Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה להזמין מערכת אוטומטית לחניה לגולף GTI דור 6

האם למישהו יש ניסיון עם התקנת המעערכת הנ"ל ויודע אם היא מתאימה ? (ברכב מותקן אצלי RCD510 עם BT)

איזה מתקין יכול לבצע לי עבודה כזאת ?

(מקווה שזה הפורום המתאים... )

 

זה קישור למערכת http://www.aliexpress.com/item/Original-OEM-8-Sensors-Parking-System-OPS-Set-5KD-919-275A-5K0919491C-For-VW-Golf-MK6/2023756147.html

פורסם (נערך)

זו לא מערכת אוטומטית לחניה.

אלו חיישני חניה קדימה+אחורה שאמורים להתממשק עם המערכת ולהציג באופן ויזואלי את המרחקים ע"ג המסך.

ע"ע Optical Parking System.

 

המערכת האוטומטית נקראת Park Assist, Park Assist 2 או Park Pilot וכוללת עוד 4 חיישנים בפינות הרכב שמופנים לצדדים.

גם אם אין צורך בחלקים נוספים או אחרים כדי שהמערכת תעבוד, אני מניח שגם המוח של המערכת שונה ו/או נידרש קידוד של המערכת הקיימת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

1. אם אלה רק חיישני חניה שמתמשקים עם המולטימדיה שלך אז ניחא.

 

2. בנוגע למערכת חניה אוטומטית, אין שום סיכוי שהיתי קונה בעליבאבא או דיל אקסטרים איזה ג'אנק סיני שאמור לסובב לי את ההגה כשהוא חושב שצריך ועוד מתקין את זה בארץ. עדיף כבר לנהוג ב GM עם סוויץ תקול או להכניס 3 כדורים ל 0.38 ולשחק רולטה רוסית עם סיכויים של 50:50.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. אם אלה רק חיישני חניה שמתמשקים עם המולטימדיה שלך אז ניחא.

 

2. בנוגע למערכת חניה אוטומטית, אין שום סיכוי שהיתי קונה בעליבאבא או דיל אקסטרים איזה ג'אנק סיני שאמור לסובב לי את ההגה כשהוא חושב שצריך ועוד מתקין את זה בארץ. עדיף כבר לנהוג ב GM עם סוויץ תקול או להכניס 3 כדורים ל 0.38 ולשחק רולטה רוסית עם סיכויים של 50:50.

 

לקחתי לתשומת ליבי... בכל זאת המערכת מאד נפוצה ברחבי האינטרנט לאו דווקא בסין. כל אתרי האבזור בארה"ב או בריטניה מוכרים אותה. אני מנסה להבין אם זה פשוט plug and play.

אברר מול רדיו מילאנו או Aclass ואם אכן המערכת מתממשקת לרכב בצורה טבעית, אשבור תראש מהיכן להזמין אותה...

בכל מקרה אעדכן בהמשך

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
אני מנסה להבין אם זה פשוט plug and play.

אברר מול רדיו מילאנו או Aclass ואם אכן המערכת מתממשקת לרכב בצורה טבעית, אשבור תראש מהיכן להזמין אותה...

בכל מקרה אעדכן בהמשך

 

גמני (=גם אני) מתעניין בזה, תוכל לעדכן בבקשה?

זה לא משנה מה שאתה רואה,

אלא מהיכן אתה מסתכל

×
×
  • תוכן חדש...