Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ברשותי קיה פורטה דגם 6 הילוכים,הרכב נקנה לפני שבועים מאדם פרטי,עבר בדיקה נקיה בקומפיוטסט .

היום בערב ברכס פשוט לא נכנס להילוך ונתקע,מה עושים?

האם זו בעיה ידועה?

איך אני יודע שזה לא היה קיים קודם?

פורסם

מה זה נתקע ?

האם מה שקרה הוא שמעצירה, לא הצלחת לשלב הילוך ל-D ? (ולמרות לחיצה על הבלם ? כי אז אולי מתג אור בלם התקלקל. לא סיפור רציני)

תפרט קצת יותר בבקשה.

alfa 156 2.5.

פורסם

הידית נכנסת לd אבל האוטו לא נגיב לגז...

כלומר לא נכנס להילוך..

עכשיו שנתי לב שיש גם נזילה שם....

מה זה יכול להיות?

סיפור רציני?

יש מצב שזה קרה לפני ולא עלו על זה בבדיקה?

פורסם

לא קיבלתי מכה,זה קרה בכביש מהיר, אשתי הרגישה קפיצה בהילוכים ואז פתאום אבד הכח לאוטו....מהכביש לבית זה מרחק של קילומטר בודד ושהיא הגיע אזז בחניה שמתי לב שכל המתחת של הרכב נוזל.

 

השאלה שלי היא האם יתכן שזה משהו ישן?

האם זה חייב להיות כתוצאה ממכה בחלק התחתון?

האם נזילה זה בגדר אחריות גיר של קיה?

הרכב עבר בדיקה של קומפיוטסט ויצא נקי לפני שבועיים בערך, האוטו שמור ממש וזה פשוט הזוי.....איך אני יכול לדעת אם לא עשו עלי קומבינה בבדיקה?

פורסם

אם הרכב נקנה במקור מאדם פרטי יתכן שהרכב עדיין באחריות כי לקיה פורטה שנמכרו לשוק הפרטי יש 7 שנות אחריות למנוע והגיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...