Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

עוד קצת ויגיע גם זמנם של הצמיגים שלי ואצטרך לקנות רבעייה חדשה.

כרגע הרכב נועל צמיגים של EURO 867 או משהו בסגנון שהיו דיי חביבים, אחיזה ממוצעת ומאוד שקטים.

 

אני מחפש בתווך מחירים של עד 550-600 לצמיג

 

המידה היא 215-60-15 , מצאתי מעט מאוד דוגמאות במידה הזאת.

בטייר קלאב מצאתי צמיג של Falken ZE912

איך הוא?

 

 

אני לא צריך צמיג שיהיה דבק מגע לכביש, יותר צמיג של נוחות.

אשמח להמלצות,

תודה רבה - יערי.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

יש לך יופי של תקציב, ויש לך מידה אחושילינג נדירה... קרא קצת על הפאלקן, במחירו הוא ללא תחרות ותוכל לקנות זוג ולהשאר עם עודף. נראה לי שלא תתאכזב. ואתה יודע מה? משיטוט באתרים אני לא חושב שיש לך מלבדו ברירות איכותיות בלאו הכי (אלא אם התקציב קופץ משמעותית).

פורסם (נערך)

נכון המידה הזאת מאוד ונדירה ולכן גם יש חוסר חמור בצמיגים למידה הנ"ל

בשיטוט בטייר קלאב ועוד אתר שדומה לו מצאתי רק את Falken מחברה מוכרת כל השאר סיני לחלוטין.

 

כמה משמעותי צריך לקפוץ התקציב ואיזה צמיגים אפשר לקנות במחיר גבוה יותר?

בסך הכל לא יודע כמה כדאי לי להשקיע בצמיגים ברמה גבוהה מאוד במידה הזאת, אני מחפש רק נוחות ושקט בתא הנוסעים ביצועים פחות.

 

הביקורות על Falken הם דיי טובות, נאמר שהוא צמיג משפחתי +

בנוסף האתר שלהם מופיע כ " Summer Premium Touring tyres "

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE912.htm

 

עריכה: מצאתי באתר הזה מבחר קצת גדול יותר עם צמיגים של הנקוק וכו, יש משהו מומלץ יותר שניתן למצוא ברשימה הזו?

 

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=&search=1&r=15&a=60&s=215&ar=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

 

 

נמכר כאן במחיר של עד 500 ש"ח צמיג "Nitto n650" במידה שאני צריך.

על פי חוות דעת עליו נראה שהוא צמיג בסדר ואמור לעמוד במשימה בהצטיינות:

attachment.php?attachmentid=360721&d=1383549705

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

היבואן של הנקוק, טויו פאלקן ועוד כמה הוא הבעלים של טייר קלאב, ומה שמופיע בטייר קלאב זה מה שמעודכן (והאתר מתעדכן) ככה שאם ראית הנקוק באתר אחר ולא בטייר קלאב אז או שזה מלאי עצמי/יבוא מקביל, או שזה לא באמת קיים במלאי.

 

במקומך, אני הייתי קונה זוג פאלקן. חוץ מהעובדה שזה לא צמיג חסכוני מבחינת צריכת דלק, הוא באמת צמיג טוב מאוד, ובמחיר של סיני.

אבל אם יש לך אפשרות להחליף מידה - שווה לבדוק מה האופציות במידות אחרות.

 

לשאלתך, במחירים הגבוהים:

ממה שראיתי בטיירדיל, יש שם Goodyear Eagle NCT5 SAAB 215/60R15 94V ב636 ליחידה.

שים לב שכל השאר שבאתר, חוץ מהמקסיס, הם של אותו יבואן, ולא מופיעים באתר של טייר קלאב, אז כנראה שלא קיימים במלאי.

 

ממה שראית בtires4u יש כמה חברות ששווה לבדוק. אני לא מת על האתר הזה כי הוא לא תמיד מעודכן.

קופר הם צמיגים סבירים מארה"ב, הדנלופ גם כן דגמים טובים (כל עוד זה לא SP490).

יש בפורום יבואן של ניטו, אתה יכול לנסות לשלוח גם לו הודעה. צ"ל צמיגים יותר ספורטיביים.

 

אתה עורך, אני עורך :)

ראה השורה המודגשת.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם (נערך)

אני עכשיו אקרא על הגווד יר.

עריכה: רשום שהגוד יר פחות מצטיינים בנוחות ושהFalken טוב ממנו בנוחות נסיעה.

 

כן אני מחפש תוך כדי שאני מגיב ולכן הגיעו המון עריכות אבל יפה ששמת לב :-)

ואם מה שיש בטייר קלאב זה המעודכן יש להם רק 2 סוגים צמיגים במידה הזאת, הפאלקן וChampiro משהו.

 

קראתי עכשיו עוד כמה חוות דעת על הפאלקן, פחות מצטיין בצריכת דלק (נו באמת אני נוסע באמריקאית) אבל אוחז יפה ודיי שקט.

הוא נראה לי אופציה טובה.

בכל מקרה אשמח גם לשקול את הניטו NT650 שהבנתי שהוא גם צמיג ברמה גבוהה ואשלח הודעה פרטית ל MOMO.

ראיתי שם לי אופציה ל "פירלי P6000" אבל לא מומלץ בתנאים של הארץ כי הוא יתייבש מהר.

 

לדעתי אלך על הFalken ze912

תודה על התגובות והעריכות :D

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

בשמחה רבה.

כשאתה יוצר קשר עם הבחור מניטו אתה יכול לשאול אותו אם יש לצמיג תווית אירופאית עם נתוני רעש וצריכת דלק, כי מה שאתה צירפת זה של היצרן/יבואן, שהם כמובן לא נייטרלים.

 

ראיתי כמובן את השרשור שפתחת על האלרו, תתחדש, ותהנה ממנה!

פורסם
בשמחה רבה.

כשאתה יוצר קשר עם הבחור מניטו אתה יכול לשאול אותו אם יש לצמיג תווית אירופאית עם נתוני רעש וצריכת דלק, כי מה שאתה צירפת זה של היצרן/יבואן, שהם כמובן לא נייטרלים.

 

ראיתי כמובן את השרשור שפתחת על האלרו, תתחדש, ותהנה ממנה!

 

כמובן שאברר את זה , ואברר גם אם הם ממליצים על צמיג טוב יותר כי רשום שהוא ממוצע מאוד ולא מיוחד יותר מידי מביחנת רעש צמיג ואחיזה גבוהה.

 

אם אקבל הצעות חדשות אחזור להתייעץ.

ותודה רבה אני כבר נהנה ממנה, למרות שהיא רק 2400 היא סוחבת איתה מומנט של 21.4 שמורגש חזק בחלק הגבוהה יותר של הספידומטר :twisted:

אציין שעם הצמיגים הנוכחיים יציאה מהמקום שכוללת הצמדה של הדוושה אל השטיח מלווה בפרפור מכובד רק שאני לא הטיפוס של יציאות מהירות מהמקום אני יותר בקטע של נוחות וכוח זמין בעקיפות.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
כמובן שאברר את זה , ואברר גם אם הם ממליצים על צמיג טוב יותר כי רשום שהוא ממוצע מאוד ולא מיוחד יותר מידי מביחנת רעש צמיג ואחיזה גבוהה.

 

אם אקבל הצעות חדשות אחזור להתייעץ.

ותודה רבה אני כבר נהנה ממנה, למרות שהיא רק 2400 היא סוחבת איתה מומנט של 21.4 שמורגש חזק בחלק הגבוהה יותר של הספידומטר :twisted:

אציין שעם הצמיגים הנוכחיים יציאה מהמקום שכוללת הצמדה של הדוושה אל השטיח מלווה בפרפור מכובד רק שאני לא הטיפוס של יציאות מהירות מהמקום אני יותר בקטע של נוחות וכוח זמין בעקיפות.

יש לך כמה צמיגים נוספים טובים מאד בתקציב שלך: (מחירים הבאתי מאתר tires4u )

יוקוהומה

215/60 R15 98V C.drive מחיר - 500 שקל בראשון ובית דגן



ניטו כפי שכבר אתה יודע דגם 650

פאלקן 912 שאתה מכיר

הנקוק 418

 

בין הפאלקן ליוקוהומה - עדיף היוקוהומה בכמה פרמטרים

לגבי הבדל מול ניטו - אין לי מידע עליו אז לא יכול לתת חוות דעת

קובי

:-)

פורסם

יש לי את הפלקן, יש לו אחיזה לא רעה והוא ממש זול. אמנם הוא מיוצר בתאילנד אבל זה צמיג יפני לכל דבר.

 

רכשנו כזה דרך טייר קלאב בפחות מ600 כולל הכל ומע"מ שקל למידה 14 לזוג.

 

(יכולתי ללכת לפנצ'רייה ששנים אנחנו שם ולרכוש קונטיננטל, רציתי לגוון קצת ולא הרבה פנצ'ריות בעירי מחזיקות חברה זו).

לא ידעתי שהם לא כאלו טובים מב חינת דלק, אבל יש לי צמיגים איכותיים של קונטיננטל אקו 5 מקדימה אז אני מאמין שזה "מאזן"8).

אולי בגלל שאני גם עשיתי כיוון פרונט והכל אבל הצמיגים מרגישים קצת דביקים כאלה ואני אוהב את זה.

×
×
  • תוכן חדש...