Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 166 V6 Super ידנית 1998


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלפא רומיאו 166, V6 Super, ידנית 6 הילוכים, 1998.

3 ליטר, 226 כ״ס.

212,000 ק״מ.

היסטוריית טיפולים מלאה. הבעלים הקודמים טיפלו במרכזי. אני טיפלתי בהתחלה אצל איציק ובשנתיים וחצי האחרונות אצל מיכאל.

הבעלים הראשון היה מיכאל לוי, הבעלים של סמל״ת, יבואני אלפא, וזו כנראה ה 166 הראשונה בארץ. אחריו החזיקו בה לתקופה קצרה הרו״ח ועורך הדין של סמל״ת, שנאמר לי שלא הסתדרו עם הגיר הידני. הבעלים הרביעי היה אדריכל מבוגר, איטלופיל ותיק, שהחזיק בה כ - 10 שנים.

אני קניתי ממנו ביוני 2010, עם כ - 180,000 ק״מ, כך שאני יד חמישית.

עם הקניה נעשה טיימינג מלא (כך שכדאי לקונה לשקול לעשות שוב בשנה הקרובה). שופצו הסטרטר והאלטרנטור, הוחלף רדיאטור חימום שנזל.

לפני כשנתיים חודשה כל מערכת המיתלים - קפיצים, בולמים (מונרו), משולשים עליונים ותחתונים, כל הבוקסות.

בשנה האחרונה הוחלף הרדיאטור שנזל ומאוורר הרדיאטור בחדשים ומקוריים.

נדרשת החלפת מצמד/קלאצ׳ וגלגל תנופה. הקונה יקבל את הרכב לאחר התקנת רכיבים חדשים ומקוריים. זו יכולה להיות הזדמנות להתקנת דיפרנציאל מוגבל החלקה מקורי של אלפא, Q2, שכן על העבודה אני כבר משלם.

הרכב עמד כל חייו בחניה מקורה, וזה ניכר במראה החיצוני והפנימי. בחוץ מעט שריטות בפגושים. הפנים במצב מצויין, למיטב ידיעתי זו ה 166 היחידה עם עור שחור.

ללא תאונות שלדה.

נמכרת בגלל קניית פיאט קופה, שביחד עם אלפא רומיאו נוספת, GTV V6, זה קצת יותר מדי.

 

המחיר המבוקש הוא 47,000 ש״ח.

לא מנהל מו״מ בטלפון/סמס/ווטסאפ/ה״פ.

אם אני לא זמין מוזמנים לשלוח ווטסאפ/סמס ואחזור כשאוכל.

נמצא בקדרון, ליד גדרה.

054-5329886, שי.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

166, קאפה, GTV, קופה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כאב לי הלב לבצע את העבודה הזו בלא לשדרג ל Q2, אז הוזמן ואתמול הגיע :-).

אחרי החגים התקנה וה V6 יחזור להרעים בכבישים, הפעם בלי סכנת התפרקות הגיר ועם יכולת האצה משופרת.

image.jpgimage.jpg

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...