Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להיות שהיא רק רכשה את המוצר ולא שילמה עליו עדין.

סימנת במכירה שחובה לשלם בזמן הרכישה? מדובר על מכירה פומבית או BIN?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בכל מקרה עד מחרתיים הדואר לא עובד.

תפנה לאיביי, תגיד שיש פה מקרה מוזר מאוד ואתה חושש מהונאה..

 

חוצמזה אם זה אכן קונה 'ותיק' אז הוא אמור לדעת שהוא צריך לשלם קודם, אם הוא לא ביצע תשלום בפייפאל והוא מנסה לשדל את המוכר לשלוח קודם את המוצר לפני ש"יופיע לו הכסף", כאילו זה איזה קסם של צ'יקו ודיקו...לא יודע, לי זה נראה כמו ניסיון הונאה חושרמוטה.

פורסם

אני לא נתקלתי במצב כזה בידיוק אז אני לא יודע להגיד בוודאות אם מדובר בנסיון הונאה או לא, אבל זה בהחלט נראה שיש סיכוי שזה המקרה.

לפי התמונה שהוא העלה מהאיבי היא שילמה, אם היא תחייבה לקנות ולא שילמה זה נראה אחרת לגמרי, אי אפשר לבלבל בין המקרים.

 

עומר - בחלונית "sold", בשורה של המוצר, באיזה מצב התשלום?(יש מקרא בצד שמאל בידיוק מתחת לתמונה שהעלת מאיביי). כשאתה לוחץ על "more actions" יש לך אפשרות של "view paypal transaction"? אם כן תלחץ על זה ותראה לאן זה מוביל.

 

בכל מקרה אל תוותר על פניה למרכזי תמיכה.

פורסם (נערך)
אני.....

עומר - בחלונית "sold", בשורה של המוצר, באיזה מצב התשלום?(יש מקרא בצד שמאל בידיוק מתחת לתמונה שהעלת מאיביי). כשאתה לוחץ על "more actions" יש לך אפשרות של "view paypal transaction"? אם כן תלחץ על זה ותראה לאן זה מוביל.

 

בכל מקרה אל תוותר על פניה למרכזי תמיכה.

 

הי.. תודה לכולם על העזרה, שלחתי כבר מייל לPAYPAL הם עוד לא ענו

אין לי את האפשרות הזו "view paypal transaction" בין האפשריות מתחת למשולש.. יכול להיות שהיא לא שילמה..

צילמתי את המסך, תראה...

 

עריכה: אני רואה שזה במצב PAYMENT Awaiting

אבל מצד שני משמאל, רואים שהעבירה 70 פאונד לחשבון EBAY (בירוק)

654.jpg

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

המצב שאתה מדבר עליו מוזר..

 

לא קראתי את כל התגובות לכן מצטער מראש אם אומר דברים שכבר נאמרו.

על העסקה עצמה יש לך חץ שכשאתה לוחץ עליו נפתחים כמה אפשרויות, תבחר view paypal transaction.

אמור להעביר אותך לעמוד של העסקה בפייפל עם פירוט של הכסף שקיבלת פחות העמלה של פייפל

 

אם לא מעביר אותך לשום דבר כנראה שהכסף לא התקבל וזה שזה מראה בצד בירוק את הסכום הזה זה מוזר

 

במקומך הייתי שולח שוב הודעה לקונה שלפי החוקים עד שלא התקבל תשלום המוצר לא נשלח (כמובך בניסוח ידידותי)

אם לא זז כלום תפתח קייס באיביי על אי קבלת תשלום ותראה לאן זה יתגלגל או שתתקשר לתמיכה של איביי

 

אם יש לך עוד שאלות מוזמן לשאול בפרטי

עריכה אחרונה על ידי igold

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

וואו עכשיו עליתי על המשחק המלוכלך הזה..

הזו** הזו שלחה לי מס' מיילים לEMAIL שלי על מנת להפיל אותי בפח.. הודות ל GMAIL אשר מסנן את הזבל הזה, לא ראיתי את זה.. עכשיו ראיתי את ההודעות ב SPAM, במיילים היא מראה שהיא העבירה כסף ל PAYPAL

 

עקבתי אחרי מקורו של המייל וראיתי שהוא נשלח מאתר כנראה הודי או משהו..

 

הנה:

 

951.jpg

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אתה אומר שמה שהיא עשתה בעצם זה לקנות את הפלאפון בלי לשלם, ואז שלחה לך במייל זיוף של חשבונית פייפל שכביכול מראה שקיבלת ממנה תשלום?

הייתי מתלונן עליה לאיביי ומסביר מה היא ניסתה לעשות.. בטוח שיחסמו אותה מהאתר

תדווח גם על הכתובות מייל ששלחו מהן את החשבונית שיבדקו אם יש עוד משתמשים ששייכים לעסק הזה

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

הג'ימייל יודע לסנן אוטומטית הודעות פישינג, קיצר הייתי משחק קצת עם הכלבה/כלבזון ונותן לה מס' מעקב שקרי ואומר לה שהחבילה נשלחה.

במקביל מודיע כמובן לאיביי על ההונאה עם כל ההוכחות שיש לך והם ידאגו לחסום את המשתמש הנוכל.

 

להבא במוצר שאתה מוכר תציין שאתה לא מאשר הצעות ממשתמשים עם 0 פידבקים.

פורסם
אתה אומר שמה שהיא עשתה בעצם זה לקנות את הפלאפון בלי לשלם, ואז שלחה לך במייל זיוף של חשבונית פייפל שכביכול מראה שקיבלת ממנה תשלום?

הייתי מתלונן עליה לאיביי ומסביר מה היא ניסתה לעשות.. בטוח שיחסמו אותה מהאתר

תדווח גם על הכתובות מייל ששלחו מהן את החשבונית שיבדקו אם יש עוד משתמשים ששייכים לעסק הזה

כן זה מה שעשתה בידיוק

פתחתי CASE ב RESOLUTION CENTER שלא קיבלתי כסף.. למרות שעוד לא שלחתי דבר, זה בסדר??

איפה אני יכול להתלונן גם עליה??

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

בתיאור של הקייס שפתחת תסביר את המקרה.

תגיד שהיא ניסתה לרמות אותך ותפרט על האימיילים שקיבלת עם החשבוניות המזוייפות

בקייס אתה יכול לצרף תמונות (לא זוכר כמה), רק שים לב מה אתה מעלה כי תמונה שהעלית לא תוכל למחוק

 

תעשה לקייס escalate to ebay (משהו כזה) כדי שהקייס יעבור לטיפול של איביי.

 

הייתי מתקשר גם לתמיכה של איביי בנוסף כדי לדווח עליה.

אפשר גם לדווח על קונה מסויים דרך כאן: http://spd.ebay.com/RBASellerHub

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

 

הייתי מתקשר גם לתמיכה של איביי בנוסף כדי לדווח עליה.

אפשר גם לדווח על קונה מסויים דרך כאן: http://spd.ebay.com/RBASellerHub

דיווחתי עליה אך לא היה ניתן לצרף תמונות.

מה עליי לעשות כרגע, לחכות לתגובה של EBAY או לבטל את העיסקה ולעשות RELIST מחדש?

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

לגבי דיווח דרך הקישור הזה, אף פעם לא יצא לי לדווח על קונה. יכול להיות שאין שם אפשרות לצרף תמונות.

אם פתחת קייס צרף שם את התמונות בתוספת הסברים

 

אם לא לחוץ לך למכור את המכשיר ויכול לחכות כמה ימים כדי לסגור את העניין הזה הייתי מחכה.

לא יודע אם כדאי לך למהר לבטל את העסקה ולפרסם את המכירה מחדש כדי שהיא לא תתלונן שלא נתת לה מספיק זמן לשלם או משהו.

אם יש לך כוח תתקשר לאיביי ותנסה לסגור את זה כבר עכשיו

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
לגבי דיווח דרך הקישור הזה, אף פעם לא יצא לי לדווח על קונה. יכול להיות שאין שם אפשרות לצרף תמונות.

אם פתחת קייס צרף שם את התמונות בתוספת הסברים

 

אם לא לחוץ לך למכור את המכשיר ויכול לחכות כמה ימים כדי לסגור את העניין הזה הייתי מחכה.

לא יודע אם כדאי לך למהר לבטל את העסקה ולפרסם את המכירה מחדש כדי שהיא לא תתלונן שלא נתת לה מספיק זמן לשלם או משהו.

אם יש לך כוח תתקשר לאיביי ותנסה לסגור את זה כבר עכשיו

 

תודה לכל המגיבים ול IGOLD במיוחד, כבר שלחתי שתי תלונות ל EBAY.. נחכה ונראה..עד כאן.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...