Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט 500 או רנו קליאו 1.2T החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפות"ש

עם נסועה כזו אני ממליץ לך לעלות סגמנט לקומפקטית.

לעשות 120 ק"מ יום יום על סופר מיני, אפילו הרכות שבהן, זה לא חגיגה.

ואני מדגיש - יום יום.

כי אפשר לרדת לאילת על סופר מיני בלי לסבול, אבל זה חד פעמי.

תאמין לי שאחרי חדשיים ו 6000 ק"מ אתה תבין את ההבדל. השאלה אם זה לא יהיה מאוחר מדי.

It's life, Jim, but not as we know it

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדוק את המיני וואן החדשה בגרסה הידנית עושה 9.9 למאה ,תא הנוסעים החדש שודרג משמעותית מהדורות הקודמים ומציע מושבים מצויינים ,צריכת הדלק עדיפה על שני הרכבים שהזכרת מנסיון , וההתנהגות זה בונוס שנדיר למצוא היום ברכב מודרני, אני עומד לקחת כזאת כרכב הבא מהעבודה ולנהוג עליה 50k בשנה...וזה אחרי שנהגתי עליה 300 קילומטר ביומיים רק כדי להתרשם

המחיר גבוה אבל שישובים בפנים אין ספק שהיא בליגה אחרת לעומת כל המתחרות שלה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

120 ק"מ, מידי יום, על כביש 4 המשובש עם אבארט?

 

תוך חצי שנה אתה מוכר אותה בכדי לממן את הכירופרקטור!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קשה לי להאמין שתצליח להגיע לצריכה של 16-17 קמ"ל גם עם הקליאו המדוברת, אני הצלחתי להוציא מגרסת ה-0.9 טורבו ידנית סביב 15.5 קמ"ל במסגרת נסיעת מבחן של כ-1000 ק"מ עם נסועה משולבת.

הקליאו אוטו חמוד נורא, היא מושכת מבטים, מאובזרת עד השיניים (לפחות במונחים של אמצע 2013) ומרגישה חזקה יחסית.

א-ב-ל, אני לא רואה את עצמי מזנק על ההזדמנות לבלות איתה 100 קילומטר ביום על כבישים בין עירוניים ולו בגלל העובדה שהיא באמת קופצנית בקטע לא כיפי. בכל שאר הקריטריונים היא דווקא בסדר (נוחות, בידוד).

 

אם כבר ציינת שדיר ידני זו אופציה אמיתית, אני מציע לך דווקא לבדוק את ה-0.9 טורבו. כמו שאמרתי בהתחלה, צריכת הדלק שלה מצויינת, והיא באמת שלא מרגישה חלשה מדי. נכון, היא לא עושה 0-100 ב-8 שניות, אבל רוב הזמן באמת שאין תחושה שמאוד חסר כח. נכון, ברור שהיה נחמד שיהיה יותר, אבל מה שיש גם לא נורא בכלל.

 

הייתי רוצה להכניס לך עוד אופציה למשוואה, סוניק RS. חבר הפורום mr. Mag התלבט לא מזמן בין הקליאו שלך, לבין הסוניק ולבין פורד פיאסטה ואחרי לא מעט חפירות ונסיעות מבחן על שלושתן הוא החליט ללכת על הסוניק.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם תקנה קליאו חדשה ותרביץ איתה 60 k בשנתיים ירידת הערך בנוסף לנסועה הגבוהה יצמצמו לך את החיסכון בדלק,חומר למחשבה.

Porsche 944 turbo

פורסם
לפות"ש

עם נסועה כזו אני ממליץ לך לעלות סגמנט לקומפקטית.

לעשות 120 ק"מ יום יום על סופר מיני, אפילו הרכות שבהן, זה לא חגיגה.

ואני מדגיש - יום יום.

כי אפשר לרדת לאילת על סופר מיני בלי לסבול, אבל זה חד פעמי.

תאמין לי שאחרי חדשיים ו 6000 ק"מ אתה תבין את ההבדל. השאלה אם זה לא יהיה מאוחר מדי.

למה לא?

אני כבר מעל שנתיים נוסע הרבה מחוץ לעיר, בסביבות 100 ק"מ, על קליאו ידנית 2012.

כמו שאתה רואה אני כאן והרכב כאן והכול בסדר, לא סובל ולא נעליים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חברים תודה רבה

נוסע שנים על ידני, אין לי בעיה עם זה, להיפך, הגיר בקליאו 1.2 דווקא מהווה חיסרון בשבילי

נסעתי על ה 1.2, וגם על ה 0.9 הידנית, חביבה אבל חלשה מידי בשביל מה שאני מחפש

לגבי נוחות, אין לי בעיה עם רכב קשה, ה C1 שלי עם צמיגים בחתך 45 קשה כמו האבארט, מה שמפריע לי הוא הבידוד החסר מרעשים במהירויות אוטוסטרדה, דבר שכמעט לא קיים בקליאו או באבארט שמבודדות הרבה יותר

לגבי שאר הסופרמיני, נבחנו וא אחת לא ממש מעניינת

בקיצור , עדיין מחפש משהו פרקטי, חסכוני והעיקר שאר רוח וביצועים

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אולי אני אזכה לגרדום פה, אבל מה דעתך/כם לגבי סיטרואן C3 דיזל. כמדומני היא טורבו וצי'פ קטן מסדר לה קפיצה נאה בסוסים ובמומנט.

פורסם

איזה שאר רוח או פאן יש ל C3 דיזל, כאשר אפילו ה DS3 נפסלה ?

באותו כיוון יכולת להציע טויוטה פריאוס או תחבורה ציבורית :-D

מחפש קצת יותר מתחבורה בסיסית, וקצת פחות מרכב 'מלחמה' שיהיה יקר מאד לתחזוקה בקילומטראז' של 30,000 בשנה

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

האברט בכביש 4 הנוחות תהיה סבירה , הבעיה בעיר ברעננה אני סובל. כמו כן אתמול גיליתי שצורפתי למועדון הדשבורדים המתנפחים (באזור כרית אויר צד נוסע).באבארט ידנית מקורית צריכת דלק ממוצעת בערך 11- 11.5

פורסם
איזה שאר רוח או פאן יש ל C3 דיזל, כאשר אפילו ה DS3 נפסלה ?

באותו כיוון יכולת להציע טויוטה פריאוס או תחבורה ציבורית :-D

מחפש קצת יותר מתחבורה בסיסית, וקצת פחות מרכב 'מלחמה' שיהיה יקר מאד לתחזוקה בקילומטראז' של 30,000 בשנה

 

רצית גם משהו פרקטי וחסכוני. אז נכון, שאר רוח או ספורטיביות של ממש אולי לא לגמרי תקבל מ-C3 דיזל. אבל כמו שאמרתי, מראש יש לה 90 כ"ס ו-23.5 קג"מ. צ'יפ אמור להביא אותה ל-120 כ"ס ו-29.6 קג"מ. וכל זה עם צריכת דלק מוצהרת (במקור) עירונית של 1/24 ובינעירונית של 1/29.5. הצ'יפ כנראה יוריד משהו כמו 3 ק"מ לליטר בשני המקרים.

 

רצית הזוי, קיבלת! :wink:

 

תמיד אפשר לקפוץ על אלילת הפורום היוצאת הלא היא הפאביה, שאותה החליפה ה-I20. אבל אני חושש שהיונדאי תהיה יותר מדי אקסטרים בשבילך. :lol:

פורסם

ליאור,

 

מה באמת בנוגע לסוניק RS?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • אחראי פורום
פורסם

על כביש סלול כמו שצריך, אין בעיה לכסות עם האבארט מרחקים כאלה.

בדוק איך המושבים בשבילך ואת תנוחת הישיבה שהוזכרה. כל מבנה גוף מגיב אליהם אחרת.

הבעיה נעוצה באופי של הרכב.

האוטו הזה הוא במוד קרב קבוע. אתה תלחץ אותו ואז הנסיעה הופכת לעצבנית יותר, לא מאוד חסכונית ומעייפת.

בשיוט רגוע אתה תראה 1:14 וגם 16. בנסיעה חזקה יותר, גם בשיוט, תראה 10-12.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...