Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 או רנו קליאו 1.2T החדשה


4Runner
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

התייעצות קצת מוזרה, אשמח לתובנות שלכם, תיכף תבינו...

מתחיל לנסוע כ 120 ק"מ ביום, כל יום, (30K בשנה) מרביתם אוטוסטרדה כביש 4, לפעמים מהירה לפעמים פקקים ...

יש לי סיטרואן C1 חביבה (הנה צילום) אבל מחפש כלי יותר נעים, נח ומבודד, חסכוני בדלק (חובה) ועם שאר רוח ספורטיבי, הדבר היחיד שגם צורך דלק פחות מ 1:15, וגם מספיק חזק (0-100 מתחת ל 10 שניות) הוא הרנו קליאו 1.2 טורבו החדש והיפיוף (1:16-17, וכן 9.4 שניות ל 100) , כמעט ונסגרתי על כזה חדש מהניילון, אבל פתאום חזרתי להברקה מהעבר הקרוב, אבארט 500 ידני, אמנם פחות נח, אבל מבודד, בנוי טוב, חזק ומהנה יותר, ידני (יתרון) וצריכת דלק בהחלט טובה.

 

בקיצור:

האם ללכת עם הלב - אבארט 500 (ידני משומש)

או האם ללכת עם הראש - רנו קליאו 1.2T חדש (לצערי רק אוט' כפול מצמדים)

 

ליאור

 

387740_10150480215913486_59653896_n.jpg?oh=8353dbe920ae9e7c8aa9c3812215cd7e&oe=54B2A5B7&__gda__=1424808190_4439ab8fc20249cde345c1cc220d5f8f

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למרות שיצא לי לחוות בקצרה את שני הרכבים קשה להגיב להודעה שכפי שהיא ומבלי להבין יותר מה הצרכים וסדר העדיפויות.

 

גם הקליאו לא 100% פונה לראש ויש חלופות הגיוניות יותר וקוסמות פחות. למרות שלא שמעתי על בעיות אמינות בקליאו החדשה ממקור ראשון, כן קיבלתי חוות דעת שליליות ממקור שני (מוסך מורשה של רנו) הנוגעות למערכת ההנעה ורכיבים חשמליים.

 

לעניינך - האם יש צורך בדלתות האחוריות?

כמה אנשים ישהו ברכב רוב הזמן?

שני הרכבים מכוילים די קשה אם כי האבארת׳ נוקשה מהקליאו באופן משמעותי מה שיכול להציק בנסועה כמו שלך.

 

בסופו של דבר מכיוון שמדובר בשני רכבים שמרגישים שונה מאוד לדעתי נסיעת מבחן בשתיהן תקדם אותך משמעותית בתהליך ההחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יצא לי לנהוג בקליאו אבל יצא לי לעשות נסיעת מבחן קצרה באבארת'.

דבר ראשון הסאונד של האבארת' מדהים, בכל כלי מידה. גם מבחוץ (האגזוז) וגם מבפנים כשמרפים מהגז בסלד גבוהה, צליל יניקת האוויר תורם מאד לאווירה ספורטיבית.

מצד שני, לא אהבתי בכלל את תנוחת הישיבה באוטו, אחרי ה306 שלי היא הרגישה לי מאד גבוהה ולא נוחה במיוחד לרכב שאמור להיות ספורטיבי.

המתלים קשים יחסית, אבל מנסיעה בעיר לא שמתי לב לבעיה כלשהי לשימוש יומיומי, הרכב לא נשבר בכביש משובש ועובר במפרים בצורה סבירה מאד.

ההגה חשמלי, כך שאין שום פידבק ממנו אבל הוא מתקשה במהירות גבוהה בצורה מספקת ומרגיש טוב ביד, ונהיה קל כשנוסעים לאט.

בכל מקרה, כפי שנאמר מעלי, רק לאחר נסיעת מבחן בשתיהן תוכל להחליט.

דבר חשוב נוסף לגבי האבארת', המושבים מאחורה הם לרוב נועדו לקישוט בלבד. אולי ילדים יוכלו לשבת מאחור, אבל למבוגר יהיה לא נוח בעליל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בחור שבנוי טוב אני יכול להגיד לך שה500 הפחידה אותי, לא משנה מה עשיתי גם איתה וגם עם הפנדה התקשיתי למצוא תנוחת ישיבה שמאפשרת לי לשבת בנינוחות ובפיסוק יחסי, בתור גבר הרבה פחות נוח בגלל הגובה של התיבת הילוכים (הג'חנון ושתי הביצים הקשות, לא מוצאים את מקומם בדוחק, במיוחד בג'ינס או אלגנט), צפוף יותר, קצת קלסטרופובי, פחות פרקי מהסי 1 אפילו מבחינה של הסעת נוסעים ומטען.

 

הקליאו היא סופר מיני חזקה, עם תיבה שצריכה זמן להתבשל, הדגם יחסית חדש, ואף אחד לא יודע מה יהיה עם התיבות עוד שנתיים שלוש, פלוס הטורבו והמנוע הצנום, ראה ערך צ'מפיון.

 

דווקא בגלל הדברים האלה, הייתי חושב על כיוון אחר, מכונית בשלה יותר בוגרת יותר, אולי אברט' פונטו איבו, אולי אלפא מיטו, סיטרואן DS3.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

387740_10150480215913486_59653896_n.jpg?oh=8353dbe920ae9e7c8aa9c3812215cd7e&oe=54B2A5B7&__gda__=1424808190_4439ab8fc20249cde345c1cc220d5f8f

 

אני יודע שזה לא קשור לשרשור הזה אבל איזה מספר רישוי מגניב, איפה עוד ראיתם כזה????

ולעניינך, תעשה נסיעת מבחן בקליאו ובאברט ותחליט. ואם תראה שהאברט לא קטנה מדי ומתאימה לצרכים שלך אז לך עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר רשמו לך, עם האבארט לא תצליח להגיע לצריכת דלק טובה, וכבר מנו לך את הסיבות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע 30K בשנה זה הרבה.

לא חבל על האברט'? אני רציני לגמרי.

אישית הייתי נשאר עם הC1, זה הצעד הכלכלי הכי טוב שאתה יכול לעשות.

היא גם תיתן לך 80-90% ממה שהקליאו תיתן.

אם לא הייתי לוקח את הקליאו, וזאת בגלל שנראה לי שאתה מחפש כיוון יותר כלכלי(הדגשת את עניין צריכת הדלק).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו מכונית שנראית מדהים, אבל פה זה בערך נגמר. נהגתי עליה יום שלם: הביצועים נשארים רק על הנייר (תגובת הדוושה מאוד איטית), מצועצעת, מאוד קופצנית בעיר (חזרתי עם כאבי גב) וחסכונית רק אם אתה לא נותן לטורבו לעבוד, אחרת היא שתיינית לא קטנה. בנוסף, הדגם המאובזר עולה 110 שקל, מחיר הזוי לכל הדעות עבור סופר מיני ברמה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה לא קשור לשרשור הזה אבל איזה מספר רישוי מגניב, איפה עוד ראיתם כזה????

 

אתה יודע שזה פוטושופ ולא באמת המספר של הרכב, נכון?

ופות"ש, אתה יודע שהפקקים של גהה לא יהיו כייפים כל כך עם גיר ידני.

מניסיון, יש בערך שעה ורבע ביום שהכביש המזד**ן הזה לא פקוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע שזה פוטושופ ולא באמת המספר של הרכב, נכון?

ופות"ש, אתה יודע שהפקקים של גהה לא יהיו כייפים כל כך עם גיר ידני.

מניסיון, יש בערך שעה ורבע ביום שהכביש המזד**ן הזה לא פקוק.

התפלאתי, וחבל שאין מספרים כאלה באמת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...