Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 310
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ללא חומרים מגנים(אוטם / נאנו וכו) זו התוצאה.

פוליש יכול להעלים , יש שיטות , תפנה למישהו שמתעסק בדיטיילינג, יעזור לך בתיקון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אפשר גם לנסות משהו (פוליש עדין? איך ועם מה) באופן עצמאי ?

איזה אוטם מומלץ ? (קישור לאוטו סנטר יעזור)

 

תודה

פורסם

בגלל שזה טרי עדיין אתה יכול להוציא את זה עם אפליקטור ידני ועם פוליש.

תוכל לקפוץ ליעקב אלטר ולרכוש ממנו אפליקטור ידני ו Scholl S20 או Scholl S3 Gold. אתה לא צריך בקבוק גדול אבל את הקטן עדיף שיהיה (250 מל) ואז תוכל להשתמש בו עוד לעוד מקרים כאלה.

אל תתפשר על דרעק זה יעלה לך ביוקר.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי סימן מוזר על הגג בצבע מאז שקיבלתי את הרכב לפני כשלושה חודשים. הוא היה שם מאז ובגלל סדר עדיפויות לדברים אחרים לא יצא לי להתעסק בו.

 

רציתי לדעת האם מישהו יכול להסיק במה מדובר ומה הדרכי פעולה? אין לי הרבה ניסיון אבל נדמה כמו לשלשת ציפורים שנדבקה לצבע יותר מדי זמן ללא טיפול.

 

במעבר עם היד זה מרגיש כמו משהו על הצבע, נורא מחוספס וקשה, לכן אין סכנה שמדובר ב"חוסר" צבע.

 

Screenshot_9.png

2016 BMW M235i.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, האם טיפול פוליש (ביתי) ואחריו ווקס יועיל להוריד כתמים שנשארו מצואת ציפורים וכדומה שלא יורדים בשפשוף ושטיפה רגילים?

ואיזה חומר מומלץ לקנות?

ראיתי שיש פוליש יותר גס ויותר עדין, במה עדיף לבחור?

היישום הוא ע"י נייר מים או מטלית רגילה כדוגמת מקרופייבר?

תודה לעוזרים

פורסם

אין לי ניסיון עם כתמים כאלו שנשארו זמן רב (יש לי תרסיס דיטיילר ומגבת ברכב למצבים כאלה) אבל ניסית קודם פלסטלינה?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אם השאיר סימן,ברוב הפעמים זה לא ירד,אלא אם הורדת את זה יחסית בזמן,החרא אוכל את הלכה בצורה קשה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
שלום, האם טיפול פוליש (ביתי) ואחריו ווקס יועיל להוריד כתמים שנשארו מצואת ציפורים וכדומה שלא יורדים בשפשוף ושטיפה רגילים?

 

תלוי בסוג הרכב? (עובי לכה שונה) בסוג השלשלת (יש לה משמעות גבוה בחומציות) רכב מטופל או לא?

 

בכל אופן יש מצבים שהשלשלת לא חדרה לעומק הלכה עד הצבע,במקרה כזה? זה ניתן להסרה.

יש מקרים (במיוחד על לכה דקה וחוסר טיפול/אוטם צבע/ווקס) שהחומציות חודרת לעומק הלכה עד הצבע

אז הסיכוי להסיר את זה נמוכים. אבל ניתן לטשטש את המקום הפגוע - לא באופן מושלם.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי

על הרכב של האישה נהרסה הלכה כתוצאה מלשלשת שנשארה על הצבע

הרכב חדש וממש חבל לי על הנזק שעל המכסה מנוע

 

חשבתי ללטש מעט עם נייר עדין ולהתיז ספריי לכה

האם צריך גם להתיז צבע ואז לכה את רק לכה?

 

כל רעיון אחר יתקבל בברכה....

 

20180921_154803.jpg

 

.

פורסם
היי

על הרכב של האישה נהרסה הלכה כתוצאה מלשלשת שנשארה על הצבע

הרכב חדש וממש חבל לי על הנזק שעל המכסה מנוע

 

חשבתי ללטש מעט עם נייר עדין ולהתיז ספריי לכה

האם צריך גם להתיז צבע ואז לכה את רק לכה?

 

כל רעיון אחר יתקבל בברכה....

 

[ATTACH=CONFIG]510060[/ATTACH]

 

.

 

 

לא צריך לכה או צביעה. ראשית כל פוליש טוב שברוב המקרים מסיר את הנזק

זאת במידה והוא מעל פני הלכה, ולא חדר לצבע. במידה ולא עוזר? אפשר לחשוב על אופציות נוספות

פורסם
ליעקובי יש תרסיס ללשלשת פשוט מרססים ומנגבים אין צורך בשטיפה כללית של הרכב

 

ומידה ואני רוכש את החומר הזה או כל חומר מסיר לשלשלת אחר (אשמח להמלצות), אפשר להשאיר אותם ברכב? הם לא נהרסים?


×
×
  • תוכן חדש...