Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמת לב שזה מסין כן :-D, אני אישית לא מצפה משום דבר סיני במחיר הזה שיעבוד אבל זה רק אני :lol:.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אתה כנראה לא יודע או שלא שמת לב אבל כמעט כל דבר היום מיוצר בסין... זה שזה יעבוד זה יעבוד השאלה היא מה הוא יעשה ואם הוא לא יעשה נזק יותר מאשר יועיל... מהניסיון שלי יש דברים שהם טובים ויש שלא... לגבי המטען הזה אין לי ניסיון, אולי מישהו אחר התנסה איתו...

פורסם

יכול ליהיות נחמד, מבחינה טכנית הוא בנוי פשוט מאוד, אין איפה ליפול פה.

 

אני לא הייתי קונה את זה מהסיבה שאני לא יכול לישון בשקט כשמכשיר סיני כלשהו מחובר לי לשקע בבית. (הכוונה לסיני זה מאיביי, כל דבר אחר אני יכול לדרוש פיצויים, מאיביי לא).

 

עוד סיבה שלא הייתי קונה את זה, כי זה פשוט מבחינה טכנית, קצת עזרה ממי שמבין ואני בונה אחד כזה, גם חוסך כסף וגם מוצא תעסוקה לשבת בבוקר.

אם כבר להשקיע כסף במטען, תקנה משהו מוכר ויכול לבצע פעולות של מטען חכם, בזה אני כבר לא מבין אז אתה תמיד יכול לקרוא באינטרנט.

פורסם
http://www.ebay.com/itm/12V-6A-Motorcycle-Car-Boat-Marine-RV-Maintainer-Battery-Automatic-Charger-BEST-/171281595474?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27e12dbc52&vxp=mtr

 

בברכה :wink:

 

בשביל חמישים שקל זאת נראת עיסקה שאי אפשר לסרב לה :wink: או שאולי הוא לא שווה את הדיו שעל הנייר? :wink:

למה אתה צריך מטען ?

×
×
  • תוכן חדש...