Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש הבדל בין אורנג' ל 012 מובייל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני יודע שזו חברת בת של אורנג', אבל בכל זאת יש הבדל משמעותי במחיר. השאלה היא האם ההבדל בא לידי ביטוי במשהו אחר חוץ מזה שבאורנג' מדברים בטלפון עם שירות לקוחות וב 012 זה דרך צ'אט.

 

כרגע אני באורנג' במבצע של חבר ב 69 לחודש ואני חושב לעבור ל 012 ב 29 לחודש.

 

בקיצור, כדאי?

פורסם

כן, כדאי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבנתי שהוט מובייל גם רוכבת על אורנג', משלם להם 49.9 או 59 כבר לא זוכר בדיוק, ויש שירות לקוחות בטלפון וסניפים בכל חור. מרוצה מאוד.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מחזיק 2-3 קוים ב-012 מאז שהמותג נפתח, ומחליף תוכניות כל כמה חודשים לפי הכדאיות - והשירות מצויין, למרות שקשה למצוא את המספר של שירות הלקוחות.

יש גם שני קוים בהוט מובייל, גם לגביהם אין לי תלונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ניידנו 2 קוים לשם מאורנג', אין תלונות.

להפך, אחרי שהתניידנו אורנג' שלחו הודעה "תודה שעברתם ל 012מובייל" :)))

 

מרוצים ואין בעיות, אחת לכמה חודשים מעדכן תוכנית (לשנה) בהתאם לכדאיות ללא עלות ובשניות באתר.

פורסם

עברתי לפני כחודש ל012,גם הוזלתי את האינטרנט בבית כהטבה לניוד.מבחינת קליטה אין שינוי

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
כן, אני יודע שזו חברת בת של אורנג', אבל בכל זאת יש הבדל משמעותי במחיר. השאלה היא האם ההבדל בא לידי ביטוי במשהו אחר חוץ מזה שבאורנג' מדברים בטלפון עם שירות לקוחות וב 012 זה דרך צ'אט.

 

כרגע אני באורנג' במבצע של חבר ב 69 לחודש ואני חושב לעבור ל 012 ב 29 לחודש.

 

בקיצור, כדאי?

 

מה הם נותנים ב29?

פורסם

את החבילה של 39 (בלתי מוגבל + 2 ג"ב) - אבל רק לקו שני ומעלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פתאום גם אצל 012 יש הבדל בין לקוח חדש ללקוח משומש, ה-29 זה רק בהוספת קו חדש.

יש לי שני קווים ואני לא יכול להפוך אחד לתכנית של ה-29 ש״ח, בנוסף באחד הקווים אני בתכנית של 39 ש״ח עם 1 גיגה גלישה, ומעבר לתכנית החדשה באותו מחיר עם 2 גיגה גלישה עולה 39 ש״ח.

פורסם

יש להם שירות לקוחות אדיר. ברמה שמרוב שהם עונים כל כך מהר וכל כך רודפים אחריך לעזור לך שאני לפעמים מדווח על דברים שוליים כאלה שבחיים לא הייתי מדווח באורנג'(שהייתי בה קודם).

השירות הוא דרך הפייסבוק ככה שיש לזה תחסרונות ואת היתרונות שלו.

 

חוץ מזה אינטרנט טוב(נגיד שלא צריך לחכות לסירטון יוטיוב שיטען) וקליטה כמו של אורנג' אז בסדר. מומלץ בקיצור.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

012 אכן מותג מוזל של פרטנר (אורנג'), כדי לבדל אותו, הם לא מספקים סים כפול לרכב (אורנג' כן, וגולן אינם גובים כלל תוספת תשלום לסים כפול), וכמובן שירות לקוחות שונה (לא רע).

 

אגב, הוט רוכבת על פלאפון. ו'יו-פון' (אלון) גם רוכבת על פרטנר.

פורסם

וגם יופון מחליפים את התשתית, אבל איני זוכר אם לפלאפון או לסלקום

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...