Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים, אני רוצה להזמין מערכת 2din לטויוטה קורולה מ eBay, האם כדאי, כמה מכס, ובמה בכלל כרוך המאמץ?

האם כדאי בכלל?

מחיר המערכת כ 400$.

פורסם

אני מסביר לך שתבין שזאת בחירה לא הכי נכונה מבחינה כספית ואיכות.

 

אבי מחזיק בקורולה 2008 והיה לה רדיו מקורי,רמקולים מהחברה (איך להגיד בעדינות? זבל... הכי עדין שלי. סליחה.)

הרכב הכי סטוק בלי שום דבר, הדבר הראשון שעשיתי הלכתי ושמתי רדיו דיסק חדש.. האיכות של הרמקולים מיד השתפרה בצורה משמועתית

כאילו שמו רמקולים חדשים ברכב, מה אני בעצם מנסה לומר לך? שHU זה הראש והוא הכי הכי חשוב לפני הכל!

זה כל האופציות שיש לך שם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?539376-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-08-13

(זה מה שאתה מתכוון לקנות)

היא טובה והיא לא הורסת את המראה של פנים הרכב אבל ב400$ שזה 1400ש"ח בערך, אתה תוכל להביא HU של פיונר

בהרבה יותר טוב מהדאבל דין המקורי של קורולה. אולי לא יהיה לך שליטה בהגה וכל זה ולפי דעתי זה מיותר אבל יהיה לך יותר אופציות לכיוונים

האיכות תהיה יותר טובה(כמובן תלוי איזה HU תקח) ואם באמת כל כך חשוב לך ניווט GPS וכו'... אתה יכול לקנות דאבל דין של פיונר למשל

להוסיף עוד כמה מאות שקלים ולהנות כמו שצריך מכל אופציה שרק חלמת עלייה ומאיכות יוצאת דופן. אין בכלל השווה למערכת המקורית.

 

זה לפי דעתי ומה שאני חושב על כל הסיפור, יתקנו אותי אחרים אם אני טועה.

 

מקווה שעזרתי לך קצת, בהצלחה :)

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם (נערך)

היום אפשר לשמר את כל הפונקציות של הרכב גם עם מערכת אפטרמרקט כולל שליטה מההגה.

 

אגב אני לא ממליץ על כל המערכות "מקוריות" האלו מאיבי. ראיתי שצירפו פה שרשור מכירה של אורן,הוא רצה למכור אותה כי הוא לא היה מרוצה אבל במקרה הוא קיבל הצעה מפתה על האוטו שלו ומכר אותו.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...