר ולא קבוע).

 

"15 הוא קוטר של חישוק, ועליו יתאימו צמיגים בעלי קוטר R15.

במקרה שלך, שתי המידות המאושרות הינן כאלו, וגם מבחינת רוחב החישוק הקיים, הוא יתאים להן.

נסה לחפש מידע נוסף בתת פורום שיפורים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...