Jump to content

dido_214

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של dido_214

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. במנוע מלא בבוצה ניתן להשתמש בשמנים בעלי תקן ובתוספי שמן טובים. לא מומלץ בכלל לבצע פלאשינג למנועים ובמיוחד לא למנועים ישנים, הפיח בעצם יוצא אטימה וברגע שעושים פלאשינג הפיח יכול לרדת ממקומות הכרחיים והאטימה במנוע תרד, כלומר לחץ הדחיסה במנוע יכול לרדת. אני אישית קניתי רכב פרטי והמנוע היה מלא בבוצה כתוצאה מטיפולים במוסך מורשה ושימוש בשמנים ללא תקנים, התחלתי לבצע טיפולים מסודרים כל 15,000 ק"מ והכנסתי שמן מנוע של VALVOLINE לפי הוראת יצרן 10W40 מינרלי ולאחר הטיפול ה2 המנוע מבריק ללא שימוש בחומרי פלאשינג.
  2. שלום לך. למה אתה רוצה להתחבר עם סורק לרכב? יש תקלה כלשהי?
  3. שלום לך! נתקלתי באותה התקלה שעליה את מדברת. ללקוח שלי יש את אותו הרכב בדיוק והוא התלונן שהוא כבה לו במהלך נסיעה מס' פעמים ביום. לקח לי מספר שעות לאבחן את התקלה עד שתפסתי אותה על חם.. בקריאת נתונים בסורק התקלות בזמן שהתקלה חיה ושאני מנסה להניע והרכב לא הניע מס' פעמים ראיתי כי אני לא מקבל קריאה מחיישן סיבובי מנוע. החלפתי את החיישן (בחיישן מקורי בלבד) והתקלה נפתרה. לציין כי הרכב היה בהרבה מאוד מוסכים לפני ואף אחד לא הצליח לראות את הבעיה.
×
×
  • תוכן חדש...