Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לכותב מעלי, העלויות ב50 סמ"ק מצחיקות והשרידות שלהם פשוט לא תאמן.

מסתובבים לי במושב קטנועים שנקנו חדשים ב97 ונוסעים יפה עד היום ועוד עם תחזוקת שבר.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

יש לך טייפון 50 עד שנת 2012 למיטב זכרוני, ותוכל למצוא כלים עם קמ מכל מיני סטודנטיות עצלניות...

כמו שנאמר, אמין מאוד ולא מת כמעט אף פעם (הניסיון שלי פה עולה על כולם ביחד, מבטיח).

 

אני אישית מצטרף וממליץ על דיאלים, יש לחבר כלי כזה כבר חצי שנה, הוא מאוד מבסוט, ועם הביטוח חינם לשנה זה ממש ממש מפתה (נרכש ב100% מימון כי הבחור בלחץ של כסף, יוצא לו לשלם כמו חופשי חודשי בתחצ, אבל נוח וזמין 24.7 לזוז בכיף)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עיון בשרשור גרם לי לשקול מעבר לדו גלגלי.

מה מחירי הביטוח ל- 50/125 סמ"ק?

מה עלות האגרה השנתית? האם טסט באופנוע זה גם פעם בשנה?

יש איזה קטעים דו-גלגליים שצריך לדעת?

 

מתנצל מראש על ההתעלקות :oops:

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)

ביטוח תלוי בפרמטרים משתנים, ותק גיל וכו'. עד 50 סמק הביטוח מאוד מאוד זול, מ51-250 הביטוח כבר עולה לאיזור ה3.5-4 לנהג מתחת ל24. (מחשבון ביטוח יענה לך מדוייק)

50 סמ"ק, כמו שפירטתי קודם, זול בצורה משמעותית מכל כלי רכב.

 

טסט פעם בשנה, עלות של כ-200 שקל אגרה. (ל125)

דלק? הגרועים שבהם יעשו 1-20, שלי 200 סמ"ק משופר בתנאי עליות ועירוני עושה 1-25, יש כאלו שמגיעים ל32-40 ק"מ לליטר וזה לא נדיר.

במחיר של הפונטו שלך אתה קונה קטנוע ממודל 2008-2010.

 

קטנועים זה כלי זול וקל לתחזוקה, הקטע היחיד הוא שמתמכרים ומשם מתחילות הצרות.

 

לפני כן אם אתה זוכר הייתי לי ספייס 2001, במחיר המכירה שלה קניתי קטנוע 200 שנת 2012!! שעושה במקרה הכי גרוע 1-25, שנוסע יותר מהר, שמשייט אותו דבר, שיותר כיפי! והרבה הרבה יותר זול לתחזוקה. בפועל הביטוח עולה לי 500 שקל יותר ממה ששילמתי על הספייס. תעשה חושבים.

עריכה אחרונה על ידי dj_dani
פורסם

אני זוכר את הספייס שלך גם ממועדון פיאט.

מצד אחד זה ממש קורץ. נשמע שממש נוח לטפל בקטנוע. ושההוצאות ממש נמוכות.

 

מצד שני זה לא באמת מחליף את הרכב. וכמובן יש את הקטע הבטיחותי.

האמת שלפני שלוש שנים הייתי בצומת דומה. וידידה טובה שלי בדיוק עשתה תאונת אופנוע שהשביתה אותה כמעט לחצי שנה. החלטתי לדחות את זה.

זה האישו העיקרי מבחינתי. את אשתי אולי אני אצליח לשכנע. אבל מול אמא שלי אין לי סיכוי.

 

ועכשיו אני מבטיח לעזוב את השרשור הזה להמשיך בענייניו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...