Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"1 = 2.54mm בידיוק לאומת 1.7mm ויש הבדל בין אם התיבה קלה או כבדה

 

אני חוזר על דבריי.

 

המשקל כמובן שלא ישחק פה תפקיד, כמובן שלא שמיע.

רמת הויברציות שאתה מרגיש עם היד שלך, לא מהווה אינדקציה לכלום, ולא ממש צריכה לעניין אותך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יכול לשמוע ויברציות, מעבר לכך כפי שכבר אמרתי הויברציות הללו מביאות לאיבוד עוצמה. כמה? תלוי ברמת הויברציות. יש אנשים שנלחמים על כל עשירית DB.

חומר בעל צפיפות גבוהה ועמידות לויברציות הוא חומר כבד.

 

כל תגובה שלך מעכשיו שתכיל דברי שטות, תמחק לאלתר.

פורסם

אז בוא נכנס לנושא הזה עמוק יותר..... אני לא יכול לשמוע ויברציות.

אני אשים 1" כפי שהוצע על ידיו, ואני ארוויח משהו שמיע, או משהו שאפשר למדוד ?

(עשירית הדציבל, אני ארוויח?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לא כי מרמה מסויימת כבר אין צורך. MDF 19 מ"מ יספק לרוב האפליקציות. 3 מ"מ לא.

אתה מוכן לחדד את דברייך, ולהסביר לי איפה השוני של התשובה שלך, חלוקה בתשובה שלי?

לי זה נשמע כימעט זהה, יכול להיות שהחוסר שלי בהבנת הנקרא.. מהווה פה תפקיד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איל, יש פה משהו שנוגד אחד את השני,

מצד אחד אתה אמרת שאין צורך להגזים בעובי, כי זה מספיק לרוב האפליקציות,

ומצד שני אתה אומר שחומר עבה יותר מהווה פחות ויברציות.

 

או שהבנתי לא נכון?

פורסם

עד עובי מסויים. כתבתי בפרוש שMDF 19 מ"מ מספק לרוב האפליקציות. לכן לא נרוויח דבר אם נכפיל את העובי או נשלש אותו מעבר לכך (אלא אם כן יש לנו תיבה ענקית שבתוכה יש 10 סאבים מפלצתיים לדוגמא). לעומת זאת אם יש לנו MDF בעובי של 3 מ"מ, נרוויח אם נגדיל את העובי ברוב המקרים.

פורסם

אה, מזל שעכשיו אתה מציין שזה נכתב לצורך הודעה אינפורמטיבית.

 

אני הבנתי מזה שזה בא בכלל לתקן את דבריי, במיוחד אחרי ההודעה שבאה אחרייה :)

מסתבר שעכשיו תיקנת את עצמך ..?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אתה יכול לשמוע ויברציות, מעבר לכך כפי שכבר אמרתי הויברציות הללו מביאות לאיבוד עוצמה. כמה? תלוי ברמת הויברציות. יש אנשים שנלחמים על כל עשירית DB.

חומר בעל צפיפות גבוהה ועמידות לויברציות הוא חומר כבד.

 

כל תגובה שלך מעכשיו שתכיל דברי שטות, תמחק לאלתר.

 

תודה לאל סוף סוף מישהו שמבין ומצדיק אותי :-P

פורסם

מצדיק את מה בדיוק ?

אם אני אשים בלוקים על התיבה שלי, אתה חושב שהיא תישמע יותר טוב ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אתיחס לשניכם: כודם כל בלוקים לא יועילו - "אלא אם זה איטונג"

 

ואתם לא צריכים לקחת את זה קשה ולהעלב כששוללים את התאוריות שלכם

לזה נועד הפורום

 

וחוץ מזה מיצידי תבנו את התיבות שלכם מקרבון 3mm זה בטח יספיק,

 

אני תיבות בונה מ "1 - "1.8

 

ו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...