במנוע מלא בבוצה ניתן להשתמש בשמנים בעלי תקן ובתוספי שמן טובים.
לא מומלץ בכלל לבצע פלאשינג למנועים ובמיוחד לא למנועים ישנים, הפיח בעצם יוצא אטימה וברגע שעושים פלאשינג הפיח יכול לרדת ממקומות הכרחיים והאטימה במנוע תרד, כלומר לחץ הדחיסה במנוע יכול לרדת.
אני אישית קניתי רכב פרטי והמנוע היה מלא בבוצה כתוצאה מטיפולים במוסך מורשה ושימוש בשמנים ללא תקנים, התחלתי לבצע טיפולים מסודרים כל 15,000 ק"מ והכנסתי שמן מנוע של VALVOLINE לפי הוראת יצרן 10W40 מינרלי ולאחר הטיפול ה2 המנוע מבריק ללא שימוש בחומרי פלאשינג.