Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב תח"צ בכביש החוף? פחח, הצחקתם את אדון ישראלי


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 1610 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 392
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עם טכנולוגיה עדכנית ניתן לאכוף הכל. אין שום בעיה להוכיח כמה נוסעים היו ברכב בעת הנסיעה על הנתיב. האכיפה, בשלבים הראשונים, תבוצע על ידי יחידת אופנועים עד שיותקנו מצלמות מודרניות.

 

המצלמות החדשות ידעו לזהות ילדים במושב האחורי עם שמשות כהות? באילון זה 3+, אז לא מספיק לזהות שניים מקדימה.

 

השאלה אם היה עמוס ברכבים שהקשיבו להוראות ונסעו עם עוד אדם או שבטח כצפוי כולם חגגו ונסעו עליו כרגיל.

 

כדי שהניסוי יהיה מועיל אז אנחנו צריכים לצורך העניין שהאכיפה תהיה נוקשה, לפחות בשעות השיא.

 

אולי זה בגלל שכולם יודעים שאין קנסות בחודש הראשון..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לא מדובר ב-10 או 15 דקות יותר אלא יותר בכיון של 25-30 דקות יותר במקרה הטוב כי אוטובוס עוצר בתחנות, מוריד ומעלה נוסעים, מכרטס, נוסע יותר לאט ויותר מגושם מטבעו ולא נוסע מנקודה X לנקודה Y במסלול הכי קצר כמו רכב פרטי אלא במסלול שנכפה עליו על ידי משרד התחבורה.

 

1. בטח שאפשרי גם ב-10 או 15 דקות יותר, כולל עצירה בתחנות, נסיעה לאט יותר לא רלוונטית כי גם ככה מדברים על פקקים שבהם המהירות הממוצעת היא אולי 20 קמ"ש, מגבלה של אוטובוס נמצאת בערך פי 5 או 6 משם.

2. המסלול נכפה ע"י משרד התחבורה - זו בדיוק אחת הבעיות שהצבעתי עליהן קודם, הזמן שלוקח גם לייצר את המסלול על ידי משרד התחבורה זה עוד בעיה.

3. כרטוס לא בעיה מאז הרב-קו.

4. בוא נתחיל מזה שהאוטובוס אכן ייקח רק 25-30 דקות יותר למסלול בין עירוני ולא שעה יותר.

במסלול עירוני שלוקח ברכב 20 דקות אנשים לא יעברו לאוטובוס שלוקח 50 דקות - בדיוק לזה קוראים לא אלטרנטיבה.

 

ספציפית במקרה שלי יש לי קו שאוסף אותי מתחנה שנמצאת 5 דקות הליכה מהבית ומוריד אותי בצומת חיל השיריון. משם אני לוקח עוד אוטובוס בתוך תל אביב עד המשרד. אני מחשיב את עצמי בר מזל. רכב שלי עומד בחנייה בין 4-5 ימים בשבוע. קו אחר עושה סיבוב בחצי אשדוד לפני שמתחיל לנסוע לכיון תל אביב.

 

הנה עוד בעיה, עוד לפני הפקקים האוטובוס עושה סיבוב של חצי שעה רק בתוך אשדוד.

יש את אותה בעיה אפילו עם קו לתחנת הרכבת בבית שמש מהאיזור שבו ההורים שלי גרים, במקום 7-8 דקות נסיעה לתחנת רכב, לוקח 45 דקות במקרה הטוב.

כנ"ל בראש העין מפסגות אפק עכשיו יש קו חדש יחסית שנוסע ישירות לרכבת בשעות מסוימות, אם אתה לא בשעות האלה במקום נסיעה של 12 דקות לתחנת רכבת לוקח 45 דקות ומעלה דרך כל ראש העין.

 

עד לפני מספר שנים לא היה נתיב תחבורה ציבורית בכניסה לתל אביב והאוטובוס עמד בפקקים יחד עם כולם. באותה תקופה פשוט יצאתי מהבית לפני 6:00 ונהגתי לתל אביב כי העדפתי לשלם עוד 600 - 800 שקל בחודש בשביל לשבת ברכב נקי ולא להיות תקוע בפקק יחד עם בהמות ישראליות שמניחות את הרגליים המסריחות שלהם על המושבים ומפגרים שמקשקשים בטלפון בווליום שכל האוטובוס שומע. שוב אני בר מזל כי יש לי את הגמישות הזאת בחיים.

 

גם היום אתה יכול לצאת לפני 6 ולנהוג לת"א, זה לא מה שישנה הרגלים.

 

תחבורה ציבורית חייבת לקבל עדיפות אבסוליטית על הכבישים בשביל להפוך לאלטרנטיבה לרכב. בלי זה חבל על כל שקל שמשקיעים בה.

 

הציפייה הטיפשית שבמאזניים במקום להעלות את צד התח"צ אתה תוריד את צד הרכב הפרטי נובעת מתפיסה בולשביקית שלא עובדת במדינות דמוקרטיות.

בשלב מסוים יישבר לציבור ובאותו זמן יהיה שם נבחר ציבור שיסיים את הקריירה שלו בהדחה משפילה וייזכר לדראון עולם יחד עם חיים קורפו ודב יוסף.

 

[ATTACH=CONFIG]523273[/ATTACH]

 

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים :-P

 

ממש לא המצאה שלנו.

יש לא מעט כאלה בכל מיני מדינות, כולל אוספים של הבובות הכי "מוזרות", "טובות", "גרועות" ועוד כל מיני כאלה עם תמונות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[ATTACH=CONFIG]523273[/ATTACH]

 

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים :-P

 

בינתיים הראש היהודי בעיקר מעתיק לנו פוסטים ממדינות אחרות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בדיוק הנקודה - רוצים להשיג Fake בנאדם :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1. בטח שאפשרי גם ב-10 או 15 דקות יותר, כולל עצירה בתחנות, נסיעה לאט יותר לא רלוונטית כי גם ככה מדברים על פקקים שבהם המהירות הממוצעת היא אולי 20 קמ"ש, מגבלה של אוטובוס נמצאת בערך פי 5 או 6 משם.

2. המסלול נכפה ע"י משרד התחבורה - זו בדיוק אחת הבעיות שהצבעתי עליהן קודם, הזמן שלוקח גם לייצר את המסלול על ידי משרד התחבורה זה עוד בעיה.

3. כרטוס לא בעיה מאז הרב-קו.

4. בוא נתחיל מזה שהאוטובוס אכן ייקח רק 25-30 דקות יותר למסלול בין עירוני ולא שעה יותר.

בחיי רואים שאתה לא נוסע בתחבורה ציבורית.

 

1. על מה אתה מדבר בכלל? אני מדבר איתך על זה שנהג אוטובוס לא יכול לבצע תמרונים של נהג מכונית ולכן הנסיעה שלו הרבה יותר איטית ומגושמת.

 

2. מין הסתם אף אחד לא יאפשר לנהג אוטובוס לנסוע איך שמתחשק לו. לכן חייבים להיות נתיבים מוגדרים עם עדיפות מוחלטת לאוטובוס.

 

3. כרטוס ועוד איך בעיה. קודם כל לא בכל האוטובוסים ניתן לעלות מכל הדלתות. שנית, באוטובוסים בינעירוניים עולים רק בדלת הקדמית ועד שנוסעים עולים, עד שהם מעבירים את הרב קו, עד שהסורק קורא את הכרטיס ועד שהנהג ממשיך בנסיעה יכול לקחת 2-3 דקות פר תחנה תלוי במספר הנוסעים שעולים. הדבר היחיד שהוציאו מהנהג, תודה לאללה, זה הצורך להתעסק עם הגבייה והעודף.

 

4. בוא נתחיל בזה שקודם תיסע באוטובוס ואחר כך תדבר.

 

גם היום אתה יכול לצאת לפני 6 ולנהוג לת"א, זה לא מה שישנה הרגלים.

 

למה לי לעשות את זה לעצמי? היום יש לי אוטובוס שנכנס דרך נתיב תחבורה ציבורית. פקקים הפכו להיות הרבה פחות issue עבורי.

 

 

הציפייה הטיפשית שבמאזניים במקום להעלות את צד התח"צ אתה תוריד את צד הרכב הפרטי נובעת מתפיסה בולשביקית שלא עובדת במדינות דמוקרטיות.

בשלב מסוים יישבר לציבור ובאותו זמן יהיה שם נבחר ציבור שיסיים את הקריירה שלו בהדחה משפילה וייזכר לדראון עולם יחד עם חיים קורפו ודב יוסף.

 

עובד נהדר בכל מדינה דמוקרטית ברחבי העולם. מוזמן לעשות סיבוב במערב אירופה ויפן. אוי הדיקטטורה הבולשביקית שיש שם. מסכנים. איך הם חיים. איך?!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיי רואים שאתה לא נוסע בתחבורה ציבורית.

 

רואים שאתה לא קורא.

נסעתי ונוסע בתחבורה ציבורית, עד למעבר לראש העין ברוב הימים נסעתי בתחבורה ציבורית לעבודה וחזרה.

שנתיים וחצי ברציפות שבהן הרכב ליסינג שלי לא ביקר אצלי בעבודה כמעט.

 

1. על מה אתה מדבר בכלל? אני מדבר איתך על זה שנהג אוטובוס לא יכול לבצע תמרונים של נהג מכונית ולכן הנסיעה שלו הרבה יותר איטית ומגושמת.

 

2. מין הסתם אף אחד לא יאפשר לנהג אוטובוס לנסוע איך שמתחשק לו. לכן חייבים להיות נתיבים מוגדרים עם עדיפות מוחלטת לאוטובוס.

 

3. כרטוס ועוד איך בעיה. קודם כל לא בכל האוטובוסים ניתן לעלות מכל הדלתות. שנית, באוטובוסים בינעירוניים עולים רק בדלת הקדמית ועד שנוסעים עולים, עד שהם מעבירים את הרב קו, עד שהסורק קורא את הכרטיס ועד שהנהג ממשיך בנסיעה יכול לקחת 2-3 דקות פר תחנה תלוי במספר הנוסעים שעולים. הדבר היחיד שהוציאו מהנהג, תודה לאללה, זה הצורך להתעסק עם הגבייה והעודף.

 

4. בוא נתחיל בזה שקודם תיסע באוטובוס ואחר כך תדבר.

 

1. לאיזה תמרונים בדיוק אתה מתכוון?

 

2. מה הקשר בין עדיפות לתח"צ ובין זה שהמסלול מוכתב מלמעלה ע"י פקיד שיושב בירושלים והצרכים של שכונה בפתח תקווה זרים לו, לא לדבר על ערים "נידחות" יותר?

 

3. לא יודע איך זה באשדוד, בפתח תקווה על ז'בוטינסקי בתחנה שהייתי עולה היו לפחות 10-15 איש, לא לקח יותר משתי דקות להעלות את כולם, וזו אחת התחנות הכי עמוסות בקו, ברוב התחנות יש בנאדם או שניים במקרה הטוב.

תוסיף עוד דקה או שתיים ליציאה לתחנה וחזרה לתנועה.

 

4. נניח בקו 411 מבית שמש לת"א, בקווים 415/416/420 מבית שמש לירושלים, בקווים 266/238 מפתח תקווה לתל אביב, בקווים 7/27/87/86/44/66 בפתח תקווה? 2/9/29/48 בראש העין?

וזה רק מה-3-4 שנים האחרונות ולא הכללתי כאן רכבות.

 

למה לי לעשות את זה לעצמי? היום יש לי אוטובוס שנכנס דרך נתיב תחבורה ציבורית. פקקים הפכו להיות הרבה פחות issue עבורי.

 

כי זה לא קשור לשינוי הרגלים של אנשים אחרים.

אתה שינית את השעה ולפי זה אתה קובע שכולם צריכים לעלות לתח"צ.

 

עובד נהדר בכל מדינה דמוקרטית ברחבי העולם. מוזמן לעשות סיבוב במערב אירופה ויפן. אוי הדיקטטורה הבולשביקית שיש שם. מסכנים. איך הם חיים. איך?!

 

ברור, תמשיך לחשוב שהתחבורה הציבורית כאן היא חצי מזו שבמערב אירופה או יפן. :lol::lol::lol:

בדיחה טובה אבל.

 

ובנימה רצינית - אלה בדיוק דוגמאות שבהן קודם שיפרו את התח"צ ורק אז עשו נת"צים, אגרות גודש, HOV Lane וכו'.

להשליך מהמצב שלהן כיום להפקעת נתיב לטובת HOV Lane כאן זה בדיחה לא מצחיקה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שהיא לא מדגדגת את זו שבמערב אירופה, אבל צריך להתחיל איפשהו. זה ויכוח של הביצה והתרנגולת. אני אומר שאי אפשר לשכנע אנשים לעבור לאוטובוס כל עוד האוטובוס תקוע בפקק יחד עם שאר הנהגים. אתה אומר קודם שיהיו המון אוטובוסים בפריסה טובה ואחר כך נחשוב על נתיבים. זכותך. זה חלק מהדיון בנושא.

 

לדעתי מדינת ישראל לא נוקטת צעדים מספיק אגרסיביים בשביל להוציא את הישראל מהמכונית. מספיק שהיו סוגרים מספר צירים מרכזיים בגוש דן רק לטובת אופניים ותחבורה ציבורית ותוך שנה - שנתיים חלק גדול מהנהגים בעיקר הצעירים היו נוטשים את המכונית והנתיבים הנותרים היו מספיקים לאנשים שפשוט חייבים לנהוג.

 

באמסטרדם החליטו בשנות ה-70 לעשות מהפך ותראה איך העיר נראת היום. אין סיבה שזה לא יהיה גם בארץ.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצון קודם לנגוס במה שחצי מתפקד כדי להשוות למה שלא מתפקד -> בולשביקי

 

אני אומר שאם הבחירה לבנאדם לעמוד בפקקים היא בין אוטובוס בזול, בקצב גבוה ופריסה גבוה שלוקח X זמן, מול רכב פרטי ביוקר, קצב לא רלוונטי ופריסה לא רלוונטית כי אתה נוסע נקודה לנקודה, וזה ייקח X-15 דקות או X-25 דקות או אפילו X-30 דקות בנסיעה בין עירונית, אנשים לא יקנו רכב פרטי.

 

הרצון "להוציא את הישראלי מהמכונית" בכוח כאילו מה שצריך זה לפתוח לו את הדלת ולבעוט אותו החוצה -> בולשביקי

הרצון "לסגור צירים מרכזיים" כשהסיבה היחידה היא להכריח את הנהג לעבור -> בולשביקי

 

הגלגל הוא עגול, ובמקסימום כל 4 שנים בערך יש בחירות, הבוחרים מחכים לטיפש הראשון שיעשה משהו בולשביקי כזה בפינה.

 

שוב תשווה את התחבורה הציבורית שגם באירופה בשנות ה-70 הייתה עדיפה פי כמה ממה שיש בישראל היום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה. בולשביקי. סגור. לוקח כל יום את אמסטרדם הבולשיקית על פני תל אביב הקפיטליסטית.

 

אוטובוס בזול, בקצב גבוה ופריסה גבוה

 

איך יהיה בקצב גבוה אם האוטובוס עומד בפקקים?

 

הגלגל הוא עגול, ובמקסימום כל 4 שנים בערך יש בחירות, הבוחרים מחכים לטיפש הראשון שיעשה משהו בולשביקי כזה בפינה.

 

בסופו של דבר אתה בונה את המציאות שאתה רוצה לחיות ולגדל ילדים בתוכה. אם המצב הנוכחי לא מפריע לך לבריאות.

 

אני את הבחירה שלי עשיתי. החשיפה שלי לפקקים צומצמה משמעותית והשיקול העיקרי בבחירת מקום עבודה הוא חיבור לצירי תחבורה ציבורית ו/או נהיגה נגד כיון הפקקים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוסר הבנה מוחלט.

 

לייצר אלטרנטיבה ראויה ואז לתת סנקציות זה ראוי כדי לעודד אזרחים

לדפוק את המצב הקיים כדי שהאלטרנטיבה תיראה פחות גרועה זה בולשביקי.

 

מה מהם עשו באמסטרדם?

 

זה בערך כמו ההבדל בין זה שמזגן שמיוצר בסין אחרי ייבוא והוצאות עולה 1000 שקל, ומזגן שמיוצר בישראל עולה 1200 שקל, אז ישימו מכסי מגן של 20%.

 

נטו? בנאדם שיכל לקנות מזגן ב-1000 שקל חייב להוציא 1200 שקל כי... בולשביזם

 

יש את הבדיחה הידועה על זה שאצל הבולשביקים אם מנהיג המפלגה שבר רגל ימין שוברים לכולם את רגל ימין, שיהיו שווים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לדפוק את המצב הקיים והלא מתפקד (אחרת לא היה כאן דיון בכלל) בשביל סיכוי לפתח אלטרנטיבה ראויה. אין מה לעשות אי אפשר להרוס את מדינת ישראל (לצערי) ולבנות אותה מחדש. רחובות לא הופכים לרחבים יותר וכל ניסיון לפתח אלטרנטיבה טובה לרכב יהיה חייב להגיע על חשבון נתיבים למכונית.

 

אם המצב הנוכחי לא מפריע לך סבבה. הכל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זאת גישה שגויה. אתה לא משפר את המצב ככה, להפך. אתה משאיר את התח"ץ מחורבנת כמו שהיא עכשיו ומחרבן עוד יותר על הנהגים כדי שיעברו לאוטובוס.

כדי לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית, צריך להשקיע בוכטות בתחבורה ציבורית שיהיה להם למה לעבור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

M3, אתה פה טועה וכמגאי צודק.

רק בצורה של אונס מוחלט אפשר להוציא את הישראלי (או כול אחד אחר) מהרכב.

צמצם נתיב לטובת נתיב אוטובוסים, ועוד חצי נתיב לטובת שביל אופניים. שיזדיינו הרכבים, תראה איך כולם יסתדרו בסופו של דבר.

רק אונס בולשביקי.

תראה מה קורה באמסטרדם עם חניה, אין, פשוט אין. עשו לנהגים שם 'לך תזדיין וזין עליך' - רוצה? תשלם מלא, לא רוצה? תחנה מחוץ לעיר ותבוא ברכבת או משהו.

האם יש לישראל מקום לשיפור? בטח. אבל האונס הזה נחוץ כול עוד עושים עוד דברים בנידון, והאמת שגם אם לא.

 

זאת גישה שגויה. אתה לא משפר את המצב ככה, להפך. אתה משאיר את התח"ץ מחורבנת כמו שהיא עכשיו ומחרבן עוד יותר על הנהגים כדי שיעברו לאוטובוס.

כדי לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית, צריך להשקיע בוכטות בתחבורה ציבורית שיהיה להם למה לעבור.

 

כן, אבל כשיותר אנשים יעברו לאוטובוס אפשר ללחוץ ולשפר תחצ, כמו שמשפרים כבישים, רק יותר קל.

כי להוציא עוד אוטובוס שיסע בנתיב הזה זה יותר קל וזול מלבנות עוד נתיב.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1610 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...