Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב תח"צ בכביש החוף? פחח, הצחקתם את אדון ישראלי


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 1611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 392
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

כשהלקוחות שלך שבויים, אתה לא צריך לשפר כלום. יידחסו יותר באוטובוסים ובקרונות בשביל המולדת.

צריך לזכור שהאידאל זה לא שרוב האנשים ישתמשו בתח"ץ אלא לשפר את איכות החיים של כולם. תח"צ זה בסך הכל אמצעי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת גישה שגויה. אתה לא משפר את המצב ככה, להפך. אתה משאיר את התח"ץ מחורבנת כמו שהיא עכשיו ומחרבן עוד יותר על הנהגים כדי שיעברו לאוטובוס.

כדי לעודד אנשים לעבור לתחבורה ציבורית, צריך להשקיע בוכטות בתחבורה ציבורית שיהיה להם למה לעבור.

 

להפך אתה נותן לתחבורה ציבורית מקום לגדול.

 

גוש דן שטוח, מרחקים קצרים, קיים רצף אורבני מפתח תקווה עד חוף הים והאקלים נוח רוב ימות השנה. לכאורה גן עדן לרוכבי אופניים. אבל כמעט אף אחד לא רוכב כי אין שבילים והכבישים מסוכנים מידי.

 

שביל אופניים טוב יהיה חייב לבוא על חשבון נתיב למכוניות. מה לעשות. איפה תקים אותו? על חשבון מדרכות? אי אפשר. פינוי - בינוי בהיקף כולל יקרה רק אחרי מלחמת עולם שלישית/רעידת אדמה בסולם 8.0.

 

כמו שאמרתי מספר פעמים בדיון talk is cheap. כולם מקשקשים שהם רוצים תחבורה ציבורית טובה, אבל מעטים מוכנים לשלם את המחיר שלה. ויש מחיר כבד מאוד בעיקר ב-5-6-7 השנים הראשונות עד שמספיק אנשים ישנו הרגלים ויסתגלו למציאות החדשה.

 

מצד שני אפשר להמשיך את המצב הקיים ופה ושם לעשות איזה פיתרון נקודתי. זה בערך מה שעושים היום. שביל אופניים של 300 מטר לשום מקום. נתיב תחבורה ציבורית שמתמזג חזרה לפקק. רכבת כבדה עם תחנות בפאתי העיר.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לדפוק את המצב הקיים והלא מתפקד (אחרת לא היה כאן דיון בכלל) בשביל סיכוי לפתח אלטרנטיבה ראויה. אין מה לעשות אי אפשר להרוס את מדינת ישראל (לצערי) ולבנות אותה מחדש. רחובות לא הופכים לרחבים יותר וכל ניסיון לפתח אלטרנטיבה טובה לרכב יהיה חייב להגיע על חשבון נתיבים למכונית.

 

אם המצב הנוכחי לא מפריע לך סבבה. הכל טוב.

 

הנתנייתים לא מסכימים איתך, המצב עד 3 באוקטובר היה נסבל, פרקש חיכה עד 10 בבוקר לצאת מהבית, תשאל אותו ב-3 באוקטובר מתי יצא מהבית, את התשובה "10" כנראה לא תקבל.

ולא רק זה אלא שלקחת מצב שהוא מחורבן ולחרבן אותו עוד יותר, זה שוב, פתרון בולשביקי.

 

יש הרבה דרכים לפתח תח"צ בלי לדפוק את הקיים.

אבל מי שרואה רק בינארית מבחינתו זה פתרון טוב.

 

ומי אמר שהמצב הנוכחי לא מפריע לי? אבל אני לא רואה שהפתרון אליו הוא להגיע למי שיש לו רגל אחת ולכרות לו אותה כי יש מישהו שנולד בלי רגליים.

 

M3, אתה פה טועה וכמגאי צודק.

רק בצורה של אונס מוחלט אפשר להוציא את הישראלי (או כול אחד אחר) מהרכב.

 

אפילו בבריה"מ הקומוניסטית זה לא באמת עבד כן?

אל תשכח שאפשר לאנוס במשך 4 שנים, אחר כך יש יום הדין.

במקרה שלנו השנה כבר היו שני ימי דין ועוד אחד כנראה בדרך.

הבולשביזם בסבב האחרון גירד את אחוז החסימה מלמעלה.

 

צמצם נתיב לטובת נתיב אוטובוסים, ועוד חצי נתיב לטובת שביל אופניים. שיזדיינו הרכבים, תראה איך כולם יסתדרו בסופו של דבר.

רק אונס בולשביקי.

 

אני רוצה לראות כמה מנדטים תקבל המפלגה שתחרוט את זה על הדגל שלה.

ניחוש שלי אפילו אם כתוב בראש הדף ליכוד היא תרד מתחת לאחוז החסימה.

אחר כך גם תתלונן שצריך בעצם להחליף את העם.

 

תראה מה קורה באמסטרדם עם חניה, אין, פשוט אין. עשו לנהגים שם 'לך תזדיין וזין עליך' - רוצה? תשלם מלא, לא רוצה? תחנה מחוץ לעיר ותבוא ברכבת או משהו.

האם יש לישראל מקום לשיפור? בטח. אבל האונס הזה נחוץ כול עוד עושים עוד דברים בנידון, והאמת שגם אם לא.

 

You Keep using that word אמסטרדם.

אני לא חושב שיש לך מושג מה היה מצב התח"צ באמסטרדם לפני שהפקיד הראשון חשב על המונח "אגרת גודש"

 

כן, אבל כשיותר אנשים יעברו לאוטובוס אפשר ללחוץ ולשפר תחצ, כמו שמשפרים כבישים, רק יותר קל.

כי להוציא עוד אוטובוס שיסע בנתיב הזה זה יותר קל וזול מלבנות עוד נתיב.

 

כשאין אלטרנטיבה אין סיבה להשקיע - לקוח שבוי.

מי שלא מבין את זה חי בלה לה לנד, וכדאי לקחת את העצות שלו בהתאם.

 

איך תשפר תחבורה ציבורית ללא הקצאת נתיבים יעודיים לאוטובוסים?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מהכי קטן להכי גדול:

* התייחסות נורמלית לתלונות לממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה

* אכיפה קשה כלפי יציאה מהתחנות שלא בזמן (אוטובוסים שיוצאים מנקודת ההתחלה שלהם באיחור של 10 ו-15 דקות או לא יוצאים בכלל)

* הוספת קווים מאיזורי מגורים לאיזורי תעסוקה, אין סיבה שמכל שכונה גדולה לא ייצא אוטובוס ל-2-3 איזורי תעסוקה גדולים קרובים

* תגבור אוטובוסים נוספים בשעות העומס

* אפשרות להוספת קווים חדשים בהליך מהיר ביוזמה של תושבים או של חברות התחבורה הציבורית

 

להפך אתה נותן לתחבורה ציבורית מקום לגדול.

 

היא רק צריכה השקייה וקצת אור שמש

 

גוש דן שטוח, מרחקים קצרים, קיים רצף אורבני מפתח תקווה עד חוף הים והאקלים נוח רוב ימות השנה. לכאורה גן עדן לרוכבי אופניים. אבל כמעט אף אחד לא רוכב כי אין שבילים והכבישים מסוכנים מידי.

 

שביל אופניים טוב יהיה חייב לבוא על חשבון נתיב למכוניות. מה לעשות. איפה תקים אותו? על חשבון מדרכות? אי אפשר. פינוי - בינוי בהיקף כולל יקרה רק אחרי מלחמת עולם שלישית/רעידת אדמה בסולם 8.0.

 

כמו שאמרתי מספר פעמים בדיון talk is cheap. כולם מקשקשים שהם רוצים תחבורה ציבורית טובה, אבל מעטים מוכנים לשלם את המחיר שלה. ויש מחיר כבד מאוד בעיקר ב-5-6-7 השנים הראשונות עד שמספיק אנשים ישנו הרגלים ויסתגלו למציאות החדשה.

 

מצד שני אפשר להמשיך את המצב הקיים ופה ושם לעשות איזה פיתרון נקודתי. זה בערך מה שעושים היום. שביל אופניים של 300 מטר לשום מקום. נתיב תחבורה ציבורית שמתמזג חזרה לפקק. רכבת כבדה עם תחנות בפאתי העיר.

 

בתוך לונדון אופניים (וגם דו"ג) לא באו על חשבון נתיב.

נכון הם קיבלו רצועה צרה בצד שמאל, נכון זכות הקדימה היא שלהם ולא של רכב מהיר יותר, נכון רוחב הנתיב שלהם מכתיב תנועה איטית שלהם ולא 50 קמ"ש על אופניים חשמליים בלי הגבלה.

עובד? יופי עובד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע ללונדון אתה טועה. העירייה הפקיעה המון נתיבים לטובת שבילי אופניים.

 

הבחור החביב והמוכשר הזה יתן לך קצת רקע:

 

 

חלק ב'

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתנייתים לא מסכימים איתך, המצב עד 3 באוקטובר היה נסבל, פרקש חיכה עד 10 בבוקר לצאת מהבית, תשאל אותו ב-3 באוקטובר מתי יצא מהבית, את התשובה "10" כנראה לא תקבל.

ולא רק זה אלא שלקחת מצב שהוא מחורבן ולחרבן אותו עוד יותר, זה שוב, פתרון בולשביקי.

 

שלא יסכימו. אף אחד לא אמר שלא יהיו חבלי לידה.

 

יש הרבה דרכים לפתח תח"צ בלי לדפוק את הקיים.



אבל מי שרואה רק בינארית מבחינתו זה פתרון טוב.

 

פתרונות פלסטר רבע אפויים שלא ישפרו משמעותית את המצב של מי שכבר היום משתמש בתחבורה ציבורית ולא יעודד אנשים חדשים לעבור לתחבורה ציבורית.

 

אחר כך גם תתלונן שצריך בעצם להחליף את העם.

 

בוודאי. יש לך ספק?

 

You Keep using that word אמסטרדם.



אני לא חושב שיש לך מושג מה היה מצב התח"צ באמסטרדם לפני שהפקיד הראשון חשב על המונח "אגרת גודש"

 

מה זה משנה? היום מדובר בגן עדן לרוכבי אופניים.

 

כשאין אלטרנטיבה אין סיבה להשקיע - לקוח שבוי.



מי שלא מבין את זה חי בלה לה לנד, וכדאי לקחת את העצות שלו בהתאם.

 

קשקוש בלבוש. ככל שבסיס המשתמשים יגדל הלחץ הציבורי והתקציבים לשיפור תחבורה יגדלו משמעותית.

 

מהכי קטן להכי גדול:



* התייחסות נורמלית לתלונות לממונה על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה.

 

בהצלחה עם זה.

 

* אכיפה קשה כלפי יציאה מהתחנות שלא בזמן (אוטובוסים שיוצאים מנקודת ההתחלה שלהם באיחור של 10 ו-15 דקות או לא יוצאים בכלל)



 

נכון, אבל אחר כך האוטובוס יאחר לתחנה הבאה ולזו שאחריה כי הוא תקוע בפקק. אז מה עשית בזה?

* הוספת קווים מאיזורי מגורים לאיזורי תעסוקה, אין סיבה שמכל שכונה גדולה לא ייצא אוטובוס ל-2-3 איזורי תעסוקה גדולים קרובים



בשכונות שנבנו ב-30 השנים האחרונות זה בלתי אפשרי. אכלתם אותה.

 

* תגבור אוטובוסים נוספים בשעות העומס



 

תמצא נהגים.

 

* אפשרות להוספת קווים חדשים בהליך מהיר ביוזמה של תושבים או של חברות התחבורה הציבורית



 

תמצא נהגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

You Keep using that word אמסטרדם.

אני לא חושב שיש לך מושג מה היה מצב התח"צ באמסטרדם לפני שהפקיד הראשון חשב על המונח "אגרת גודש"

 

 

סבבה, אוטרכט, רוטרדם, האג, אפשר להמשיך עם עוד ועוד ערים בהולנד (ולדעתי גם דניות, אם כי לא חוויתי אותן בעצמי). צימצום נתיבים לטובת אופניים ומדרכה ונתיבי אוטובוסים / טראם.

סגירת רחובות בשביל אופניים/הולכי רגל.

והשתמשתי במילה פעם אחת, אבל בסדר נו. אני בולשביק ומה שלא תגיד.

 

יצא לי לראות סרטון שמשווה את אותו הרחוב בין מה שהיה אז לעכשיו, מאוד מעניין, לא מצאתי אותו בחיפוש מהיר.

 

אגב, לך יש מושג מה היה מצב התח"צ באמסטרדם לפני השינוי?

יצא לך לבדוק ערים אחרות ומוצלחות בעיניין הזה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע ללונדון אתה טועה. העירייה הפקיעה המון נתיבים לטובת שבילי אופניים.

 

הבחור החביב והמוכשר הזה יתן לך קצת רקע:

 

 

חלק ב'

 

 

ברוב לונדון הם קיבלו רצועה צרה בצד:

DSCF3392.jpg

ואיפה שהם קיבלו נתיב הם באותו נתיב עם אוטובוסים ומוניות.

אני מוכן שיכניסו את הדו"ג על כל סוגיו לנת"צים, באותה מידה.

 

שלא יסכימו. אף אחד לא אמר שלא יהיו חבלי לידה.

 

אתה שוכח שגם להם יש זכות הצבעה?

 

פתרונות פלסטר רבע אפויים שלא ישפרו משמעותית את המצב של מי שכבר היום משתמש בתחבורה ציבורית ולא יעודד אנשים חדשים לעבור לתחבורה ציבורית.

 

זה בדיוק מה שאני אומר.

למען הסר ספק פתרונות פלסטר רבע אפויים = הפקעת נתיב

 

בוודאי. יש לך ספק?

 

זה תמיד מה שאומרים המפסידים, הרצפה עקומה, הכדור אשם, צריך להחליף את העם.

אבל זה בסדר, זה לפחות עקבי עם שאר התפיסה הבולשביקית

 

מה זה משנה? היום מדובר בגן עדן לרוכבי אופניים.

 

ברור, זה לא משנה, זה בערך כמו להגיד שבאמסטרדם יש בתים עם גגות יפים, אז כדאי לבנות גג יפה גם אצלנו, אבל לדלג על הקטע של לבנות את הבית, לבנות רק את הגג.

 

קשקוש בלבוש. ככל שבסיס המשתמשים יגדל הלחץ הציבורי והתקציבים לשיפור תחבורה יגדלו משמעותית.

 

שוב, אין שום סיבה לשפר שירות ללקוח שבוי, תשאל את מי שהיה צריך לחכות שנתיים לקו טלפון.

מה כל אותו בסיס המשתמשים יעשה אחרי שהרגת את כל האלטרנטיבות? יילך ברגל מנתניה לת"א?

לא מאיימים על יונה ביין, מונופול לא משפר שום דבר לעולם.

 

בהצלחה עם זה.

 

לפני שמנסים לאנוס את הציבור כדי "לשפר" את התחבורה הציבורית, כדאי לשפר את הפקידים שאחראים על התחבורה הציבורית, קל, פשוט, זול ויעיל בהרבה.

אבל זה רק בהנחה שאשכרה מנסים לשפר את התח"צ.

 

נכון, אבל אחר כך האוטובוס יאחר לתחנה הבאה ולזו שאחריה כי הוא תקוע בפקק. אז מה עשית בזה?

 

מה זה משנה? ברגע שהוא יוצא ב-15 דקות איחור הוא יאחר לתחנה הבאה וזו שאחריה גם בלי הפקק.

וברגע שהוא לא יוצא הוא גורם לעומס על זה שאחריו, ברמה שלפעמים הבא בתור פשוט לא יעצור בתחנות כי הוא מלא.

לבנאדם (הלקוח בסוף, למרות שזה לא כזה נפוץ להסתכל בבולשביזם על הלקוח) זה משנה מאוד אם האוטובוס הגיע אליו בזמן והוא עומד בפקק, או שהאוטובוס איחר ב-15 דקות ואז הבנאדם גם עמד בפקק וגם איחר ב-15 דקות נוספות, או אם האוטובוס בכלל לא הגיע והוא איחר ב-40 דקות, או איחר בשעה כי האוטובוס לא הגיע והבא בתור היה מלא.

אבל כשמחפשים באזז וורדס ופוזות, זה לא משנה, קל לשים שלט ולהפקיע נתיב, קשה לחשוב על הלקוח.

 

בשכונות שנבנו ב-30 השנים האחרונות זה בלתי אפשרי. אכלתם אותה.

 

ברור שזה אפשרי, רק צריך לרצות שיפור, לפתוח את הראש לרעיונות.

 

תמצא נהגים.

 

לא סתם זה האחרונים ברשימה שמסודרת מקטן לגדול, אבל עם הזמן בהחלט יהיה יותר ביקוש לנהגי תח"צ.

סתם לדוגמה קו "מתמחה" כזה יכול להציע לנהג אוטובוס או מיניבוס פחות שעות עבודה תמורת אותו שכר.

לנוסע משתלם לשלם נניח 15 שקל במקום 10 שקל על מסלול עם תחלופה.

 

סבבה, אוטרכט, רוטרדם, האג, אפשר להמשיך עם עוד ועוד ערים בהולנד (ולדעתי גם דניות, אם כי לא חוויתי אותן בעצמי). צימצום נתיבים לטובת אופניים ומדרכה ונתיבי אוטובוסים / טראם.

סגירת רחובות בשביל אופניים/הולכי רגל.

 

כן, אחרי שהתחבורה הציבורית הייתה מתפקדת, אנחנו עדיין לא במצב התחבורה הציבורית שהייתה בערים הגדולות באירופה בשנות ה-70.

 

והשתמשתי במילה פעם אחת, אבל בסדר נו. אני בולשביק ומה שלא תגיד.

 

You בתרגום זה את, אתה, אתם, אתן.

במקרה הזה אתה וצ'מגיא.

 

יצא לי לראות סרטון שמשווה את אותו הרחוב בין מה שהיה אז לעכשיו, מאוד מעניין, לא מצאתי אותו בחיפוש מהיר.

 

אני לא נגד הפקעת נתיבים, אני נגד הפקעת נתיבים מצד אחד, אי השקעה בשיפור תח"צ מצד שני, והיעדר אלטרנטיבה שפויה מצד שלישי.

 

אגב, לך יש מושג מה היה מצב התח"צ באמסטרדם לפני השינוי?

יצא לך לבדוק ערים אחרות ומוצלחות בעיניין הזה?

 

כן, מצב התח"צ אצלנו היום פחות טוב מאשר בשנות ה-70 במערב אירופה.

אגב גם פחות טוב מאשר תחילת שנות ה-2000 אצלנו, אנחנו בדגרדציה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שגם להם יש זכות הצבעה?

 

אי אפשר למנוע מבן אדם לירות לעצמו ברגל. בעצם גם אין סיבה. זה מאוד מבדר.

 

זה תמיד מה שאומרים המפסידים, הרצפה עקומה, הכדור אשם, צריך להחליף את העם.

אבל זה בסדר, זה לפחות עקבי עם שאר התפיסה הבולשביקית

 

אני לא עומד בפקקים. אתה כן. אז...

 

ברור, זה לא משנה, זה בערך כמו להגיד שבאמסטרדם יש בתים עם גגות יפים, אז כדאי לבנות גג יפה גם אצלנו, אבל לדלג על הקטע של לבנות את הבית, לבנות רק את הגג.

 

תסגור נתיבים במרכז לטובת רוכבי אופניים ותראה באיזה מהירות אנשים יעיפו את המכונית. תסתכל אפילו עכשיו כמה אנשים רוכבים על אופניים/קורקינטים עם אפס תשתיות.

 

 

מה כל אותו בסיס המשתמשים יעשה אחרי שהרגת את כל האלטרנטיבות? יילך ברגל מנתניה לת"א?

 

יעזור במאבק במגפת ההשמנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר למנוע מבן אדם לירות לעצמו ברגל. בעצם גם אין סיבה. זה מאוד מבדר.

 

אי אפשר, אבל לגמרי אפשר להבין למה אין תוחלת חיים פוליטיים ארוכים למי שפוגע בעם שבוחר אותו.

אפשר לשאול אפילו את צ'אושסקו או קדאפי, והמצב הרבה יותר פשוט במדינות דמוקרטיות.

 

אני לא עומד בפקקים. אתה כן. אז...

 

ולפני שנה המצב היה הפוך, אז מה?

ואני לא עומד בפקק שמושפע מכביש 2 או איילון.

 

תסגור נתיבים במרכז לטובת רוכבי אופניים ותראה באיזה מהירות אנשים יעיפו את המכונית. תסתכל אפילו עכשיו כמה אנשים רוכבים על אופניים/קורקינטים עם אפס תשתיות.

 

בוא, הרוב המוחלט של מי שבחרו באופניים / קורקינט חשמלי הם לא מי שמעניין אותם התשתיות.

אכפת להם להיות בראש שרשרת המזון ולהגיע מהר, ולכן הם בעיקר נוסעים על המדרכות, אז מה אכפת להם התשתיות?

 

יעזור במאבק במגפת ההשמנה.

 

כשזו התגובה אין פלא ששאר התפיסה שלך בולשביקית.

אבל העיקר לכתוב "Talk is cheap", אצלך זה הכי נכון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא, הרוב המוחלט של מי שבחרו באופניים / קורקינט חשמלי הם לא מי שמעניין אותם התשתיות.

אכפת להם להיות בראש שרשרת המזון ולהגיע מהר, ולכן הם בעיקר נוסעים על המדרכות, אז מה אכפת להם התשתיות?

 

אם תיהיה תשתית ירכבו במקום המיועד להם? (אני חושב שהמדרכה מיועדת להולכי רגל ושבילי אופניים לא צריכים להיות על המדרכה)

 

איך אתה מצליח להציג את זה באור שלילי? אנשים עוברים לאופניים/קורקינטים כי הם רוצים להגיע לעבודה מהר. בעצם אפשר לשכור קורקינט מתחנת הרכבת/אוטובוס למשרד ולהגיע מהר ולבטל את רוב התלונות שקיימות לגבי "אוי אני צריך ללכת רבע שעה מהתחנה". זה די טוב (אם כי קורקינטים חולירות ואופניים חשמליים צריכים להיות במוד assist בלבד, אבל זאת דעתי האישית בלבד)

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תיהיה תשתית ירכבו במקום המיועד להם? (אני חושב שהמדרכה מיועדת להולכי רגל ושבילי אופניים לא צריכים להיות על המדרכה)

 

איך אתה מצליח להציג את זה באור שלילי? אנשים עוברים לאופניים/קורקינטים כי הם רוצים להגיע לעבודה מהר. בעצם אפשר לשכור קורקינט מתחנת הרכבת/אוטובוס למשרד ולהגיע מהר ולבטל את רוב התלונות שקיימות לגבי "אוי אני צריך ללכת רבע שעה מהתחנה". זה די טוב (אם כי קורקינטים חולירות ואופניים חשמליים צריכים להיות במוד assist בלבד, אבל זאת דעתי האישית בלבד)

 

לא, כי גם במקומות ששמו להם מסלולים הם רוכבים על המדרכה בחלק של הולכי הרגל עם טענות מפה עד לשמיים

* "אבל במסלול יש עמודי חשמל אז במקום רוחב של מטר וחצי יש לי רק 80 ס"מ"

* אבל צריך לחצות את הכביש כדי להגיע למסלול"

* "אבל גם ככה בעוד קילומטר וחצי נגמר המסלול"

 

אנשים עוברים לאופניים וקורקינטים כי הם רוצים להגיע במינימום עלות, ועד לא מזמן מצב האכיפה היה כזה שאפשר להם ב-2000 שקל לקנות כלי רכב שמגיע ל-50 קמ"ש בלי לפדל, בלי להוציא רשיון, בלי לשלם ביטוח (אבל כשהם נפגעים הם יקבלו טיפול רפואי וקצבת ביטוח לאומי באדיבות הברון).

ברגע שהתחילו לאכוף נסיעה על המדרכה כבר חלק מהם ברחו, חכה שיצטרכו להתחיל לשלם ביטוח חובה.

 

תיאורטית אופניים חשמליים אמורים להיות עם מנוע סיוע בלבד ולא מצערת יד, אבל הבדיחה על ההבדל בין תיאורטי למעשי מעולם לא הייתה רלוונטית יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצועת האופניים הצרה בצד הדרך מקובלת בכל אירופה, למעשה היא בין המדרכה לבין רצועת החניה, אם קיימת.

 

עם הרוכבים הישראליים היא תחייב את כולנו לקנות קקטוס דור ראשון, או לצפות את הרכב בציפוי המגן שמישהו מחברי הפורום ציפה בו את ה-BMW החדשה שלו (בדרך ממינכן לשוודיה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כי גם במקומות ששמו להם מסלולים הם רוכבים על המדרכה בחלק של הולכי הרגל עם טענות מפה עד לשמיים



* "אבל במסלול יש עמודי חשמל אז במקום רוחב של מטר וחצי יש לי רק 80 ס"מ"

* אבל צריך לחצות את הכביש כדי להגיע למסלול"

* "אבל גם ככה בעוד קילומטר וחצי נגמר המסלול"

 

הגמל לא רואה את דבשתו. חסר נהגי מכוניות בהמות? אפנה אותך לשרשור רץ "

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים" שהגיע ל-1103 עמודים.



 

אגב, הם צודקים. בונים תשתית רבע אפויה בפריסה מאוד מצומצמת רק בשביל לצאת מידי חובה. דמיין שאתה בתור נהג רכב היית נאלץ להשתמש בכביש שפתאום הופך למדרכה או צריך לחצות פארק בשביל להגיע לנתיב ובדיוק בצד השני מחכה לך שוטר תנועה שרק מחכה שתגיע אליו כדי שיתן לך דו"ח על נסיעה לא בשביל אופניים.



אנשים עוברים לאופניים וקורקינטים כי הם רוצים להגיע במינימום עלות.

 

נו אז? מה רע בזה? מדובר בכלים שקטים, ירוקים, זולים שלא תופסים הרבה מקום ויכולים לפתור את בעית החנייה וגודש תנועה בגוש דן בשנים ספורות בלי סבסוד של המדינה, בלי השקעה של עשרות מיליארדים בתשתיות, בלי הסתדרות, בלי ועדי עובדים, בלי בירוקרטיה. בעצם אולי זו הבעיה...

 

ברגע שהתחילו לאכוף נסיעה על המדרכה כבר חלק מהם ברחו, חכה שיצטרכו להתחיל לשלם ביטוח חובה.

 

הם לא ברחו, הם ירדו לכביש איפה שהם מסכנים את החיים שלהם כל יום על כלי שלא מותאם לכביש בין נהגים ישראלים בהמות שלא מתחשבים בהם.

 

כל הדיון הזה אתה רק מנסה למצוא תירוצים למה אסור לפגוע בזכויות של הרכב הקדוש שלך. נתיבי תחבורה ציבורית - אסור! קאר פול - אסור! אופניים - אסור! קורקינטים - אסור! בולשביקים!!!

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...