Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראים בסדר זה כללי מדי.

אם יש ספק אין ספק ולא משכיר להם, וזה בלי תלות בערבות או צ'קים וכו', יכולים לתת את כל סכום ההשכרה לשנה מראש וערבות של חצי מיליון שקל, ועדיין לא אשכיר להם כי יש לי ספק לגביהם.

 

אם נניח והגעתי למצב שאין ספק ואני רוצה אותם בתור שוכרים אצלי, אז אני מבקש ערבויות לפי תנאי השוק, אם זה באיזור המרכז כנראה שאדרוש ערבות, אם זה בפריפריה כנראה שלא אדרוש ערבות.

 

כמו שאמרתי, זה פשוט עניין של כוחות השוק, משכיר בפריפריה שדורש ערבות יישאר עם המפתח ביד, להרבה זמן, הרבה מאוד זמן, אולי אפילו לנצח.

יש יותר דירות להשכרה מאשר שוכרים, זה שוק של שוכרים ולא של משכירים, אם תדרוש ערבות השוכר פשוט יעבור לדירה הבאה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אתה מסתכל על זה בפריזמה הלא נכונה, אתה צריך לחשוב על "תורת השוק" ולא על "תורת ההשקעות".

 

כמו שכתבתי קודם, אין שום בעיה לדרוש מה שתרצה בתור ה"מוכר", השאלה אם יש קונה שיקנה בתנאים שלך.

 

חוץ מזה שהתעלמת לחלוטין מזה שבפריפריה לא קונים בתים להשקעה, לכן בתורת ההשקעות אפשר לנגב את הטוסיק.

 

סתם אם ניקח כדוגמה את בית שמש, ההשכרה מתחלקת ל-2 חלקים:

1. יחידות דיור מתחת לבית פרטי.

2. דירות שבעל הבית גר בהן בעבר ועבר לבית אחר או אפילו לעיר אחרת.

 

אין את הקטגוריה השלישית שמתאימה לתורת ההשקעות, כאן לא קונים בית בשביל להשכיר אותו, אלא כבר יש לך בית ואתה קונה חדש ומשכיר את הקודם.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סתם תהייה שאדם "ירוק" זורק לנושא:

 

אף אחד לא השתמש בשירותים "שחורים" ע"מ לפנות שוכרים שלא משלמים את המוטל עליהם?

 

אני מבין שהחוק הוא בעד השוכרים, אבל לפעמים חוק לחוד ומציאות לחוד.

פורסם

אישית, אני לא מכיר ולא השתמשתי בשירותי "מתאמי פינוי".

 

שמעתי על סיפור של איזה רופא בכיר שטיפל פעם באבא של אחת המשפחות הטובות. בתום הטיפול הודו לו מאוד, ואמרו לו שאם יצטרך עזרה שלא יהסס. הוא ענה מייד שהוא מודה להם אבל 'לא תודה'. הם חייכו ואמרו לו 'בסדר, אנחנו מבינים, אבל אל תהסס'.

ברבות הימים לאיש היה מגרש עם פולש שהפך אותו למגרש חניה באחת הערים. אותו רופא פעל בכל האמצעים המשפטיים. היה מפנה את הפולש עם צווי בית משפט ומשטרה ולמחרת הוא היה חזרה, ככה במשך תקופה ארוכה. ממש השתלטו לו על המגרש.

עד שהוא נזכר באותה שיחה. פנה למי שצריך. למחרת (או אחרי יומיים) המגרש היה ריק, נקי מכל דבר ואיש לא העז לנסות להשתלט עליו שוב.

אגדה. לך תדע אם היה באמת. :-)

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אולי לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב.

 

בנוגע לשאלות מה קורה אם נניח היית שוכר טוב ועזבת את הדירה ובכל זאת המשכיר מחלט את הערבות, זו שאלה אמיתית מתוך חוסר ידיעה.

בנוגע לערבות אין לי שום דבר נגד עניין הערבות, וברור שזה נוהג מקובל באיזורים מסוימים, אני רק הבהרתי שלא בכל מקום זה מקובל, ומשכיר שלוקח כלשונם הצעות שלא להשכיר אלא אם יש ערבות בנקאית, עלול להשאר עם הדירה למשך הרבה מאוד זמן עד שיוותר על העצה הזו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שאתה עושה מהלך כזה, אתה יודע איך הוא מתחיל, אבל לא איך הוא מסתיים, ואתה עלול להסתבך כהוגן.

 

זה בהחלט נכון. מאידך, לתת למישהו לגור חצי שני - שנה ללא תשלום ועוד לצבור חובות לרשויות?

פורסם

בגלל זה כתב לך דיסקו, שאם יקנה נכס להשכרה זה יהיה רק במרכז, ורק עם ערבות בנקאית,

ובגלל זה אותו אחד שאני מכיר, שעלה לו קצת יותר מ 100K שקל עד שפינה את בשוכרים,

מוכן שהדירה תעמוד ריקה גם חצי שנה, ולא ישכיר אותה בלי ערבויות נדרשות.

בגלל זה בפעם האחרונה הוא הוריד כ 500 שקל ממחיר השכירות, רק בגלל שהיו שוכרים

שמאוד נראו לו, והיו מוכנים לתת את כל הערבויות שהוא דרש. בינתיים הולך לו בסדר איתם ;-)

רק אתה לא יודע אם דייר הוא טוב או לא, עד שהוא מפנה את הדירה.

פורסם (נערך)

סבבה, אבל מה יעשה מישהו שבמקרה הדירה שלו היא לא במרכז? יחפש להשכיר רק אם יש ערבות?

 

אגב בעל הבית שלי טוען שהשוכר הקודם הרס את הבית, ועל הדרך הוא גם עשה שיפוץ (לפי דבריו) ב-200K, ועדיין היה ברור לו שאין לו מה לבקש ערבות בנקאית כי עם דרישה כזו הוא לא ישכיר לעולם בבית שמש.

 

אבל עדיין לא ענו לי על השאלה, נניח ושוכר נתן ערבות כזו או אחרת, פינה את הדירה במועד, לא השאיר חובות, לא עשה נזק, אבל המשכיר החליט בכל זאת לחלט את הערבות.

יש למישהו שליטה על זה בכלל? או שזה תלוי בטוב ליבו של מחזיק הערבות?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא קראתי את כל השרשור, אבל בתור בעל כמה נכסים אני מבין כמה חשוב לקבל ערבות בנקאית ואני יודע כמה קשה למצוא דיירים שמוכנים לזה.

אני אישית לא מבקש ערבות. שטר חוב, צ'קים פתוחים לכיסוי חשבונות וסעיף שמאפשר לי להחליף מנעול אם התשלום מתעקב יותר משבועיים.

אני דווקא נכביתי עם גוף מוסדי גדול. מסטבר שלמדינה יש מוסר תשלומים הכי ירוד.

פורסם

^^ זה בדיוק מה שאמר בעל הבית שלי.

 

וגם אבא שלי טוען זאת כבר שנים ארוכות, אם כי במקצוע אחר, לכן הפסיק לגשת למכרזים של המדינה למרות שיכל לזכות בלא מעט.

אבל תשלום שהוא שוטף + 120 זה דיי סטנדרטי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יותר גרוע. הם ביקשו שאני אשלם חשבונות, כי קשה להם לטפל בזה ובסוף לא החזירו לי כסף עבור זה. עדיין חייבים לי איזה 7.5K. הבעיה שהם לא מכחישים, אבל כל הזמן מבקשים כל מיני שטויות ומסמכים שאי אפשר כבר להשיג.

פורסם

השורה התחתונה היא מה זה ערבות הגיונית. אני לא מתכוון לתת כסף מזומן לאף אחד בתור ערבות.

וכן, זה התעללות להחזיק מישהו בביצים, לא משנה מה הסיבה. אני מעדיף לגור בדירה מחורבנת עם משכיר הגון מאשר אחד שחושב מי ידפוק את השני יותר.

פורסם

מחזק את ההתעקשות על ערבות בנקאית .

אני גם דורש ערבות כזאת בדירה שבבעלותי , אני מעדיף שהדירה תעמוד בלי שוכר מאשר שיגיע "מתנחל" שלא משלם וצובר חובות.

מי שלא יכול להרשות לעצמו ערבות אני לא רוצה אותו כשוכר.

וגם יצא לי לתת ערבות כזאת לא פעם בעבר ואף אחד לא "החזיק אותי בביצים " החזרתי דירה תקינה וללא חובות וקיבלתי את כספי בחזרה.


×
×
  • תוכן חדש...