Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום הנכבד...

יש לי רכב מסוג מאזדה לנטיס 323 שנת 2000 ומזה 4 שנים שלא החלפתי צמיגים, אז הגיע הזמן.

אני מתכוון להחליף את כל 4 הגלגלים. מבחינת תקציב אני שואף לכמה שפחות (חיי סטודנט קשים) אך מוכן לשלם עד 1000 ש"ח כולל הרכבה (אם אפשר פחות, מה טוב(

אין כוונה להתמש ברכב לנהיגת מירוצים או משהו שדומה לזה. אני נוהג מאוד רגוע ועדין ולכן אבקש לקבל את הצמיגים המתאימים.

אשמח לקבל מכם המלצות בהתאם לדרישותיי. אגב, צמיגים סיניים באים בחשבון לאור התקציב.

תודה מראש,

יגאל

פורסם

עד 1000 ש"ח (בדר"כ באיזור ה 900 ) זה רק צמיגים סיניים.

ב1200-1300 יש כבר המון אופציות טובות - קלבר, מישלן, גודייר וכו'.

אני מניח שב1000-1100 ש"ח אפשר למצוא צמיגים לא סיניים כמו הנקוק או מקסיס

פורסם

פאלקן ze912. חברה יפנית, מיוצרים בתאילנד. מתאימים לדרישות ולא עולים הרבה יותר מאשר סיניים .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף להמלצה על הפאלקן. יעלו סביבות 1100 ש"ח כולל הכל לפי בדיקה באינטרנט.

מתחת לזה אתה קונה צמיגים סיניים, וזה משהו שלא הייתי ממליץ בגלל מחירם הקרוב לפאלקן.

  • ספונסר פורום
פורסם
פורסם
אני אוהב את פלקאן, יש להם אחיזה טובה. יצא לי כולל הרכבה ומע"מ והכל פחות מ600 שקל למידה 14 דרך אתר.

הכוונה לשני צמיגים או ארבעה?

×
×
  • תוכן חדש...