Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בציריות ברכב יש שני גומיות אצלי בצד ימין יש חריץ שממנו בורח הגריז והוא משפריץ לכל עבר.

מצאתי גומיות כאלה בחו"ל כי בארץ הן יקרות השאלה שלי האם יש שם לכל גומיה בצירייה? קדמית ואחורית? או ימנית קיצונית

אצלי הגומיה שהכי קרובה לגלגל פרוצה איך קוראים לה?

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם

תודה על התשובות, באתר בחו"ל רשום Front Inner וגם Front Outer

ה Front Inner זאת הגומיה שקרובה לדיפרנציאל? וה Front Outer זאת שקרובה לגלגל ?(אם הבנתי נכון) אני צודק?

 

שמתי לב גם רשום ליד הגומיה R3.05 ובשניה R2.86 למה הכוונה?

Buick La Sabre 2002 V6 3800cc

פורסם
תודה על התשובות, באתר בחו"ל רשום Front Inner וגם Front Outer

ה Front Inner זאת הגומיה שקרובה לדיפרנציאל? וה Front Outer זאת שקרובה לגלגל ?(אם הבנתי נכון) אני צודק?

 

שמתי לב גם רשום ליד הגומיה R3.05 ובשניה R2.86 למה הכוונה?

זה כנראה הקוטר של הגומיה בחלקה הרחב באינצ'יםן

×
×
  • תוכן חדש...