Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון. הגעתי . שאלתי לפני שמתחילים לטפל. האם אני יכול לעשות מה שמופיע בתלוש בלבד. אמרו שאין מתנות חינם..... סתם קמתי בשבע בבוקר. תודה ללובינסקי

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חבל שהם לא לומדים מיבואן טויוטה.

עם העברת הבעלות קיבלתי בדואר שובר הנחה בסך 250 ש"ח למוסך היבואן ללא שום קשר לסוג הטיפול או התיקון

פורסם

שאלתי את הפקידה 200 פעם והיא אמרה שמה שרשום בתלוש עושים. אני מגיע למקום ומישהו אחר בקבלה טוען שהם מקזזים את עלות השמן מהחלפים. חברים שיטת המצליח בעיצומה. ממש הסבר מעצים ״אם נניח הרפידות לא תקינות אז אתה משלם מחיר מנופח עד בלתי פרופורציונלי על רפידות חדשות, אבל היי העיקר שהשמן חינם״...

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מניסיון קודם שלי עם השובר הזה, לא להתקרב!!!

אתה תשלם פי כמה וכמה.

הם מחפשים ליקויים בטיחותיים ברכב(והם תמיד מוצאים, גם אם הרכב שנייה אחרי טסט) ומביאים לך הצעת מחיר מטורפת.

אם תסרב, הם ידאגו לאיים עליך שידווחו למשרד התחבורה על ליקויים ברכב וביטול טסט של הרכב עד שלא יתוקן.

אתה כנראה תסרב, תקבל העתק של טופס דיווח ואז תלך למוסך זול יותר לתקן את הליקוי רק בשביל קבלה על מנת לשלוח למשרד התחבורה שהתקלה תוקנה.

בדרך-כלל מספיקה שריטה קטנה בשביל שהמוסך יטען ש"החלק לא בטיחותי", כמובן שאין עם מי להתווכח.

 

קח את השובר שלך, קרע אותו וזרוק אותו לפח.

 

מקווה שעזרתי. :)

פורסם
מניסיון קודם שלי עם השובר הזה, לא להתקרב!!!

אתה תשלם פי כמה וכמה.

הם מחפשים ליקויים בטיחותיים ברכב(והם תמיד מוצאים, גם אם הרכב שנייה אחרי טסט) ומביאים לך הצעת מחיר מטורפת.

אם תסרב, הם ידאגו לאיים עליך שידווחו למשרד התחבורה על ליקויים ברכב וביטול טסט של הרכב עד שלא יתוקן.

אתה כנראה תסרב, תקבל העתק של טופס דיווח ואז תלך למוסך זול יותר לתקן את הליקוי רק בשביל קבלה על מנת לשלוח למשרד התחבורה שהתקלה תוקנה.

בדרך-כלל מספיקה שריטה קטנה בשביל שהמוסך יטען ש"החלק לא בטיחותי", כמובן שאין עם מי להתווכח.

 

קח את השובר שלך, קרע אותו וזרוק אותו לפח.

 

מקווה שעזרתי. :)

ברגע שהוא התחיל לגלוש ולא שמעתי מה שרציתי לשמוע אמרתי תודה רבה יפה ונסעתי משם.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

היום עשיתי טיפול עם השובר מצורפת התרשמות לא שילמתי כלום רק מה שהיה כתוב בשובר שמן מנוע+פילטר שמן מנוע

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?528522-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%A7%D7%98%D7%9F-%D7%9C%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A1-2001-%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%AA

×
×
  • תוכן חדש...