Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

הרכב הוא סיאט לאון, ברכב הולך להיות מותקן סט 3 חלקים מוגבר חצי אקטיבי.

אני יתחיל עם הרכיבים:

 

סט 3 חלקים AD

וופר: AD600

טוויטר: AD T100

מיד: AD M35 NEO עם מנוע קטן.

 

סאב: DC LEVEL 2

 

מגבר audison lrx 4.1 יגביר טווייטרים ומידים חתוכים ע''י קרוס פאסיבי, ו2 מידבאסים חתוכים מהרדיו דיסק.

מגבר זמני ZED AUDIO The Deuce מגביר את הLEVEL 2.

חיווט: קונקשיין G4

היחידת ראש תהיה נקסוס 7 מחובר עם DAC לחיבור AUX אחורי ברדיו דיסק Eclipse 5030.

 

התקנת המידים והטוויטרים מותקנים על הקורה, היו עוד כמה אופציות אבל הגעתי למסקנה שאין לי ברירה וזה האידיאל באוטו הזה, הזוויות הם בערך on axis שנשמע לי הכי טוב והנפח למיד הערכה גסה 0.5 ליטר.

כרגע אני בשלב תכנון ובנייה של הטאבלט כי אין קונסולה במחיר שפוי ל2din (רוצים 1800 ש''ח בחול לפני משלוח ומיסים) אז אין יותר מדי ברירה נצטרך לחתוך קצת ולהתאים אז אין יותר מדי תמונות.

כרגע יש פלטה אחורית זמנית עד שתבוצע התקנה מסודרת עם מגבר מונו, מצבר חדש(לא פריקה עמוקה) חיווט 3 הגדולים.

ולבנות תיבה חדשה ומותאמת לרכב לסאב.

 

הכל בוצע ויבוצע על ידי אני ישתף אתכם בכל התהליך עם תמונות.

הרבה תודה לישראל עיני על עצות מועילות ועזרה בכיוונים.

20140822_170702.jpg

20140822_170705.jpg

20140823_141050.jpg

20140823_141054.jpg

20140825_194857.jpg

20140825_194909.jpg

20140827_192856.jpg

20140827_192858.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל, כל הכבוד על התקנה שנראית כמו עבודת DIY יפה מאוד.

 

בנוסף לכך אם אני זוכר נכון חבר הפורום ZALMI מציע למכירה בניה של יוסי אלפיין בכדי להתקין באופן רהוט נקסוס 7 - ספציפית לסיאט ליאון וזה גם מתאים לרכבי VAG אחרים - הייתי מברר כאן בפורום יד 2 אודיו אם זה עדיין רלוונטי.

 

מעבר לכך אני גם כן משתמש בנקסוס 7 כיחידת הראש שלי ואני קסטמתי לעצמי פתרון משלוב של RAM MOUNTS עם POWER MAGNET בכדי ליצור תושבת מגנטית לנקסוס.

 

למי שלא יודע, ישראל עיני הינו חבר הפורום SROOL - יבואן AD וDC

 

שוב חוזר ואומר - בשרשורים מסוג זה צריך לתת כלשהוא גילוי נאות במידה וקיבלת ייעוץ מהגורם אשר משווק את הרכיבים אשר התקנת.

 

יצא לי לשמוע סט של AD אם אני זוכר נכון ברכב של חבר הפורום ניר שניידר והתרשמתי מאוד! לטובה מהסט הזה.

 

אשמח לראות את המשך שרשור ההתקנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מהיכן הידע והיכולת להגיע לרמת הגימור הזו?

 

אל תדאג - לא אחסום את השרשור הזה, אני מזהה כאן פוטנציאל שאני רוצה לקדם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאנוספורס קודם כל תודה.

חיפשתי מה מוכר ZALMI ולא מצאתי האמת אבל אני גם לא מאמין שזה מתאים לדגם שלי..

והאמת יש לי את הידע מנסיון ולמידה שצברתי עם הזמן והאהבה לאודיו לרכב.

פורסם

נראה מצוין עד כה , כל הכבוד רמת הגימור ממש מרשימה אפשר בהחלט להתבלבל ולחשוב שהותקן אצל איש מקצוע ממעלה ראשונה :)

בהצלחה בהמשך.

2017 Type R

פורסם

יפה מאד!

אהבתי את הקורות!

והייתי אומר לך לרפד (אצלי זה לא נגמר יפה כשניסיתי לרפד לבד, אבל אני חסר סבלנות).

 

אפשר לשקול גם פלוק בהנתן כזה גימור עדין

SCANSPEAK

פורסם

תודה על התגובות חברים.

 

כמו שרשמתי אני הולך להשתמש בנקסוס 7 כיחידת ראש שמחובר דרך aux לeclipse 5030 מחובר דרך dac הבעיה שבגלל שאני גם מטעין וגם מוציא מוסיקה מהטאבלט יש לי רעשי חשמל ואלטרנטור יש למישהו פיתרון שהוא מכיר?

יש לי2 בראש שאני ינסה אחד זה הפילטר ששמים למסכי ראש להעביר דרכו את הזרם לאופציה שניה usb isolator שזה משתיק.

פורסם

באיזה מטען אתה משתמש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...