Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת , מה לקנות ? הנוזל המקורי אמור להיות בצבע ירוק? הידית שמקפלת את הכסא כבר חצי שבורה , האם ניתן לסדר? הכפתור של הכיון מראות הלך לעולמו , איך מסדרים? ההגה קרוע - אפשר לתפור? 5ytuty7a.jpgnu4ymera.jpgnejajaze.jpgary6e4es.jpg

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי ההגה ,

אתה יכול להזמין מאיביי את הכיסוייי ולנסות לעשות לבד או לחילופין לשלם (כמה שצריך) ומישהו יעשה לך את העבודה.

היתרון של ההזמנה מאיביי שאתה בוחר את הסוג התפר וכו'.

לגבי הפלסטיק של הכיוון מראות , תחפש מפירוק את החלק הזה אמור לעלות 100-150 שח.

פורסם
לגבי ההגה ,

אתה יכול להזמין מאיביי את הכיסוייי ולנסות לעשות לבד או לחילופין לשלם (כמה שצריך) ומישהו יעשה לך את העבודה.

היתרון של ההזמנה מאיביי שאתה בוחר את הסוג התפר וכו'.

לגבי הפלסטיק של הכיוון מראות , תחפש מפירוק את החלק הזה אמור לעלות 100-150 שח.

 

ניתן להזמין מאיביי ולתפור תמורת תשלום?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אכן. תריץ חיפוש בפורום .

כמו כן שכחתי לרשום , שמן של LM האפור המתוסף לדעתי שמן מעולה (גלון בצבע אפור)

ומים של טקניק או וולאו.

פורסם

נוזל קירור מקורי מגיע בגלון בצבע לבן, מילה Tecniк לא מופיעה עליו בשום מקום.

צבעו ירוק/צהוב בהיר, עולה 90 ש"ח לאריזה. לא זוכר אם זה 4 ליטר או 5.

 

 

פורסם

אל תיגע בשמן האפור של LM, דבר שני אם תרצה אצל אורן שירותי רכב יש את ה206 הקודמת שלי לחלקים, כל החלפים חדשים אצלי כולל פלסטיקות, תריסי מזגן, הכל חדש שאני עשיתי לפני כמה חודשים. שוחח איתו לגבי העניין, מאמין שתוכל לרכוש במחיר מוזל את החלפים.

 

לגבי שמן אז רק סינטטי מלא 5-40 וולווליין סינפאוור או קסטרול אדג', אישית אני לוקח מה שזמין בד"כ, שניהם מצויינים. לגבי נוזל קירור טקניק מקורי (בחצי שנה האחרונה הגלונים החדשים מגיעים עם השם PRO עליהם ועם ציור גלגל שיניים) או וולאו גם טוב.

 

נסיעה טובה!

התענוג שמוביל אותך

פורסם
אל תיגע בשמן האפור של LM, דבר שני אם תרצה אצל אורן שירותי רכב יש את ה206 הקודמת שלי לחלקים, כל החלפים חדשים אצלי כולל פלסטיקות, תריסי מזגן, הכל חדש שאני עשיתי לפני כמה חודשים. שוחח איתו לגבי העניין, מאמין שתוכל לרכוש במחיר מוזל את החלפים.

 

לגבי שמן אז רק סינטטי מלא 5-40 וולווליין סינפאוור או קסטרול אדג', אישית אני לוקח מה שזמין בד"כ, שניהם מצויינים. לגבי נוזל קירור טקניק מקורי (בחצי שנה האחרונה הגלונים החדשים מגיעים עם השם PRO עליהם ועם ציור גלגל שיניים) או וולאו גם טוב.

 

נסיעה טובה!

אני משתמש בLM האפור לפיגו 306 2001 1.4 כבר מס' שנים והמנוע עובד חלק. תסביר למה לא לא למלא עם שמן זה.

בנוגע למי קירור, אני יודע שיש פו לובי חזק למקורי אך גם כאן מניסיון אני ממלא מי קירור של פרינסטון ומעולם לא היו בעיות במע' הקירור או היה צורך בהחלפת משאבת מים. האוטו בבעלותי 8.5 שנים.

פורסם
לגבי ההגה ,

אתה יכול להזמין מאיביי את הכיסוייי ולנסות לעשות לבד או לחילופין לשלם (כמה שצריך) ומישהו יעשה לך את העבודה.

היתרון של ההזמנה מאיביי שאתה בוחר את הסוג התפר וכו'.

לגבי הפלסטיק של הכיוון מראות , תחפש מפירוק את החלק הזה אמור לעלות 100-150 שח.

יש מקום או בעל מקצוע שתופר בדיוק כמו שנראה הגה מקורי?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חפש המלצות על "אוטו אלגנס" ביהוד.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
חפש המלצות על "אוטו אלגנס" ביהוד.

 

איתמר

האם ניתן לתפור רק את החלק שקרוע אצלי (החלק העליון בהגה ) ולשלם בהתאם , או שזה בא מקשה אחת ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מישהו יודע איפה ניתן להשיג כזה חדש או מפירוק באיזור חולון ? באיביי זה עולה 90 שקלים .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא חושב שימכרו לך את זה בפירוק בפחות מ 100 ש"ח, והחלק יהיה משומש + הזמן שאתה מבזבז בלחפש אותו גם שווה משהו.

 

אני הייתי מזמין מ ebay ותמורת 110 ש"ח מקבל חלק חדש עד הבית.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...