Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי בעיה הנורית של הכריות אוויר דולקת קבוע. היא מהבהבת 3 פעמים לאט ואז 7 פעמים מהר.

הרכב הינו מאזדה לנטיס 323F 2001 1.8.

לפני שבוע פורק התא כפפות והפלסטיקים ליד הדלתות השמאליות (למטה וביניהם ליד החגורה) אבל לא נגעתי בשום חיבור או ניתקתי משהו שקשור לכריות אוויר או חיבור כלשהו בכללי.

 

http://www.upf.co.il/file/548171058.html

פורסם

בעיה מוכרת וידועה בלנטיס.

החיישן של הכרית נמצא בתוך המושב, כדי שהכרית תופעל רק אם יש על החישן לחץ.

בשביל להגיע אליו צריך לפרק את הריפוד. בדרך כלל לא ריאלי.

אפשר למצוא בפירוקיות מושב אחר. צריך לוודא מראש שהנורה אכן נכבית.

שים לב שאי אפשר לעבור טסט עם נורת כ"א דולקת.

פורסם

אלישיב שים לב,

הבחור כתב תקלה 37 - על פי קוד תקלה זה קשור לחיבור\קצר בחיווט של כרית אוויר של הנוסע.

התקלה שאתה מתאר רלוונטית לקוד תקלה 47\48

פורסם

יש לבדוק תחילה למרות טענותיך אם כתוצאה מהפירוק שנעשה,אחד מהחיבורים לא התנתק ממקומו או לא מחובר כמו שצריך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כשאתה מוריד את תא הכפפות על בסיס הדבש ורד מצד ימין תלוי מחבר צהוב, זה החיבור לכרית אויר נוסע.

אם התקלה נדלקה לאחר התעסקות באיזור הזה 90% שהתקלה תוצאתית.

 

פרק ותראה אם לא נקרע לך החיווט או לחלופין המחבר נותק ולא חובר.

×
×
  • תוכן חדש...