Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אני צריך להתייעץ איתכם (אין חכם כבעל נסיון כמו שאומרים היום...)

 

התחלתי לפני שבועיים ללמוד על 500 הספקתי לעשות 5 שיעורים עד עכשיו.

והקטע שהתחיל להיות ממש בלאגן וגשם

ועכשיו אני מבין שעשיתי טעות שלא חיכיתי עד לקיץ.

ואני לא יודע מה לעשות, האם להמשיך ללמוד בתקופה הזאת , שזאת תקופה בעייתית כי כל הזמן מבטלים שיעורים בגלל הגשם, ולנסות ללמוד בגשם (בעעעע)

 

או להפסיק ולהמשיך ללמוד באביב...

מה אתם אומרים?

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

כולה 40 ימי גשם בשנה.התחלת? יאללה,תסיים.

 

הטסט שלי היה בגשם שוטף.בזכות זה, במקום לרכב למשרד הרישוי וחזרה,הטסט נעצר במשרד הרישוי...ועברתי.

פורסם

תמשיך.

 

אין כמו לרכב בחורף, עדיף בהרבה על הקיץ.

שנית אתה בסך הכול עושה עדין רשיון, כשתסיים תחליט מתי להתחיל לרכב.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
תמשיך.

 

אין כמו לרכב בחורף, עדיף בהרבה על הקיץ.

שנית אתה בסך הכול עושה עדין רשיון, כשתסיים תחליט מתי להתחיל לרכב.

יפה מאוד איך שאתה מנחם את עצמך...:-)

 

בחורף עדיף לרכב מאשר בקיץ?,אני חושב שהרוב לא יסכימו איתך.

אין כמו לצאת לרכיבה כשהשמש על הפנים וצבע השמים כחול בהיר....

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם
יפה מאוד איך שאתה מנחם את עצמך...:-)

 

בחורף עדיף לרכב מאשר בקיץ?,אני חושב שהרוב לא יסכימו איתך.

אין כמו לצאת לרכיבה כשהשמש על הפנים וצבע השמים כחול בהיר....

כל אחד והעדפות שלו.

אני שונא לרכב בקיץ, חם ומגעיל. החורף מתאים לי.

ב20 השנה האחרונות הימים היחדים (וגם הם בודדים) בהם העדפתי פחית על אופנוע, בגלל שיקולי מזג אוויר היו כולם בקיץ.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...