Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אחרי הרבה חיפושים והרבה שעות בקריאת חומר על כל מני סוגי רכבים,הגעתי למסקנה שפיגו 206xs בדיוק בשבילי.

הבנתי שהרכב הנל חסכוני בדלק ממוצע1:12 ודי אמין כמובן שצריך לטפל בו כמו שצריך.

דלק ואמינות די חשובים מכיוון שאני סטודנט.

למרות כל זה אני מאוד אוהב לנהוג אז חשוב לי גם להנהות מהנסיע ומהרכב.

עכשיו יש לי כמה שאלות שלא הצלחתי למצוא להם תשובות.

1)הבנתי שברכב זה מותקנת מצערת אלקטרונית מה שגורם לתאוצה להיות קצת מנומנמת למרות שחלק אומרים שזה לא קשור למצערת אלה

למחשב מנוע ועוד כל מיני שמות שאני לא מכיר.

יש דרך לפתור את הבעיה בלי להיכנס לפרויקט יקר ומסובך? (אני סטודנט אין לי זמן ואת הכסף)

2)מה צריך לבדוק לפני שאני בכלל לוקח את הרכב לבדיקה במוסך?

 

תודה על העזרה.

חג שמח ושנה טובה.

פורסם

1. לא, אין דרך קלה להיפטר מהמצערת האלקטרונית.

 

2. קרא את המדריכים שלנו ובצע חיפוש בפורום. יש המון מידע על הדגם הזה והמחלות שלו, את חלקו אני כתבתי אז אני יודע. בדביק יש גם מדריכים שכתבנו על בדיקה לפני קניה של רכב, הם יוכלו לעזור לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דלק ואמינות די חשובים מכיוון שאני סטודנט.



למרות כל זה אני מאוד אוהב לנהוג אז חשוב לי גם להנהות מהנסיע ומהרכב.

עכשיו יש לי כמה שאלות שלא הצלחתי למצוא להם תשובות.

1)הבנתי שברכב זה מותקנת מצערת אלקטרונית מה שגורם לתאוצה להיות קצת מנומנמת למרות שחלק

Mohsin

פורסם

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

בצע חיפוש בפורום, יש המון מידע, חלקו ממני.

בקצרה, מנסיון עם 206 XS מודל 2004 שהתחיל אצלי ב2010 ועודנו ממשיך, המכונית מתאימה לצריכך ובאופן כללי מכונית טובה, אמינה למדיי, בעלת צריכת דלק שפויה עד חסכונית וכיפית.

פורסם

מצטרף לממליצים, 206XS היה רכב הסטונדטים שלי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...