Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת מבלבלת, אסביר את עצמי.

אני בן 22, להלן "נהג צעיר".

כאשר עשיתי את הבירורים שלי לביטוח רכב (אינני מחזיק רכב ברגע זה, אלה היו בירורים מתוך בדיקת צפי לעלות הביטוח לרכב עתידי[שאינו ספיציפי]).

אחד הנציגים מחברות הביטוח העלה אופציה מוזרה.

לרשום את אחד ההורים שלי שהרקורד שלו נקי מתאונות ושלילות וכו' בשלוש שנים האחרונות כנהג ראשי ואותי כנהג משני.

האם זה יוזיל את הביטוח? האם זה בטוח? מכיוון שככל הנראה אני הולך להיות הנהג העיקרי ביותר, אולי פה ושם אשאיל את הרכב להורים/חברים אבל ברמת העקרון 99% מהזמן הוא יהיה בידיי.

האם זה נכון ואפשרי מכל הבחינות? (כלכלית, חוקית, כדאית וכו')

Seat Mii 3Doors

פורסם

זה אכן מוזיל את הביטוח, אבל אתה לא נרשם בנהג עיקרי או משני. אתה נהג נקודה. לצורך העניין הנהג ה"עיקרי" לא צריך אפילו להיות נהג! רק בעל העדר תביעות נקי. (בעל הביטוח על הרכב אינו חייב בכלל לנהוג ברכב)

 

למה זה טוב? נגיד היית מבוטח על האוטו של אבא שלך כנהג חדש. הותק הביטוחי שלו בתקופה הזאת נחשב גם בשבילך, ואם הוא זה שמוציא את הפוליסה ורושם אותך כנהג נוסף, אז זה זול יותר לא כי הוא לא נהג צעיר וחדש, אלא כי יש העדר תביעות 3 שנים אחורה.

 

 

שורה תחתונה: זה לא קשור לנהג חדש או צעיר, זה קשור להעדר תביעות שלך אין, ואבא/אמא/חבר/דוד/סבתא/כלב יש.

פורסם
זה אכן מוזיל את הביטוח, אבל אתה לא נרשם בנהג עיקרי או משני. אתה נהג נקודה. לצורך העניין הנהג ה"עיקרי" לא צריך אפילו להיות נהג! רק בעל העדר תביעות נקי. (בעל הביטוח על הרכב אינו חייב בכלל לנהוג ברכב)

 

למה זה טוב? נגיד היית מבוטח על האוטו של אבא שלך כנהג חדש. הותק הביטוחי שלו בתקופה הזאת נחשב גם בשבילך, ואם הוא זה שמוציא את הפוליסה ורושם אותך כנהג נוסף, אז זה זול יותר לא כי הוא לא נהג צעיר וחדש, אלא כי יש העדר תביעות 3 שנים אחורה.

 

 

שורה תחתונה: זה לא קשור לנהג חדש או צעיר, זה קשור להעדר תביעות שלך אין, ואבא/אמא/חבר/דוד/סבתא/כלב יש.

אז בשורה תחתונה אין זה מסכן אותי בשום צורה וזה אף לגיטימי וכדאי.

קיבלתי, תודה.

Seat Mii 3Doors

פורסם

מה שיקבע את מחיר הביטוח הוא הנהג ה"מסוכן" ביותר - כלומר אתה.

אם יש לך רשיון למעלה מ-4 שנים זה עשוי להוזיל את החובה בכמה מאות ש"ח.

יתכן שאם מדובר בשני נהגים נקובים (אבא שלך ואתה) תהיה הוזלה נוספת, אני לא בטוח לאור גילך, את זה יאמר לך הסוכן. כמובן שלא תוכל לאפשר לחבירך לנהוג ברכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...