Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הכבוד על העבודה והיוזמה.

אני הראשון שיהיה בעד ייחוד ובידול הרכב שלו מהשאר.

אבל הכתום לא מתאים פה, על למבו גייארדו או M3 זה נראה מדהים,

על לנסר רגילה זה נראה מעט מצועצע ומתאמץ מדי.

אם היית משאיר אותם בשחור זה היה הרבה יותר יפה לדעתי.

פורסם

קודם כל הכבוד על היוזמה וגם ניראה שיצא לך איכותי ! הכתום באמת לא קשור , לבן היה הרבה יותר מתאים ,אבל העיקר שאתה מרוצה .

:fadein:
פורסם

את המחירים אני לא זוכר כי הפרוייקט בוצע לפני 3 חודשים

 

כל הכבוד על היוזמה, לא כל יום רואים פרוייקטים כל כך גדולים, לגבי שילוב הצבעים באמת עיניין של טעם והעיקר שאתה מרוצה.

אני רק לא מבינה את המשמעות בהשקעה כל כך גדולה ולא כדי להנות ממנה בעצמך.

זכרתי שראיתי את הרכב למכירה (בכל זאת הוא יחיד מסוגו) כבר די מזמן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?502654-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8-2006-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%98-!!-(%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA)&highlight=

מה הטעם בעצם להשקיע בצבע שמותאם אלייך אישית ופחות או יותר מיד לפרסם את הרכב למכירה?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
כל הכבוד על היוזמה, לא כל יום רואים פרוייקטים כל כך גדולים, לגבי שילוב הצבעים באמת עיניין של טעם והעיקר שאתה מרוצה.

אני רק לא מבינה את המשמעות בהשקעה כל כך גדולה ולא כדי להנות ממנה בעצמך.

זכרתי שראיתי את הרכב למכירה (בכל זאת הוא יחיד מסוגו) כבר די מזמן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?502654-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8-2006-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%98-!!-(%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA)&highlight=

מה הטעם בעצם להשקיע בצבע שמותאם אלייך אישית ופחות או יותר מיד לפרסם את הרכב למכירה?

 

הטעם להשקיע הוא רק בשבילי , זה הכיף שלי לעצב את הרכב שיהיה יחידי מסוגו

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

זאת בדיוק הייתה הנקודה שלי. אתה השקעת על הרכב ופחות או יותר מיד פירסמת אותו למכירה(בפורום הרכב פורסם בין אוקטובר לדצמבר של שנה שעברה, לפי מה שאתה אומר, פחות או יותר כשביצעת את הפרוייקט).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

אהבתי את זה ששיתפת אותנו בפרוייקט, ואני חושב שיצא יפה חוץ מהכתום שפחות אהבתי.

 

אין שום בעיה לשטוף את הרכב אחרי זה? זה מחזיק להרבה שנים?

עריכה אחרונה על ידי nirko
פורסם

אז אני כן אהבתי וזה ניראה בתמונות שהעבודה מאוד מקצועית ואיכותית, אהבתי את השילוב של הכתום והשחור, אם כי אולי עדיף היה צבעים מבריקים ולא מט אבל גם זה יצא יפה מאוד, תתחדש ותהנה.


×
×
  • תוכן חדש...