Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקבל מידע לגבי שיפור ביצועים של מנוע V8 5.2 במקור של דודג' ראם 92.

המנוע מותקן ברכב אספנות ומספק 160 כוח סוס. מחפש בעל מקצוע שיוכל לעזור. תודה ושבת שלום.

פורסם

יש מומחים במתעסקים במפלצות אמריקאיות (סליחה, לא מכיר מי בדיוק, רק יודע שיש)

 

אני מנחש שמחסור במומט למטה זה לא הבעיה של המנוע הזה - אז אולי כדאי להתחיל עם הדרך הרגילה של פליטה, יניקה, הצתה, הזרקה, קאמשאפט, כיוון מחשב?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

למה להתקין מערכת גדישה על מנוע ישן (92) שלא ברור אם יעמוד בעומס בזמן שזמינים מנועים עם נפח ותצורה זהים ועם הספק כפול?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למה להתקין מערכת גדישה על מנוע ישן (92) שלא ברור אם יעמוד בעומס בזמן שזמינים מנועים עם נפח ותצורה זהים ועם הספק כפול?

 

אז אתה בעצם אומר להחליף את המנוע קומפלט?

They are trying to ban me...

פורסם
אני מעוניין לקבל מידע לגבי שיפור ביצועים של מנוע V8 5.2 במקור של דודג' ראם 92.

המנוע מותקן ברכב אספנות ומספק 160 כוח סוס. מחפש בעל מקצוע שיוכל לעזור. תודה ושבת שלום.

 

ממליץ לך לפנות לאיציק ראובני .

בגדול במידה ובמנוע שלך יש בוכנות פורג והכל תקין שם , אתה יכול לגדוש אותו ב 6-10 PSI בלי בעייה (אבל זה לא פרוייקט זול ) .

בנוסף יש אופציה כמו שנאמר פה של HCI שהיא זולה יותר .

וכמובן יש אופציה להביא מנוע HEMI חדש 6.1 \6.4 \ 5.7

הכל תלוי בתקציב , אם אתה רוצה עוד פרטים תשלח לי יותר נתונים בה"פ

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...