Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלאשינג למנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עם איזה בעל מוסך, ושאלתי אותו בקשר לניקוי פלאשינג.

הוא אמר לי שהוא עושה להרבה רכבים ניקוי עם בנזין (דלק).

משאיר מנוע דולק 20 30 דק'.

והכל מבריק בפנים.

 

שמעתם על דבר כזה, שווה לנסות?

פורסם

אם כבר שיטות חאפריות, אתה בטוח שהוא משתמש בבנזין ולא בסולר?

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה לא משנה מה הוא שם יש נוזל מיועד לפלאשינג שהוא לא כזה יקר ,מידה כבעל מוסך הוא לא מחזיק כזה לא שווה ללכת אליו.

זה מיד על רמה של חאפריות משל עצמה.

פורסם

אז אני אסביר שמדבור במוסך מורשה. ולא במוסך מדרכה חאפר.

שמחזיק מוצרי פלאשינג.

באחד הפעמים שעשו לרכב טיפול פלאשינג, לא התנקה שם טוב, והלקוח כעס כי גם ככה הוא יצא שם בנזק של טיפול (הכרחי כמובן).

אז אחד המכונאים שם שם ליטר בנזין השאיר מנוע דולק 20 30 דק' .

לאחר מכן הכל היה מבריק.

 

מאז אותו חבר עשה לעוד כמה רכבים וגם להם הייתה תוצאה טובה.

פורסם (נערך)
דיברתי עם איזה בעל מוסך, ושאלתי אותו בקשר לניקוי פלאשינג.

הוא אמר לי שהוא עושה להרבה רכבים ניקוי עם בנזין (דלק).

משאיר מנוע דולק 20 30 דק'.

והכל מבריק בפנים.

 

שמעתם על דבר כזה, שווה לנסות?

שלום רב !

לא שמעתי על זה, ולא כדאי לנסות !!

לא מעניין אותי אם המוסך מורשה, או מוסך מדרכה, אני אני הייתי בורח ממוסך כזה,כל עוד רוחי בי !

דלק המהול בשמן מנוע, מנטרל את תפקידו העיקרי של השמן, שהוא סיכוך, קירור הצילנדרים, וספיחת הפיח אל השמן.

דלק שמהול בשמן בתור פלשינג, מדלל את השמן, מוריד את לחץ השמן

, ומקצר את חיי המנוע, מנקה את המנוע מבוצה , לאקה ופיח בוודאי שלא, בכלל מקרה הנזק עולה על התועלת, לא ניתן להוכיח שהמנוע נקי יותר מבוצה לקה דביקה ופיח, ולכן טענת המוסך שהמנוע נקי מבפנים לא ניתנת להוכחה ללא החדרת מצלמה למנוע, ואו הורדת מכסה שסתומים, ו/או הצצה לפתח מכסה מלוי שמן, כדי להיוכח האם הפסנתר הנדנדים וגל הזיזים נקיים ומבריקים כפי שיצאו מפס היצור !

עקרונית אני נגד שימוש בפלשינג בכלל, ואו שימוש בסולר לנקוי מנוע, אם כי יש מוסכים מסוימים המשתמשים בסולר או בנפט, על מנת להמיס ולפתוח מעברי שמן , ברכבים בעלי מחרימים הדרואלים דופקים, או מעברי שמן במיסבי טלטלים גל ארכובה

.

אז אני אסביר שמדבור במוסך מורשה. ולא במוסך מדרכה חאפר.

שמחזיק מוצרי פלאשינג.

באחד הפעמים שעשו לרכב טיפול פלאשינג, לא התנקה שם טוב, והלקוח כעס כי גם ככה הוא יצא שם בנזק של טיפול (הכרחי כמובן).

אז אחד המכונאים שם שם ליטר בנזין השאיר מנוע דולק 20 30 דק' .

לאחר מכן הכל היה מבריק.

 

מאז אותו חבר עשה לעוד כמה רכבים וגם להם הייתה תוצאה טובה.

עריכה אחרונה על ידי צביקה.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אז מה עושים עם המנוע מלא בבוצה?

רק לפתוח ולפרק לרמת הרכיב ולנקות?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

במנוע מלא בבוצה ניתן להשתמש בשמנים בעלי תקן ובתוספי שמן טובים.

לא מומלץ בכלל לבצע פלאשינג למנועים ובמיוחד לא למנועים ישנים, הפיח בעצם יוצא אטימה וברגע שעושים פלאשינג הפיח יכול לרדת ממקומות הכרחיים והאטימה במנוע תרד, כלומר לחץ הדחיסה במנוע יכול לרדת.

אני אישית קניתי רכב פרטי והמנוע היה מלא בבוצה כתוצאה מטיפולים במוסך מורשה ושימוש בשמנים ללא תקנים, התחלתי לבצע טיפולים מסודרים כל 15,000 ק"מ והכנסתי שמן מנוע של VALVOLINE לפי הוראת יצרן 10W40 מינרלי ולאחר הטיפול ה2 המנוע מבריק ללא שימוש בחומרי פלאשינג.

פורסם
צביקה אז מה עושים עם המנוע מלא בבוצה?

רק לפתוח ולפרק לרמת הרכיב ולנקות?[/QUOTE]

שלום רב !

לפרק מה, איזה רכיב ואיזה רמה?

פרוק אגן השמן, ונקויו היסודי, כולל נקוי רשת מסנן השמן, היא פתרון הולם, לא מזיק, ורק מועיל בפתרון בעיות בוצה.

מכיוון שהשאלות כללליות אתייחס אליהם בהתאם.

לא ברור מפותח השרשור המקורי, האם נתגלו בעיות לחץ שמן, או הדלקת נורת לחץ שמן,או רעשים מנדנדי שסתומים בעת התנעת מנוע קר, לא ברור על איזה רכב מדובר ועל איזה שנת יצור, ולא ברור מה הסיבה האובססיבית,שברצונו שהמנוע יבריק, האם ברצונו, לבשל מרק עוף מכובס במנוע, רכב תקין עם החלפת שמנים בתדירות גבוהה, ובהתאם להוראות יצרן, ושימוש בשמן איכותי, תמנע מראש בעיות בוצה, בכל רכב שהוא, ותמנע צורך בשימוש בחומרים שלא ידוע באם הם לא יפתחו פצעים ישנים שהגלידו במנוע.

יש להתייחס גם לתגובתו של הכותב מעליי,דידו 214.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לי טיוטה קורולה 2005

בעיית הבוצה במנוע מטרידה אותי.(אין בוצה במנוע)

כרגע יש במנוע שמו 10W30 של וולוולין.

לפי מה שהבנתי טיוטה עברה לשמן 5W30.

למרות שבספר רכב רשום 10W30.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
יש לי טיוטה קורולה 2005

בעיית הבוצה במנוע מטרידה אותי.(אין בוצה במנוע)

כרגע יש במנוע שמו 10W30 של וולוולין.

לפי מה שהבנתי טיוטה עברה לשמן 5W30.

למרות שבספר רכב רשום 10W30.

 

שלום רב !

אם זכרוני אינו מטעה אותי, בשנת 2003, התגלה ריקול, שגרם להדלקת נורת לחץ השמן, בגלל עודף בוצה באגן השמן, הפתרון היה פרוק אגן השמן , נקויו היסודי ונקוי רשת משאבת השמן, ומעבר והמלצה לשמן איכותי, והגדלת תדירות החלפת שמן המנוע.

מאז עד כמה שידוע הבעייה נפתרה איך שהוא, אולי בשל ההקפדה במוסכים המורשים , על קיצור תדירות החלפת השמן, והקפדה על שמן איכותי !

לגבי ההמלצה לעבור לשמן 5/30, אין לכך משמעות והשפעה על הבוצה באגן השמן, ואם אין בוצה, אז למה אתה מודאג ?

הקפד להשמע להוראות היצרן ,לגבי איכות וצמיגות השמן המומלץ, וקיצור תדירות ההחלפה, וסע לשלום בביטחה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מהי המלצת היצרן?

בספר רכב רשום 10W30 אבל ברשימת חלקים לקניה אין 5W30 אלא 10W30.

אין בוצה כרגע אבל אני רוצה למנוע אותה מלהתחיל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אם כבר שיטות חאפריות, אתה בטוח שהוא משתמש בבנזין ולא בסולר?

 

איתמר

 

זה מזכיר את הנחלאים שהיו איתנו בקורס קצינים שבמקום להעביר חוטר היו יורים תרמיל עם פילטר של סיגריה בקצה כדי לנקות את הקנה.

פורסם
זה מזכיר את הנחלאים שהיו איתנו בקורס קצינים שבמקום להעביר חוטר היו יורים תרמיל עם פילטר של סיגריה בקצה כדי לנקות את הקנה.

 

חחח זה היה מנקה משהו?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
מהי המלצת היצרן?

בספר רכב רשום 10W30 אבל ברשימת חלקים לקניה אין 5W30 אלא 10W30.

אין בוצה כרגע אבל אני רוצה למנוע אותה מלהתחיל.

 

אני חוזר ומדגיש אין קשר בין צמיגיות השמן שהזכרת ולבוצה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...