Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני מכניס את הרכב לטיפול או תיקון בעל המוסך מקבל ממני דף עליו רשומים שמות החלקים\חלפים והמק"טים שלהם.

 

זה לרוב הרגע שהוא מבין שעומד מולו מישהו מבין עניין וכנראה גם מאוד פדנט, הוא מבין שכמו שאני פדנט לגבי מה הוא הולך להתקין לי ברכב ככה אני אהיה פדנט בבדיקה של איכות הטיפול.

 

מודה ומתוודה, עבור המוסך הממוצע אני כנראה אתפס כלקוח סופר קרציה.

אבל יש לפדנטיות הזו גם צד חיובי מבחינת המוסך- אני לא מטפל ברכב לפי הספר יצרן, אני מטפל בו לפי "ספר עידן" שהוא הרבה יותר מחמיר ודוגל בטיפולים צפופים (גג אחת לחצי שנה) ואני מוכן לשלם קצת יותר עבור מקצוען שילחים וישתמש בשרינקים.

 

אם אני יוצא ממוסך ורואה חוט שטופל ויש עליו איזולירבנד אני לא מתבייש וחוזר למוסך ומתעקש שהוא ילחים ויבודד כמו שצריך וזו הפעם האחרונה שאני נכנס אליו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מוסכים כאלה מתפרנסים מרכבי ליסינג. אני בזמנו באתי למוסך יונדאי ושם אפילו הייתה מזכירה לליסינג ומזכירה לרכבים פרטיים.

 

לפי דעתי הוא עשה לך טובה שניפנף אותך, כנראה מדובר על מוסך שלא מעוניין לעבוד קשה, אולי אפילו אין לו אנשי מקצוע שיודעים לטלפל בתקלות אלא בטיפולים שוטפים וכו'.

עדיף זה מאשר שהיה מקבל את העבודה, ואז היית פותח שירשור על מוסך שאתה לא יכול לפרסם את שמו שמטרטר אותך ולא מצליח לפתור את הבעיה.

פורסם

אם המוסך לא בנוי לעבודה הזאת, אני מעדיף שיגיד לי את זה בפנים במקום שנתחיל סיפור שלא נגמר.

בכלל אני מעריך בעלי מקצעו שאומרים לי שמע זה גדול עליי או אני לא מבין בזה ומעדיף לא לגעת.

 

זה מונע המון צרות לשני הצדדים.

פורסם

המוסך החליט שלא לטפל בתקלה.

 

האפשרות הראשונה היא שזה לא כלכלי עבורו.

 

האפשרות השנייה היא שאין לו בעל מקצוע מתאים. [איש דיאגנוסטיקה של שנות ה 2010 אינו בהכרח מישהו שיודע שחזור מע' חשמל בסיסית בעבודה נכונה להגדרתי] .

 

אפשרות שלישית שילוב של שניהם.

 

לא אתפלא אם האפשרות השלישית היא היותר מתאימה למקרה זה.

 

אולי עדיף במקרה הזה "חשמלי של פעם" [אבל רק מקצוען מוכח וסבלני] שישחזר את המערכת גם באמצעות חלפים מפרוקיה [כמו בית הנתיכים] .

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...