Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חימום לא תקין סקודה פאביה 1.4 2003


ariq13
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב, אתמול הפעלתי חימום ברכב לאחר שהרכב הגיע לטמפרטורת עבודה, להפתעתי הרכב הוציא אוויר קר, בבית בדקתי את צנרת המים שנכנסת לקיר האש, בשתי הצינורות יש זרימה תקינה, כך שמים כן מגיעים לרדיאטור, המפוח תקין, הפילטר מתחת לתא הכפפות גם עבר ניקוי, כל זה לא עזר כל כך, האם יש עוד משהו שאני יכול לבדוק לפני שזה מגיע לפירוק רדיאטור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה, ישנה זרימה תקינה בשתי הצינורות, לאחר שיטוט בגוגל שהבעיה יכולה להיות במנוע של מדף האוויר, האם מישהו התנסה בבעיה הנ"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שמחליף החום (רדיאטור פנימי) סתום באופן חלקי.

 

תוכל לעלות צילום של מיכל העיבוי וצבע נוזל הקירור בבקשה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברז שפותח וסוגר את המעבר של המים החמים, נשלט ע"י הפעלת החימום. אנחנו לא רוצים להכניס את החום נניח כשמפעילים מזגן, נכון?

 

 

בנוגע לעלות תיקון, לא תיקנתי, כך הרכב נמכר בזמנו

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברז שפותח וסוגר את המעבר של המים החמים, נשלט ע"י הפעלת החימום. אנחנו לא רוצים להכניס את החום נניח כשמפעילים מזגן, נכון?

 

 

בנוגע לעלות תיקון, לא תיקנתי, כך הרכב נמכר בזמנו

השיטה הזו עבד עלייה הכלח.

אין ברז חימום ברכב של פותח האשכול ולכן קיימת זרימה תמידית של נוזל קירור דרך מחליף החום הפנימי.

השליטה על הטמפ' של האוויר נעשית על-ידי הזזת המדפים כלומר ערבול של אוויר קר/חם.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון, למרות שהמים במיכל העיבוי היו נקיים יחסית, החלטתי לשטוף את הרדיאטור, יצאה משם כמות לא נורמלית של חלודה, השטיפה התבצעה עם צינור בייתי בלחץ נמוך, החימום חזר לעבוד, תודה לכל העוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניקוי שביצעת לא מספיק והרדיאטור בקרוב שוב פעם יסתם.

כמו כן מומלץ להחליף את נוזל הקירור ל-G12++ או G13 מקורי של הייצרן.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשגב מבינתי אם כך.

ברכב שלי זוהי צורת החימום.

על איזה רכב מדובר ?

בפיאט 127 שהייתה לי לפני 30 שנים היה ברז חימום שעשה לי את המוות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...