Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ותודה מראש לכל המתייחסים והעוזרים בנושא.

ברשותי פיג'ו 206 ידנית שנת 2003 שנקנתה לפני חצי שנה בערך.

בעת נסיעה בקו ישר ההגה אינו ישר. הכוונה שהסמל של הרכב וההגנה נוטים כמה מעלות ימינה

ובעת עזיבה של ההגה והוא מתיישר הרכב סוטה מעט שמאלה.

השאלה שלי היא איך אני יכול לסדר את זה? כיוון פרונט יספיק?

אציין שעברתי לפני שבועיים טסט ללא שום ליקוי.

 

בנוסף, בעת החלפת הילוכים לפעמים אני מרגיש קושי בהכנסת המוט להילוך.

לפעמים אפילו מתלווה אל הכנסת ההילוך רעש כאילו ההילוך נכנס "בכח".

פניתי למוסך והם אמרו שהכל תקין למרות שאני מרגיש שזה ממש לא אמור להיות ככה.

 

שוב, תודה מראש לכל המתייחסים לנושא.

פורסם (נערך)

האם הוחלף מצמד (קלאץ') ברכב שלך לא מזמן?.

במידה בהוא הוחלף, יש מצב שמילאו שמן גיר לא מתאים.

אם זה מה שקרה, כדאי לך לגשת למוסך מרכזי של היבואן ולרכוש ממנו שמן גיר מקורי (עם סמל PRO) ולהחליף שמן גיר.

החריקה שאתה שומע בהכנסת הילוכים אלה סנכרונים שבמידה ולא תטפל בבעיה ייהרסו ותצטרך לפתוח חזק את הארנק.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לפני כחודש החלפתי קלאץ' ושמו לי שמן גיר, אבל גם לפני זה היו לי את החריקות האלה ואת האמת חשבתי

שהחלפת הקלאץ' (שהייתי חייב להחליף ממילא) תסדר את זה אבל לדאבוני, לא.

פורסם (נערך)

במוסכים שמתמחים ברכבים צרפתיים (לא של היבואן) נהוג למלא שמן גיר חצי סינטטי בצמיגות 75w-90.

הוא חום יותר וסמיך יותר מהשמן המקורי (מינרלי, שקוף, בצמיגות 75w-80).

אם תחפש בנושאים שפתחתי, תמצא שרשור מלפני שנה וחצי על חריקות בהכנסת ההילוכים . כבר שנה וחצי , שזה 50 אלף קילומטרים מאז שהחלפתי שמן גיר למקורי, התופעה פסקה כלא היתה. ההילוכים נכנסים כמו חמאה. אין לך מה להפסיד - תחליף שוב שמן גיר למקורי שרשמתי לך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
כדאי לך לגשת למוסך מרכזי של היבואן ולרכוש ממנו שמן גיר מקורי (עם סמל PRO) ולהחליף שמן גיר.

החריקה שאתה שומע בהכנסת הילוכים אלה סנכרונים שבמידה ולא תטפל בבעיה ייהרסו ותצטרך לפתוח חזק את הארנק.

 

לא חייב לקנות במוסכי היבואן , כל מוסך שמכבד את עצמו ומטפל בצרפתיות יידע להשיג את השמן המקורי , אפשר לקנות גם אצל ג'אן בת''א .

שלא תיבהל מהמחיר הוא דיי יקר כ-85 עד 100 ש''ח לליטר וב-206 נכנסים 2 ליטר שמן .

זה השמן המדובר

02.jpg

עריכה אחרונה על ידי MR GT
הוספת תמונה
פורסם

בחלק מהמוסכים של לובינסקי יש שמן מתאים של TOTAL בחצי מעלות המקורי.

 

Transmission-oil-synthetic-Total-Transmission-BV-75W-80-2-L-for-cars_enl.jpg

פורסם

התכוונתי לשמן הזה:

TB1OhDhFFXXXXXeaVXXXXXXXXXX_!!0-item_pic.jpg

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...