Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס w124 1995 עם ברז חימום


zelik5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

מה התקלקל אצל רוב המוניות (כך הוסבר לי) שמטעמי חיסכון התקינו שיבר על צינור החימום הפנימי?

 

בניסיון להחזיר עטרה ליושנה, ובעידן ebay, אני רוצה לדעת איזה חלק עליי להחליף.

ברכב מותקנת בקרת אקלים עם חוגת טמפרטורה. כאשר מעלים את המעלות, המדחס מפסיק לעבוד, ובמידה והשיבר סגור, נכנס אוורור.

כמובן שאם השיבר פתוח, נכנס אוויר חם (גם אם המדחס פועל).

 

כמו כן, איתרתי צינור מנותק בשני קצוותיו שאין לי מושג למה הוא שימש.

 

6ytu4evu.jpgvuqa5y8y.jpg

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש על זה המון מידע בפורום.

 

אין שום קשר בין חימום ברכב למדחס המזגן. כשאתה רוצה קירור צריך להפעיל את המדחס, כמו בכל מזגן. החימום ברכב מתקבל ע"י רדיאטור חימום פנימי שנמצא בתוך הדשבורד , הנוזל קירור מגיע מאוד חם מהמנוע ועובר דרכו וכך יש חימום. המערכות לא תלויות אחת בשניה, ולכן יש רכבים בהם יש חימום ואין קירור (מדחס מקוקל), יש קירור ואין חימום (רדיאטור חימום מנותק) וכד'.

מה שאתה רואה בתמונות זה הצינורות שמובילים נוזל קירור מהמנוע לרדיאטור החימום שבתוך הדשבורד. הרדיאטור מנותק אצלך כנראה כי הוא נזל, וזה נורא יקר להחליף אותו (החלק זניח, העבודה מאוד יקרה).

השיבר ששמו מאפשר להפסיק את הזרימה של הנוזל לרדיאטור החימום, כרגע אין לו משמעות אצלך כי כאמור, הצינור השני מנותק. אם לא היה שם שיבר אז גם צינור זה היה מנותק והיו מבצעים איזה חסימה עם פקק או משהו לצינור שמגיע מהמנוע.

 

במצב תקין השיבר הזה יכול לשמש לנטרול החימום ברכב, למה לעשות את זה? מי יודע...

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אצלי יש חימום.

ברגע שפותחים את הברז בתא המנוע - החימום נכנס.

האין זה אומר שהרדיאטור הפנימי תקין?

שני הצינורות שבתמונה נכנסים לאן בדיוק? זהו חלק שממוקם עדיין בתא המנוע.

ולאחר מכן? לרדיאטור הפנימי?

 

ציינתי את פעולת המדחס כדי לומר שהכפתורים והחוגות תקינים ושככל הנראה הבעיה אינה שם.

להבנתי מדובר בחלק שאחראי על ויסות כמות החום הנכנסת לתא הנוסעים בין 0 ל-100% בהתאם לבורר הטמפרטורה.

באיזה חלק מדובר? והיכן ממוקם?

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מחייב שהרדיאטור חימום נוזל,

יכול להיות שבקירור כשהמדחס פועל, נכנס גם אויר חם. אם כך המצב, התקינו ברז כזה על מנת לפתוח אותו בחורף ולסגור בתקופת הקיץ כשאתה משתמש במזגן.

 

דוגמא:

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מחייב שהרדיאטור חימום נוזל,

יכול להיות שבקירור כשהמדחס פועל, נכנס גם אויר חם. אם כך המצב, התקינו ברז כזה על מנת לפתוח אותו בחורף ולסגור בתקופת הקיץ כשאתה משתמש במזגן.

 

דוגמא:

 

 

נכון מאד, זה המצב.

כאשר הברז פתוח, אוויר חם נכנס ללא קשר לבורר הטמפרטורה.

איזה חלק התקלקל שם? איך נראה, איך נקרא והיכן ממוקם?

עדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...