Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני עומד לפני רכישת פורד פיאסטה 2012 ידני שנרכשה מחברת ליסינג(עלייה רשומה היד הראשונה של הרכב) עם 0 ק"מ.

הרכב עבר פעמיים תאונה כאשר בתאונה הראשונה הוחלף הטמבון בלבד, בתאונה השנייה הוחלף הטמבון והפלסטיקה מקדימה.

מבחינה חיצונית הרכב נראה טוב- ללא מכות ולא נגרם נזק לשלדה.

באופן אישי אין לי בעיה עם ההיסטוריה הזאת.

ע"פ בעל הרכב ישנה ירידת ערך(הערכת שמאי) של כמה מאות שקלים(200) עקב התאונה השנייה.

מחיר מחירון לפני שקלול 48,500

כמה עליי לגזור ממחיר זה כדי לבצע כאן רכישה חכמה?

 

תודה מראש

פורסם

כמה קילומטרים עבר הרכב?

 

בכל מקרה לא הייתי משלם יותר מ-38000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמה ק"מ הרכב עשה וכמה הבעלים דורש?

 

הערכת שמאי לירידת ערך לא משקפת את המציאות. אם כל ההבדל בין שני רכבים זהים הוא שתי תאונות מהסוג שציינת, ואחד זול ב200 ש"ח מהאחר (שלא עבר תאונה), אתה תקנה את הרכב הנקי. גם ב400 גם ב800 גם ב1200 פחות אתה תבחר רכב ללא תאונות.

 

פיאסטה ידנית חדשה מיבוא מקביל היא 70 אלף אאל"ט אז אם הוא נסע בה 50-60 אלף ועשה שתי תאונות + בעלים מקורי רשום ליסינג...

 

לא יותר מ 40K. לא יודע אם בכלל שווה לו לשחרר במחיר כזה, שלא לדבר על פחות.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

התאונה הראשונה הייתה כניסה מאחורה בה הוחלף בלבד טמבון, בתאונה השנייה נכנסו בו מאחורה והוא גם נכנס ברכב מקדימה- זה ההבדל בין שתי התאונות.

כפי שציינתי הוא עשה 46,000 ק"מ.

פורסם
התאונה הראשונה הייתה כניסה מאחורה בה הוחלף בלבד טמבון, בתאונה השנייה נכנסו בו מאחורה והוא גם נכנס ברכב מקדימה- זה ההבדל בין שתי התאונות.

כפי שציינתי הוא עשה 46,000 ק"מ.

 

התאונה הראשונה הייתה כניסה מאחורה בה הוחלף בלבד טמבון, בתאונה השנייה נכנסו בו מאחורה והוא גם נכנס ברכב מקדימה- זה ההבדל בין שתי התאונות.

כפי שציינתי הוא עשה 46,000 ק"מ.

 

שלחתי את ההודעה בזמן ששלחת את שלך.

 

בכל מקרה מחירון לא (באמת) משקלל היצע. מחירון מייחס לשנתון משקל אדיר ולק"מ משקל נמוך. מחירון משקלל בעלות קודמת ליסינג נהג יחיד והשכרה 12 חודשים באותה רמת הפחתה.

 

כשמכרתי את הרכב לי זה ממש לא עזר שהראתי ניירות של 12 חודשי השכרה בבעלות מקורית (אני הייתי יד 3). כל מי שדיבר איתי על הרכב עניין אותו רק מה רשום ברישיון.

 

תקן אותי אם אני טועה, אבל שום מחירון לא יגרום לך לשלם על הרכב הזה יותר ממה שהוא שווה לך, והוא לא ימכור פחות ממה ששווה לו.

 

עוד קוריוז מנפלאות המחירון: תמצא לי מישהו שמוכר עכשיו איביזה 5 דל' רובוטית REF 2013 יד ראשונה במחירון שלה. אם אני לא טועה הוא רק קצת יותר גבוה ממחיר של איביזה AM5 חדשה עם שנתיים אחריות.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

איך הגעתי להערכת המחיר:

 

הפחתה "לפי הספר" ליסינג 0 - 14%

עוד כ-10% הפחתה על התאונה (הפחתה 200 שקל זה לעג לרש)

 

מדובר ברכב די נפוץ ולא נדיר ומכאן ההפחתות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דיברתי עם הבחור. הוא לא מוכן להוריד עבור תאונות מעבר להערכת שמאי. נשמע בנאדם נחמד לא נראה שמסתיר משהו.

 

אם מישהו פה מוכן לשלם 42K על פיאסטה 2012 שעברה שתי תאונות והוחלף לה טמבון פעמיים ובעלות מקורית רשומה ברישיון - ליסינג, אשמח לדעת למה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
כבר נמכר כמו לחמניה חמה

 

כמו לחמניה חמה? אתה קונה פוטנציאלי כמו שהצגת את עצמך או שביררת פה מטעם המוכר?

 

לא משנה. גם אם אתה המוכר וקיבלת 42K, שיהיה גם לך וגם לקונה כל טוב ושלא יהיו בעיות בהסרת השעבוד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
כבר נמכר כמו לחמניה חמה

 

יחיאל חדד אל תאמר נואש.

 

המוכר החזיר את נמודעה והוריד ב 2000 אחרי שקודם העלה ב2000

 

דבר איתו אולי אתה עוד יכול לקנות

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

חח אין לי כל קשר למוכר, אני סה"כ מחפש את הרכב די הרבה זמן וראיתי את זה כהזדמנות טובה לרכישה.

בכל אופן ההודעה חזרה ויצרתי קשר עם המוכר.

אגב, למה דיברת עם הבחור, אתה גם מחפש את הרכב?

פורסם

למיטב זכרוני על החלפת טמבון מפלסטיק אין ירידת ערך וגם לא ניתן לראות את זה בבדיקה, לכן אם נקבעה ירידת ערך הרי שיש יותר מאשר טמבון או חלק פלסטיק פריק.

46000 ק"מ זה לא מעט לרכב 2012, תוסיף עבר של ליסינג, מצד שני לא בדקתי מה האלטרנטיבות שעומדות למכירה. אם השוק מוצף בכאלה עדיף לחפש אחרת אבל אם היא קשה להשגה או במצב יוצא דופן לאומת אחרות לא הייתי פוסל.

בהנחה שהתאונה היא רק החלפת חלקי פלסטיק, מחיר הגיוני לעיסקה יהיה סביב ה 20% מתחת למחיר המחירון. הפחתה שמגלמת את הק"מ, היד הקודמת, התאונה ומצב השוק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
חח אין לי כל קשר למוכר, אני סה"כ מחפש את הרכב די הרבה זמן וראיתי את זה כהזדמנות טובה לרכישה.

בכל אופן ההודעה חזרה ויצרתי קשר עם המוכר.

אגב, למה דיברת עם הבחור, אתה גם מחפש את הרכב?

 

אולי, מתלבט קצת כי אני רגיל למכוניות הרבה יותר נוחות ומאובזרות.

 

לצערי הוא לא מבין שאני מסתכן על רכב שעשה 2 תאונות שדרשו הפעלת ביטוח בתוך שנתיים. כמו כן, ק"מ לא נמוך בכלל ויש לי את החותמת "השחורה" של הליסינג למכירה עתידית. הוא רוצה 42 ואומר שיש מי שייקנה, אולי הוא צודק, מאחל לו כל טוב.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

יש לו כבר קונה. תראה, יש פה ירידה של 6,500 ש"ח מהמחירון(לפני הפחתות) ע"פ לוי יצחק. המחיר מאוד מפתה, מצד שני אתה צודק שההיסטוריה של הרכב לא כלכך מלבבת.

אם הבדיקה במוסך יוצאת תקינה- אני לוקח אותו, אני מחפש פיאסטה כבר חודשים..

×
×
  • תוכן חדש...