Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה יעלה לי לעשות יישור קו?

המוכר טוען כי הרכב שימש קצין משטרה אך לדעתי שימש כבולשת/ניידת סמויה מהסיבה ויש כבלי חשמל ותקשורת בתא מטען ובתא נוסעים. בנוסף שקע לצ'קלקה וחלונות מושחרים.

האם המחיר הנ"ל סביר? ראיתי מכרזים שמחירי הרכבים ממש נמוכים, באזור ה-40

אל תיגע במכרז - זה לא בשבילך. שם נמכרים על עיוור רכבים גמורים.

בקשר לרכב הספציפי הזה - אני די מופתע מקילומטראז' יחסית נמוך ומצב לא רע.

ככל הנראה הרכב לא היה בשימוש כניידת מבצעית.

בכל מקרה, רק אם שאתה מוכן לחתונה קתולית תתקדם בעסקה.

פורסם

ראית במכרזים אוקטביות עם קילומטראז' דומה?

בדרך כלל הן נמכרות עם 230-240 אלף ק"מ.

הפחד הגדול מהגיר שעלול להיות בסוף החיים.

אקטביה משטרתית. טיפוסית עם 240 אלף ק"מ מעבירה הילוכים עם השהייה גדולה שמסתיימת במין מכה בהכנסת הילוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כמה יעלה לי לעשות יישור קו?

המוכר טוען כי הרכב שימש קצין משטרה אך לדעתי שימש כבולשת/ניידת סמויה מהסיבה ויש כבלי חשמל ותקשורת בתא מטען ובתא נוסעים. בנוסף שקע לצ'קלקה וחלונות מושחרים.

האם המחיר הנ"ל סביר? ראיתי מכרזים שמחירי הרכבים ממש נמוכים, באזור ה-40

לא תדע אף פעם את מי בדיוק שימש הרכב.

חוץ מזה - שלל התקנות קיימות (ועוד שנעשו בארץ) - בטח שלא מוסיפות.

אם זה הרכב שאתה מחפש - קח לבדיקה אצל מוסך שייתן לך הערכה ליישור קו.

גם עם ק"מ יחסית נמוך - עדיין זה רכב משטרתי שסביר מאוד שננהג ע"י יותר מנהג אחד, ועם בלאי יותר מהממוצע (לרכב דומה פרטי).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם מדובר בסוחר מומלץ מאוד לבדוק את מקוריות הק״מ לפי הטיפולים בחברה, לי זה נשמע חשוד.

פורסם

אין ספק שיש מציאות כרכב ממשלתי.

 

אבל הנדירות שלהם היא גבוהה- אולי 1 על כל 15 רכבים ממשלתיים.

 

כמו שכבר נאמר פה- מספיק להיכנס להיסטוריית המכרזיים הממשלתיים בכדי לראות איזה קילומטראז'ים הרכבים האלה עוברים.

יש לך את מספר הרכב?

 

אם אתה יכול לקבל את מס' הרכב הקודם שלו כרכב משטרה, תוכל לראות את פרטי המכרז שלו ב"מנהל הרכב הממשלתי".

 

ולרוב, אלה שבמצב שבאמת טוב נמכר למקורבים למיניהם.

 

ועוד נקודה- אתה תתפלא לגלות עד כמה קל לזייף קילומטראז' של הרכב. מס' הקשות מקלדת במחשב שמחובר לרכב (אמנם פרוץ, אבל עדיין) הקילומטראז' משתנה. ואם אתה אומר שאותו המוכר (סוחר?) מוכר 2 רכבים כאלו עם קילומטראז' דומה- זה חשוד בעיניי. מאוד.

 

ועוד נקודה נוספת- רכב דיזל שמור ועם קילומטראז' טוב כמעט לעולם יימכר באופן עצמאי ע"י המוכר ולא דרך טרייד- אין למיניהם ו/או סוחרים. הסיבה מאוד פשוטה- הם נמכרים מעל המחירון בקלות ותוך יומיים בקושי בעוד שבמכירה לטרייד אין פשוט יפחיתו לך את הערך בכמה אחוזים יפים (7-15%).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אם מדובר בסוחר מומלץ מאוד לבדוק את מקוריות הק״מ לפי הטיפולים בחברה, לי זה נשמע חשוד.

אכן - גם לי זה נראה סוחר.

בדוק היטב !

alfa 156 2.5.

פורסם

אני לא אומר שהרכב מלוקק. נראה כאילו עבר 150 אק'מ יש קצת שריטוט מכות פח. בהיסטוריה המשטרתית של הרכב ישנו בלבול בק'מ יש מקומות שרשום 0 ק'מ ויש מקומות שרשום בצורה מוגזמת, קשה באמת לדעת. המוסך המטפל יכול לתת הסטוריית טיפולים?

פורסם

הרכבים האלה מטופלים אצל היבואן. נסה את מזלך בשירות הלקוחות, בעבר הזהיתי בתור קונה פוטנציאלי לרכב משומש וביקשתי לדעת מתי עשו טיפול אחרון, לפי מספר הרכב והבעלים עליו הוא רשום עכשיו וענו לי ברוב המקרים.

×
×
  • תוכן חדש...