Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יותר גרוע. הם ביקשו שאני אשלם חשבונות, כי קשה להם לטפל בזה ובסוף לא החזירו לי כסף עבור זה. עדיין חייבים לי איזה 7.5K. הבעיה שהם לא מכחישים, אבל כל הזמן מבקשים כל מיני שטויות ומסמכים שאי אפשר כבר להשיג.

 

אתה עוד במצב טוב, אליבא דבעל הבית הם חייבים לו 10K רק על מים בחוב שהשאירו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה סבבה אם אתה מוכן לחכות. הבעיה עם ערבות היא שזה מאוד לטובת המשכיר (זה למעשה לתת כסף מזומן) ובלי שום יתרון לשוכר. כמו שאמרו, המשכיר יכול פשוט לבוא אל הבנק ולמשוך את הכסף - ולך אין מה לעשות נגד זה. המקסימום שתקבל זה הודעה מהבנק.

 

אני מבין את הדאגה של המשכירים, אבל יותר מזה מבין את האינטרסים שלי כשוכר ואחד מהם זה לא לתת כסף במתנה. צריך להיות איזשהו איזון בין שני הצדדים ומצער לקרוא שאנשים שמשכירים דירה הופכים לתלויים בשוכרים. חבל שהחוק אינו קובע גבולות ברורים לכל הסיפור הזה כך שמשכירי דירות לא יצטרכו לדאוג מאי-פינוי של הנכס.

 

בסופו של יום - העמק השווה כולל קומבינציה של חלק/כל מהדברים הבאים: ערבים שמתחייבים שבמקרה של אי-תשלום הם אלו שיצטרכו לשלם; שטר ביטחון; צ׳קים לתשלומי חשמל/ארנונה/מים (בד״כ השוכר מעביר על שמו והצ׳קים לגיבוי); ואיזשהו סעיף פיצויים במקרה של אי פינוי.

 

אבל כמו שנאמר - אם הדירה שלך באיזור ביקוש גבוה תדרוש מה שבא לך. מחברים ששוכרים עכשיו בתל אביב דרשו מהם את כל האמור לעיל+ערבות+צילומים של תלוש משכורת 3 חודשים אחורה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אני לא מתכחש למציאות, אני מכיר את המציאות, האם אתה מכיר את המציאות?

 

דירה ששווה מיליון שקל (נניח ותמצא כזו בת"א) תביא תשואה יותר גבוהה מאשר בפריפריה.

 

למה בכ"ז לקנות דירה בפריפריה? אולי כי במיליון ורבע שקלים בת"א אתה מוצא דירה של 4-4.5 חדרים, בפריפריה אתה מקבל קוטג' של 5 חדרים.

אתה מקבל הרבה יותר Bang for the buck.

 

בפריפריה אגב בד"כ לא קונים דירות בשביל השקעה, בד"כ קונים דירה או בית, גרים בו כמה שנים, קונים בית חדש / גדול יותר ומשכירים את הישן, זה בדיוק מה שעשה בעל הבית שלי, למרות שיש לו לא מעט כסף להשקעה, הוא לא השקיע אותו בבתים אלא בחנויות וחברות, יש לו שני בתים, אחד משכיר ואחד הוא גר בו.

 

מה אתה עושה בתור השוכר אם נניח כבר העברת את כל הדברים, יצאת מהבית, שילמת את כל החובות, ובכל זאת בעל הבית מחליט לחלט לך את הערבות?

 

תגיד , היכן אתה חי?

דירת 4-4.5 חדרים במליון ורבע שקלים ?

אולי אתה מתכוון למיליון דולר ?

אלא אם אתה מתייחס לאזור התחנה המרכזית הישנה ודרום ת"א ששם תוכל להשכיר רק לעובדים זרים וכד'.

 

במיליון ורבע ש"ח אפילו ברחובות אתה כבר לא מוצא דירת 4.5 חדרים בת פחות מ30 שנה בבנין נורמלי במרכז העיר.

 

במיליון ש"ח בת"א תוכל למצוא דירה של 20-25 מ"ר חדר , לרוב בקומת קרקע בבנין ישן בן 50 שנה +

 

ולידיעתך גם בפריפריה אנשים קונים דירות בשביל השקעה , למשל באזור האוניברסיטה בבאר שבע ,

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
סעיף שמאפשר לי להחליף מנעול אם התשלום מתעקב יותר משבועיים.

האם הכנסת סעיף שכזה אכן מאפשרת לך לבצע זאת או שזה לא עומד במבחן בית משפט ותצא למעשה אשם אם זה יגיע לשם

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
תגיד , היכן אתה חי?

דירת 4-4.5 חדרים במליון ורבע שקלים ?

אולי אתה מתכוון למיליון דולר ?

אלא אם אתה מתייחס לאזור התחנה המרכזית הישנה ודרום ת"א ששם תוכל להשכיר רק לעובדים זרים וכד'.

 

במיליון ורבע ש"ח אפילו ברחובות אתה כבר לא מוצא דירת 4.5 חדרים בת פחות מ30 שנה בבנין נורמלי במרכז העיר.

 

במיליון ש"ח בת"א תוכל למצוא דירה של 20-25 מ"ר חדר , לרוב בקומת קרקע בבנין ישן בן 50 שנה +

 

ולידיעתך גם בפריפריה אנשים קונים דירות בשביל השקעה , למשל באזור האוניברסיטה בבאר שבע ,

 

זה מה שמצאתי ביד 2, לא עשיתי סינון לפי שכונות וזה גם לא היה רלוונטי כ"כ לנושא המדובר.

בכל מקרה אם כבר הפכת את זה לדולרים זה רק תומך בטענה שלי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טרם בדקתי. אבל זה עובד. היה לי דייר שרצה להקל על עצמו והחליט שהחודש הוא לא משלם את כל הסכום. קשה לו. ברגע שהזכרתי את זה הוא נהיה טאטאלה.

פורסם
זה מה שמצאתי ביד 2, לא עשיתי סינון לפי שכונות וזה גם לא היה רלוונטי כ"כ לנושא המדובר.

בכל מקרה אם כבר הפכת את זה לדולרים זה רק תומך בטענה שלי.

 

כיצד זה תומך בטענה שלך ?

אם על דירה שעולה מיליון בפריפריה אני מקבל 3000 ש"ח לחודש ,

אז על דירה שעולה מיליון דולר בת"א אני צריך לקבל ... 10,500 בכדי לקבל את אותה תשואה, אבל מקבלים פחות , הרבה פחות....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא מאוד שונה מבחינת עמלה. אולי אפילו יקר יותר, תלוי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תצאו מהעולם האוטופי הזה שאתם חיים בתוכו. יש חארות בעולם.

 

בדיוק, יש חארות גם בצד המשכירים.

בדירה הראשונה שלנו לא היה יותר מידי ניסיון ולא ידענו בדיוק מה לבדוק מא'-ת', אז סיכמנו דברים עם בעלי הבית, נתנו להורים\אחים לקרוא את החוזה והכנסנו מספר שינויים כי החוזה היה דרקוני, מזל שהיה מי שיעזור.

אחרי שנכנסנו לדירה הגיע חשבון מים שגבוה פי 4 מהמקובל בגלל חיבור חאפרי של מים, אחרי זה התחילו להגיע חשבונות ארנונה עם חוב קודם (ביתו של בעל הבית גרה לפנינו בדירה והנכס היה על שמה) ואם חוב קודם לא מספיק, אז גובה הארנונה היה 150% ממה שנאמר לנו בחתימת החוזה (הבנו לבד שהנכס היה מפוצל בקומבינה, השיחות עם השכן בשרו שהוא משלם שכ"ד "הכל כלול", ככה שהכל כלול היה על חשבונינו).

שנה שלמה רדפנו אחריהם, הם מרחו אותנו בסיפורים ופשוט סיננו, כדי לתפוס את בעלת הנכס הייתי פשוט מתקשרת מטלפונים של חברים שונים בלימודים והיא הייתה עונה.

לקראת סוף התקופה חפרתי במקומות הנכונים ברשת ומצאתי את התוכניות האחרונות שאושרו בנכס (כמובן שהשינויים האחרונים לא נכללו שם)

אבא של חבר שלי התערב בסיפור, התקשר לאבא של בעלת הנכס (שניהל את העיניינים) ואמר לו: "תשמע, בגלל שאתם לא עניתם, הם היו בעירייה ושמעו דברים מאוד מוזרים על הדירה". מכיוון שמה שנעשה שם זאת עבירה פלילית ואם זה היה מגיע לאנשהו בעלת הנכס (עו"ד צעירה) הייתה מאבדת את הרישיון שלה, קיבלנו את הכסף עד האגורה האחרונה ביום מסירת המפתח אחרי שהם ראו שהדירה במצב יותר טוב ממה שקיבלנו אותה.

 

לא הייתי רוצה לתת ערבות בנקאית לאנשים כאלה, ומהכרות ראשונית בעת חתימת החוזה אתה לא באמת יודע מול מי אתה עומד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

נאיר כמה נקודות

 

אתה בא לשכור רכב

 

מגהצים לך את כרטיס האשראי גם אם תעשה ביטוח סופר מקיף. למה?

 

כדי להבטיח את חברת ההשכרה וזאת בנוסף על תשלום דמי השכירות

 

מדוע כאן שנותנים לך נכס שערכו עולה בהרבה על רכב לא תיתן בטחון כספי בדמות ערבות בנקאית

 

12 שיקים מראש להבטחת תשלום השכירות רק ממזערים את הריצה אחרי השוכר

 

תשלום שכ"ד של מספר חודשים מראש נאמר 3 חודשים ותשלום חודשי רציף כך שתמיד יש לי 3 חודשי שכירות אצלי או לחילופין ערבות בנקאית.

 

פתרון להפעלת הערבות בסיום השכירות הוא פשוט.

 

לפני מסירת המפתח לבעל הבית יושבים איתו מראים לו כי הכל שולם ואז כנגד המפתח אתה מקבל חזרה את הערבות.

 

ל MX

 

לגבי תשואות משכר דירה

 

דירה ליד האוניברסיטה בבאר שבע עלות כ 600K שכר דירה כ 2500 ש"ח סה"כ 30K בשנה התשואה 5% 30חלקי 600

 

בתל אביב דירה 2000K שכר דירה 5000 ש"ח סה"כ 60K בשנה , תשואה 3% 60חלקי 2000

 

אז בסכום בתל אביב יותר , אבל התשואה פחות!!

 

יש מבין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
כיצד זה תומך בטענה שלך ?

אם על דירה שעולה מיליון בפריפריה אני מקבל 3000 ש"ח לחודש ,

אז על דירה שעולה מיליון דולר בת"א אני צריך לקבל ... 10,500 בכדי לקבל את אותה תשואה, אבל מקבלים פחות , הרבה פחות....

 

זה בכלל לא הכוונה, אלא שדירה שעולה מיליון דולר בפריפריה ודירה שעולה מיליון דולר בת"א, אתה תקבל יותר בת"א.

 

זה שהמצאת פה תיאוריה חדשה זו תיאוריה שלך, אין לזה שום קשר למה שאני כתבתי.

 

חוצמזה מה ההגיון בתיאוריה שהעלית פה בכלל?

זה לא שאתה מקבל הלוואה ללא ריבית של 2.5 מיליון שקל אם תקנה בת"א.

יש לך סכום מסוים ולפיו אתה בוחר אם לקנות דירה במקום זה או אחר.

 

אושרי, בינתיים חוץ מלכתוב שטויות ותיאוריות (שלא קשורות בכלל) לא עשית כלום.

תבצע בדיקות ואז תחזור לדווח.

ואם נדמה לך שאתה תקנה נכס בסכום מסוים בבית שמש ואחד באותו סכום בת"א ותקבל בשכירות יותר בבית שמש, אתה חי בלה-לה לנד

 

ישה

מה ההגיון בלהשוות דירה ב-600K מול דירה ב-2M?

גם בתיאוריות התשואות לא משווים תפוחים לתפוזים נכון?

 

אבל עזוב את זה, יש לך טעות בסיסית יותר, אתה מדבר על תשואות, בהכרח נובע מתפיסה של השקעה.

אף אחד לא קונה דירה להשקעה בבית שמש

לכן כל התפיסה של לבחון דרך תשואה היא לא נכונה.

 

אגב אם התפיסה של לבחון את זה דרך תורת השקעות הייתה נכונה, הדירות בפריפריה היו נמכרות הרבה יותר טוב, שהרי מי לא היה רוצה השקעה עם תשואה גבוהה יותר?

לא לדבר על זה שבדוגמה של ישה אותו אחד יכול לקנות 3 דירות ליד האוניברסיטה בב"ש במקום אחת בת"א ועוד נשאר עם עודף!

אבל העובדה היא שבת"א הדירות נמכרות מהר, ודירות זולות יותר בפריפריה אם נמכרות זה לאחר הרבה זמן.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בשני משפטים:

התשואה בתל-אביב נמוכה מהתשואה בפריפריה, אבל סכומית זה מגולם בסכום כסף גדול יותר שאתה מקבל בשנה.

 

אבל בהשקאות משנה התשואה, לא הסכום.


×
×
  • תוכן חדש...