Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לזוג צמיגי Continental sport contact 2


yud
שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים,

 

מישהו התנסה בדגם הזה? המידה היא 205/55/16

 

אני מחפש מחליף לזוג R1R שיש לי מקדימה ועומדים לאבד את זה אחרי חצי שנה בערך...

 

אני נוהג בלאון 1.2tsi ידנית עם תוכנה (130 כ"ס ו21 קג"מ מהנים:twisted:)

 

הם מוצעים ב450 ש"ח לצמיג

 

אני מתלבט עם עוד צמיג:

 

Yokohama S Drive שגם שמעתי עליו דברים טובים אבל אשמח להמלצות על סמך ניסיון.

 

בגדול הדרישות מהצמיג:

 

1. אחיזה ביצועים- יוצא לא מעט לטיולי התגרזנות

2. שחיקה- חשוב שלא יישחק מהר כמו הR1R. אני יודע שבפרמטר הזה שני הצמיגים עדיפים על ה R1R

3. שיהיה שקט יחסית.

 

אשמח להצעות נוספות שקיימות במידה שלי...

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שהציעו לך PremiumContact 2, שהוא צמיג מעולה. SportContact 3 הוא עוד יותר טוב אבל הוא עולה יותר מהמחיר שציינת. אין חיה כזאת, SportContact 2.

 

ככלל, ככל שצמיג אוחז יותר טוב הוא נשחק יותר מהר. לכן אתה צריך להחליט, אם אתה רוצה מקסימום אחיזה, לך על הSportContact, אבל הוא יעלה יותר יקר ותצטרך להחליף לעיתים יותר קרובות. הPremiumContact הוא פשרה טובה, אוחז טוב ולא נשחק מהר מדי.

 

על מנת להתמודד עם השחיקה הגבוהה בצמיגים הקדמיים ברכב הנעה קדמית אתה יכול להעביר את הצמיגים מהציר הקדמי לאחורי ולהפך, כל 7500-10000 ק"מ, בהנחה שקנית את כל ה4 יחד. ואז לאחר 30000 ק"מ אתה מחליף סט שלם של 4 ולא רק 2.

 

אין לי ניסיון עם יוקוהמה, מקפיד להשתמש במגוון דגמי קונטיננטל בכל הרכבים שלי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית נתחיל מזה שיש חיה כזאת S.C 2

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-2.htm

נכון ה 3 זו הגרסה המתקדמת, והאחרונה בסדרת הספורט של קונטיננטל היא 5, אגב S.C 3 ו 5 אין במידה שציין הבחור כך שזה רק ה 2.

לגבי P.C2 , אכן צמיג מעולה, מניסיון אישי על שני רכבים וקרוב ל 50K, במיוחד ברטוב ובבלימה. רק מה, לאחר שיש עליו קצת בלאי מתחיל לאבד מיכולות שלו בצורה ניכרת, גם הוא דגם די ישן ויש לו מחליף P.C 5.

לגבי השחיקה, לשני הצמיגים רמת שחיקה זהה לפי יצרן גם S.C 2 ו P.C 2 היא TW280, אשר ל R1R שיש לבחור היא TW140 כך שעל הנייר הצמיג אמור להחזיק פי שניים.

בשורה התחתונה, במידה הזו לדעתי S.P2 היא בחירה מצויינת ותיתן מענה מלא לצרכי פה"ש.

עריכה אחרונה על ידי v.ch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה sc2 מזמן וכבר אין. אם באמת הציעו sc2 רוב הסיכויים שמדובר בסחורה ישנה ופגת תוקף. Sc5 קיים במידות מ18 ומעלה. שוב, לדעתי הוא צריך לבחור בין sc3 לpc2.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היוקוהומה s דרייב צמיג גרוע לא ההייתי ממליץ . כמו כן גם מה מהקונטקט ספורט 3 לא נפלתי מהכיסא , מניסיון ב2 הצמיגים הנל במיוחד שאתה יורד מr1r.תנסה את ההנקוק הrs החדש . אנשים מאוד מרוצים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השחיקה, לשני הצמיגים רמת שחיקה זהה לפי יצרן גם S.C 2 ו P.C 2 היא TW280, אשר ל R1R שיש לבחור היא TW140 כך שעל הנייר הצמיג אמור להחזיק פי שניים.

 

טעות בידך. אין קשר בין מדדי ה-TW כאשר מדובר בחברות שונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתך לא נחשבת במקרה שיש הגדרה מדוייקת למדד ה-TW. :wink:

 

המדד מהווה השוואה בין צמיג נתון של החברה לצמיג ביקורת של אותה חברה (שמוגדר כ-TW 100) כך שאותו צמיג, אם הינו בעל TW 200, משמעות הדבר היא שחיקה איטית יותר פי 2 מאותו צמיג הביקורת.

 

המדדים החדשים של ה-EU Label אמורים להיות לדעתי אוניברסליים ולרוחב כל החברות. אבל אני לא בטוח בכך ועוד לא מצאתי סימוכין בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התלבטתי בדיוק על אותו צמיג בסוף קניתי 4 צמיגים של ברדגסטון טורנזה 101 ואני מרוצה מאוד.

בהשוואה לטורנזה ER300 יותר יציבות יותר שקט יותר נוח.

לגבי שחיקה הקודמים החזיקו 4 שנים החלפתי כי רציתי חדשים למרות שהיה אפשר לסחוב עוד.

מחיר ד"א450 ₪

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתך לא נחשבת במקרה שיש הגדרה מדוייקת למדד ה-TW. :wink:

 

המדד מהווה השוואה בין צמיג נתון של החברה לצמיג ביקורת של אותה חברה (שמוגדר כ-TW 100) כך שאותו צמיג, אם הינו בעל TW 200, משמעות הדבר היא שחיקה איטית יותר פי 2 מאותו צמיג הביקורת.

 

המדדים החדשים של ה-EU Label אמורים להיות לדעתי אוניברסליים ולרוחב כל החברות. אבל אני לא בטוח בכך ועוד לא מצאתי סימוכין בנושא.[/quote

 

בכללי, זה כיף ללמוד ואיך אומרים "מכל מלמדי השכלתי", אך במקרה זה תרשה לי לא להסכים איתך ידידי. הגדרות של TW בדיוק כמו ה TRACTION או ה TEMPERATURE נקבעים לכלל היצרים ולא משתנים מיצרן ליצרן ונובעים מ UNIFORM TIRE QUALITY GRADE STANDARTS או בקיצור UTQG שהם נקבעו ע"י NHTSA האמריקני והם זהים לכל היצרים.

מה שכן שכל יצרן מבצע את הטסטים לבד ולא מעביר את הצמיגים שלו לגוף חיצוני כדי לקבוע את הדירוג, אך לגוף מבקר יש רשות בכל רגע נתון לקחת צמיג כזה או אחר ולבדוק האם הדירוג שמופיע בצמיג אכן תואם את הסטנדרת האמור.

להלן לינקים המסבירים את הנושא בהרחבה

http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=48

http://en.wikipedia.org/wiki/Treadwear_rating

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר את הלינקים שצירפת.

 

בשורה התחתונה שם:

Typically, comparing the Treadwear Grades of tire lines within a single brand is somewhat helpful, while attempting to compare the grades between different brands is not as helpful.

 

אבל גם זה:

Unfortunately, the rating that is of the most interest to consumers is the one that appears to be the least consistent. While the Treadwear Grade was originally intended to be assigned purely scientifically, it has also become a marketing tool used by manufacturers to help position and promote their tires.

 

וזה:

The grades are assigned by the tire manufacturers based on their test results or those conducted by an independent testing company they have hired.

 

מה שכן, זה חידש לי את הנושא של צמיג הביקורת, שמסופק/מוגדר ע"י ה-NHTSA.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היוקוהומה s דרייב צמיג גרוע לא ההייתי ממליץ . כמו כן גם מה מהקונטקט ספורט 3 לא נפלתי מהכיסא , מניסיון ב2 הצמיגים הנל במיוחד שאתה יורד מr1r.תנסה את ההנקוק הrs החדש . אנשים מאוד מרוצים .

 

באמת??ה S drive לא משהו? מוזר שמעתי עליו בפורום דברים טובים. ההנקוק החדש z222 מגיע לארץ במידה שלי רק בהזמנה אישית.

איך הטויו T1 sport?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת??ה S drive לא משהו? מוזר שמעתי עליו בפורום דברים טובים. ההנקוק החדש z222 מגיע לארץ במידה שלי רק בהזמנה אישית.

איך הטויו T1 sport?

היו לי עד לא מזמן S DRIVE הם לא באים טוב לטעמי ברכב שהוא חזק או אם נהג אגרסיבי. לא החזיק את הרכב כמו שצריך בסיבובים או בלימות.

החלפתי במישלין פיילוט ספורט 3 (אני חושב שיש במידה שלך). והרגשתי שעברתי מדירת 2 חדרים קומה שביעית בלי מעלית בחדרה. לוילה עם בריכה בקיסריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...